۵۴۸۱۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
۹ نظر
۵۰۱۱
پ

جنایت های سیاه زندانی فراری

مرد شیطان صفت که به اتهام ربودن وآزارواذیت دختران و زنان جوان به ۱۵ سال زندان محکوم شده بود پس از آزادی موقت، سناریوی تبهکاری‌هایش را از سر گرفت.

روزنامه ایران: مرد شیطان صفت که به اتهام ربودن وآزارواذیت دختران و زنان جوان به ۱۵ سال زندان محکوم شده بود پس از آزادی موقت، سناریوی تبهکاری‌هایش را از سر گرفت.
چند روز قبل زن جوانی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران ازراننده یک خودرو سمند شکایت کرد.او به بازپرس «سهرابی» گفت: دیروز در راه رفتن به خانه سوار خودروی سمند مسافرکش شدم.اما راننده جوان به بهانه ترافیک و عبور از راهی خلوت مسیر را تغییر داد وپس ازرفتن به خارج شهرمرا با زور وتهدید مورد آزار و اذیت قرار داد.
اما این تمام ماجرا نبود. چرا که آن شیطان صفت ازاین رابطه فیلمبرداری کرد و دردسرهایم ادامه یافت. او مدام با من تماس می‌گرفت وبا تهدید به انتشار فیلم ازمن اخاذی می‌کرد.من هم به خاطرحفظ آبروی خود وخانواده‌ام چندین میلیون تومان به اوپرداختم. اما تماس‌های تهدید آمیزش تمامی نداشت و درنهایت من با خودم گفتم قربانی این ماجرا من هستم، حالا باید حق سکوت هم بدهم.! از طرفی طمع مرد شیطان صفت تمامی نداشت و هر بار که پول می‌گرفت چند روز بعد سر و کله‌اش پیدا می‌شد و دوباره همان ماجرا و انتشار فیلم و دریافت پول را مطرح می‌کرد.
به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم تا به کابوس هایم پایان بدهم.»پس از شکایت زن جوان، تحقیقات تخصصی به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی پایتخت برای دستگیری راننده فراری آغاز شد.تا اینکه کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی باسرنخ‌هایی که داشتند موفق به دستگیری تبهکارفراری شدند.
متهم پس از انتقال به دادسرا و درحضور بازپرس جنایی به جرم‌اش اعتراف کرد.در ادامه تحقیقات قضایی، پلیسی مشخص شد وی دو سال قبل به اتهام آزار و اذیت دو زن جوان بازداشت شده و در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفته و به ۱۵ سال حبس محکوم شده است. اما پس از مدتی با قرار وثیقه آزاد شده و جرایم سیاهش را ازسرگرفته است.

باتوجه به اینکه احتمال می‌رود دختران و زنان دیگری دردام سیاه راننده شیطان صفت افتاده باشند، تحقیقات تخصصی در این خصوص ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجی

      واقعا جای تاسف داره!!!
      حتما دوباره 5یا 6 سال دوباره حکم زندان بهش میدن بعد از چند ماه دوباره آزاد میشه وباره روز از نو روزی ازنو!!!!!!
      بابا خودتونو جای اون دختر بیچاره وخانوادش بزارید بعد حکم صادر کنید.
      اگه قبح این اعمال تو جامعه شکسته بشه دیگه هر از خدا بی خبری کارهای خیلی خیلی بدتر از این با نوامیس مردم انجام میده.
      این انگلا رو فقط باید اعدام کرد.

    • رادین

      همچین موجودات کثیفی زندان و حبس آدم نمیشن به نظرم این حیوانات رو باید در عمق ۲۰۰ کیلومتری مناطق تحت کنترل داعش رهاسازی کرد

    • بینام

      خوشم از قوانین آمریکا میاد که چیزی بنام رضایت دادن و سند گذاشتن ندارد ....زتدانی تا پایان حکم در زندان است مگر بعد از چندین سال به او عفو مشروط بخورد و بازهم تحت مراقبت های شدید است .....

    • بدون نام

      میشه یک نفر بگه که معمولا قرار آزادی به شرط وثیقه این جور هیولا ها چه میزان است که به تواندبه راحتی از بند مرخصی بگیر

    • خاسر

      جناب مدیر محترم ویا کارشناس عزیز برای چه مطالب ارسالی را سانسور می کنید بخدا با این کارتان رسالت بزرگ خبرنگاری واطلاع رسانی خودتان رازیر سوال می بردخواهشا کمی واقع بین باشید اگر در مطالب ارسالی توهین ویا فحاشی باشد اشکالنداردکه حذفش کنید اما نظرات وگاه گله مندیها ویا انتقادات ویا پیشنهادات را وقتی حذف می کنید نه تنها رسالت خودتان رازیر سوال برده اید بلکه گام موثری هم برای پیشبرد اهدافتان که بنظر اگاهی دادن واصلاح جامعه است برنداشته اید خواهشا کمی از سختگیریهایتان راکاهش بدهید.

    • بدون نام

      بعد هی بگید تجاوز به ناموس مردم رو اعدام نکنید

    • سپه سالار

      اینجور ادما باید ....دار زد بدینش دست خودم ترتیبشو میدن

    • بدون نام

      اعدام والسلام

    • مصیب

      باید این مفسد فی الاعرض در ملع عام اعدام شو د

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج