۵۴۷۰۸۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

خبرهای لو رفته از رویداد E۳

رویداد E۳ هرساله در ماه ژوئن در لس‌آنجلس برگزار می شود و در این رویداد از باری های روز دنیا و به روز رسانی های آن ها صحبت می شود، در اینجا به بررسی مهم ترین خبر های لو رفته از بزرگ ترین رویداد گیم دنیا می پردازیم.

وب سایت کلیک: رویداد E۳ هرساله در ماه ژوئن در لس‌آنجلس برگزار می شود و در این رویداد از باری های روز دنیا و به روز رسانی های آن ها صحبت می شود، در اینجا به بررسی مهم ترین خبر های لو رفته از بزرگ ترین رویداد گیم دنیا می پردازیم.
خبرهای لو رفته از رویداد E3

به گزارش کلیک-هر ساله در ماه ژوئن از تاریخ ۱۳ ژوئن الی ۱۵ ژوئن،۲۳ خرداد الی ۲۵ خرداد، در لس آنجلس رویداد بزرگ E۳ برگزار می گردد. خر ساله کمپانی های ساخت بازی از سراسر دنیا در این رویداد گرد هم می آیند تا از بزرگ ترین دستاورد های خود در بزرگ ترین رویداد بازی های ویدئویی رونمایی کنند. خبر هایی از گوشه و کنار به گوش می رسد که امسال بازی های بسیار خوبی در این رویداد رونمایی می شود، در این مطلب به بررسی خبر های لو رفته در رابطه با E۳ ۲۰۱۷ می پردازیم.

Bethesda بالاخره از عرضه Starfield خبر داد

Bethesda یکی از زیر مجموعه های کمپانی زنی مکس است که در انتشار بازی Elder Scrolls Online همکاری داشته است. یکی از انتظارات از این کمپانی ساخت بازی های ویدئویی انتشار ادامه بازی Fallout 4 است و هم چنین انتشار Starfield همان طور که اشاره شد انتظار می رود.

Bethesda در سال ۲۰۱۳ تلاش هایی برای انتشار نسخه نهایی Starfield انجام داد ولی در تست های نهایی به مشکلاتی برخورد. در هر حال مدیر اجرایی Bethesda در مصاحبه ای به این نکته اشاره کرده است که این کمپانی ایده های بسیار خاصی برای اجرا دارد و در E3 نیز بخشی از این ایده های خاص به نمایش در می آیند که بدون شک بسیاری از طرفداران را خوشحال می کند.

خبرهای لو رفته از رویداد E3

Bethesda هم چنین از ادامه بازی های Wolfenstein،The Evil Within و Fallout نیز رونمایی می کند.

خبرهای لو رفته از رویداد E3

آخرین به روزرسانی Wolfenstein از ماه اکتبر در دسترس قرار گرفته بود و به احتمال بسیار زیاد در E۳ ۲۰۱۷ رونمایی شده، در ادامه بازی ژانر وحشت The Evil Within نیز خبر های درز کرده است که امسال در E۳ معرفی می شود و سال بعد در دسترس قرار می گیرد.

Fallout Shelter در واقع یک بازی بسیار پرطرفدار در گوشی های هوشمند است که به صورت رسمی در E۳ معرفی می شود، حالا این سؤال مطرح می شود که آیا E۳ مکان مناسبی برای رونمایی از این بازی است؟ و این سؤال نیز مطرح می شود که بعد از Fallout ۴ چه اتفاقی خواهد افتاد؟ شاید انتشار ادامه بازی Fallout ۴ فکر درستی نباشد ولی سالانه هزینه های زیادی برای ساخت و انتشار بازی از طرف کمپانی سازنده صرف می شود و در کنار این بازی، بازی های دیگری نیز از طرف Bethesda عرضه می شود که باید دید درصد موفقیت این بازی ها به چه صورت خواهد بود.

خبرهای لو رفته از رویداد E3

نینتدو با Smash Bros وارد می شود

نینتدو امسال برای جابه جایی وارد میدان می شود. اطلاعاتی در دست است که این کمپانی قصد دارد تا بازی های خود را از کنسول Wii U به سایر کنسول های دیگر گسترش دهد و به پلت فرم های دیگر نیز وارد کند. کنسول بازی وی یو، کنسول بازی خانگی جدید شرکت نینتندو است به عنوان جانشین وی معرفی شده‌است. این کنسول در نوامبر سال ۲۰۱۲ عرضه شد. این کنسول در کنفرانس خبری نینتندو در نمایشگاه الکترونیک اکسپو ۲۰۱۱ در ۷ جون ۲۰۱۱ میلادی معرّفی شد. گفته شده که این کنسول به نسل هشتم کنسول‌های بازی تعلق دارد.

خبرهای لو رفته از رویداد E3

این احتمال بسیار داده می شود که نینتدو از نسل جدید بازی Smash Bros رونمایی کند. نینتدو امسال با توسعه دهندگان بسیاری کار کرده است و این به معنای پرکار بودن این کمپانی در E۳ ۲۰۱۷ است. نمی توان در رابطه با Mario Kart ۸ و Splatoon ۲ نمی توان نظری داد و تا به حال خبری نیز در رابطه با این بازی ها درز نکرده است. امسال در E۳ باید منتظر رونمایی از ورژن جدید Smash Bros باشیم و ببنیم چه تغییراتی در این بازی رخ خواهد داد.

خبرهای لو رفته از رویداد E3

Star Wars

انتشار بازی Star Wars از طرف EA تائید شده است، اسکات وارنر دو سال پیش در توییتر خود از این پروژه خبر داده بود. در E۳ ۲۰۱۶ کمپانی EA از آینده بازی های کامپیوتری در عنوان یک پروژه رونمایی کرد ولی این پروژه نام گذاری نشده بود. بعد از گذشت سال ها، با پشت سر گذاشتن پروژه هایی مانند Uncharted در سال های پیش حالا صحبت از یک پروژه بزرگ تر یعنی Star Wars است. این پروژه تا کنون بسیاری از مراحل اولیه را طی کرده است و دارای پیشرفت بسیار خوبی بوده است و تا سال ۲۰۱۸ نیز عرضه خواهد شد.
مایکروسافت و هدست واقعیت مجازی جدید

تاکنون کمپانی سونی میلیون ها هدست واقعیت مجازی پلی استیشن را به فروش رسانده است، در این میان مایکروسافت نیز به بازار آمده است تا با ترکیب واقعیت مجازی از کنسول های بازی پشتیبانی کند.

Halo ۶ در ویندوز ۱۰

بازی Halo هر سه سال یک بار با ورژن جدید به میدان می آید و امسال سال ۲۰۱۷ است و ورژن قبلی در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود پس امسال نباید منتظر ورژن جدید آن باشیم ولی در عوض خبری برای طرفداران این بازی درز کرده است که این بازی امسال به ویندوز ۱۰ وارد می شود.

خبرهای لو رفته از رویداد E3

Beyond Good and Evil ۲

امسال سونی از Beyond Good and Evil ۲ رونمایی می کند. هنوز خبر دقیق در رابطه با این بازی منتشر نشده است ولی براساس برخی از گفته ها این بازی با تغییرات اساسی عرضه خواهد شد.

تامب رایدر امسال عرضه خواهد شد؟

در ماه می، خبر هایی به گوش رسید که سری Shadow of the Tomb Raider امسال عرضه می شود، اما زمزمه هایی به گوش می رسد که امسال خبری از تامب رایدر نخواهد بود و سال بعد،۲۰۱۸ این بازی عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج