۵۵۳۶۶۴
۱۳ نظر
۵۰۰۷
۱۳ نظر
۵۰۰۷
پ

اجرای طرح جمع آوری قلیان در تهران

رئیس اداره بهداشت و محیط وزارت بهداشت گفت: در پی اجرای طرح جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها و مراکز عمومی، با سرو کنندگان قلیان های میوه ای برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

خبرگزاری میزان: رئیس اداره بهداشت و محیط وزارت بهداشت گفت: در پی اجرای طرح جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها و مراکز عمومی، با سرو کنندگان قلیان های میوه ای برخورد و از فعالیت آنها جلوگیری می شود.

خسرو صادق نیت گفت: براساس طرح جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها و مراکز عمومی، ارائه قلیان در قهوه خانه ها و چایخانه ها ممنوع است و درصورت سرویس دهی با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی افزود:نظارت بر روند اداره قهوه خانه ها و چایخانه های سطح کشور از یکسال گذشته با همکاری قوه قضائیه، نیروی انتظامی و وزارت بهداشت آغاز شده است و تاکنون در شهرهایی نظیر اصفهان، اهواز و مشهد، چایخانه های و کافه ها به طور کامل از قلیان پاکسازی شده است.

رئیس اداره بهداشت و محیط وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: در طی این نظارت های نجام شده تاکنون مواردی از استفاده مواد روانگردان در تنباکو های میوه ای مشاهده شده است که پرونده تخلفات تشکیل وجهت رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

وی عنوان کرد: اجرای طرح جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها و مراکز عمومی در شهر تهران چندان موفقیت آمیز نبوده و پیگیری و همکاری نیروی انتظامی بر جرایم مربوط به آن نتیجه بخش نبوده است. طرح جمع آوری قلیان از قهوه خانه ها در تهران در حال اجرا است و این موضوع بار دیگر در تهران به صورت جدی تر پیگیری می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهتره برید مغازه های توزیع قلیان رو ببندید اونا رو کم کنید بعد خود بخود تعداد قهوه خونه هایی که قلیان دارند کمتر میشه . نه اینکه عرضه زیاد باشه جلوی اینا رو بگیری فایده نداره. و من بشدت با طرح ممنوع کردن قلیان در پارکها سواحل رستورانها خانه هایی که کودک دارند موافقم .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو مشهد این طرح دوساله اجرا شده و جرم مخسوب میشه.حتی تو باغ خودتم ببینن میکشی میان جمع میکنن.درمورد کنسرت تو مشهد میگین.ایناشم بگین

    • بدون نام

      بهترین طرح ، جلوی تباهی و سلامتی جوانان گرفته میشود

    • بدون نام

      اگه اینقد به فکر سلامتی مردم هستید برید ی فکری به حال آلودگی هوا و وضعیت هوای خوزستان بکنید چون کشیدن قلیون اختیاریه هر کسی به سلامتیش اهمیت بده نمیکشه

    • حیدر

      من قلیان می کشم خیلی م عالیه . شما هم بکشید کیف میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرطان بهت سلام میکنه

    • بدون نام

      غروبها یه سری به پارکهاوفضای سبزشهرتهران درهرمنطقه ای بزنید اونوقت معنی مبارزه با قلیان رو متوجه میشید!!!!!!!!!

    • علی

      درسته کاملا مخالف هر گونه دود و دم هستم و از سیگار و قلیون و بقیه مواد مخدر متنفرم ، اما این کار درست نیست. اگه قلیون رو از قهوه خونه ها جمع کنن اون وقت همونایی که قلیون میکشن میرن تو خونه میکشن. اولا بیشتر میکشن ، ثانیا زن و بچه همون آدم نه چندان عاقل هم شروع به قلیون کشیدن میکنن. در نتیجه کاملا نتیجه عکس میده. بهتر به جای اینکار ها فرهنگ سازی بکنن. هر چند این کارِ فرهنگ سازی خیلی خیلی خیلی سخته.
      یه بار این کار امتحان شد و نتیجه عکس داد و باز هم قلیون به قهوه خونه ها برگشت. عجیبه که بازهم یه اشتباه رو تَکرار میکنین.

    • علی

      عالیه هر جای تهران و میبینی یه جای راه انداختن قلیون میکشن خیلی زشت و بد آموزی داره

    • بدون نام

      ای بابا تو شهرهای کوچک زیر پرچم قلیان کشیدن هزار نوع جنایات دیگه میشه در ماه مبارک رمضان دربشان را بسته بودند ولی مشتریان خاص خودشان برو بیایی داشتند. ...

    • بدون نام

      مهم این نیست که قلیون رو جمع اوری میکنید
      مهم اینه که چه طرحی به عنوان جایگزین دارین که بعدا جوونا انقدر بیکار و علاف نباشن که بخوان بشینن قلیون بکشن
      اول فکر بعدش رو بکنین

    • محمد

      من خودم به شخصه از قليان بدم مياد و غير بهداشتي ميدونم ولي فكر نميكنيد كه اولا نميتونيد جمع كنيد چون يه چيز همه گير شده و اگر هم فرض محال بتونيد با جمع كردن قليان فقط قيمت عرضه اون رو بالا ميبريد بهتر نيست به جاي اين كارها به فكر درمان اصلي اون يعني بيكاري جوانان باشيد مثلا اگر تو ژاپن قليان بود مردم سراغش ميرفتن؟؟؟!!!

    • فرشته

      امیدوارم در کل ایران با برنامه های اموزشی و اگاهی افراد طرح جمع اوری قلیانها عملی و اجرا شود .اصولا دود به غیر از تباهی و ایجاد انواع بیماریها و نابودی خانواده ها چیز دیگه ای برای انسانها نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج