۵۵۰۱۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«مایکل مور» افشا می‌کند

مایکل مور با راه‌اندازی سایت افشاگر ترامپی‌لیکس از مردم کشورش خواسته با هدف حفظ ایالات متحده از شر حکومت ظلم و جور هرگونه اطلاعاتی را كه درباره دولت دونالد ترامپ در اختیار دارند در این فضای مجازی به اشتراک بگذارند.

روزنامه شهروند: یک روز بعد از انتشار خبر دستگیری یک پیمانکار جوان به اتهام افشای اطلاعات محرمانه‌ای حاکی از دخالت روسیه در انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری آمریکا، مایکل مور با راه‌اندازی سایت افشاگر ترامپی‌لیکس از مردم کشورش خواسته با هدف حفظ ایالات متحده از شر حکومت ظلم و جور هرگونه اطلاعاتی را كه درباره دولت دونالد ترامپ در اختیار دارند در این فضای مجازی به اشتراک بگذارند.
«مایکل مور» افشا می‌کند

هافینگتن‌پست ضمن اعلام این خبر با چاپ نامه مایکل مور خطاب به مردم آمریکا نقش مهمی در اطلاع‌رسانی این قضیه داشته است. مور در نامه‌اش می‌نویسد: آمریکایی‌های میهن‌پرست چنانچه در زمینه ارتکاب جرم، نقض اعتماد عمومی و هرگونه سوءرفتاری که توسط دونالد ترامپ و اطرافیانش صورت گرفته باشد، اطلاعاتی در اختیار دارند، لازم است دست به افشاگری بزنند.

این مستندساز برنده اسکار چنین ادامه می‌دهد: می‌دانم این کار بسیار پرخطر است. می‌دانستم ممکن است به دردسر بیفتیم؛ اما به قدر کافی تدابیر امنیتی در این‌باره در نظر گرفته شده است.

مایکل مور که ماه‌هاست به‌عنوان یکی از منتقدان جدی دولت ترامپ از هر فرصتی برای به چالش‌کشیدن رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا استفاده می‌کند، اخیرا اعلام کرده بود كه قصد دارد نمایشی تک‌نفره را با محوریت اخبار مربوط به سیاست روز آمریکا به روی صحنه تئاتر برادوی بیاورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج