۵۵۴۰۶۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

کامرون بازیگر «بازی تاج و تخت» را انتخاب کرد

اونا چاپلین بازیگر نقش تالیسا در سریال «بازی تاج و تخت» به تیم بازیگران آواتار پیوست. اضافه شدن این بازیگر اسپانیایی را سخنگوی کمپانی تهیه‌کننده‌ی «آواتار» در مراسم معارفه‌ی کمپانی فاکس در بارسلون بیان کرد.

وب سایت فیلم نت نیوز: اونا چاپلین بازیگر نقش تالیسا در سریال «بازی تاج و تخت» به تیم بازیگران آواتار پیوست. اضافه شدن این بازیگر اسپانیایی را سخنگوی کمپانی تهیه‌کننده‌ی «آواتار» در مراسم معارفه‌ی کمپانی فاکس در بارسلون بیان کرد.
کامرون بازیگر «بازی تاج و تخت» را انتخاب کرد

اونا چاپلین بازیگر ۳۱ساله‌‌‌ی سینما و تلویزیون، که بیشتر فعالیت هنری‌‌اش به بازی در سریال‌های تلویزیون گذشته، با نقش‌آفرینی در سریال بازی تاج و تخت، بیش از پیش در عرصه‌ی بازیگری مطرح شد. این بازیگر اسپانیایی تبار به تازگی به گروه بازیگران منتخب جیمز کامرون پیوسته و قرار است در چهار قسمت در حال ساخت فیلم علمی-تخیلی آواتار جلوی دوربین این کارگردان برجسته برود.

جیمز کامرون ماه گذشته اعلام کرد که با وجود وقفه‌ی ۱۱ساله، تصمیم دارد قسمت دوم تا پنجم این فیلم را بسازد. چاپلین در این قسمت‌ها نقش شخصیتی کلیدی به نام «وارانگ» را بازی می‌کند. به جز بازی او در کنار کلیف کرتیس، جزئیات دیگری درباره‌ی نقش اونا چاپلین منتشر نشده است.

در مراسم روز گذشته سخنگوی کمپانی تهیه‌کننده‌ی مجموعه فیلم‌های آواتار علاوه بر معرفی چاپلین و کرتیس، اعلام کرد که جو دیوید مور، بازیگری که در اولین قسمت آواتار بازی کرده بود، دوباره با همان شخصیت قبلی در قسمت‌های بعدی هم بازی خواهد کرد، علاوه بر این بازیگران حضور سم ورثینگتون، زویی سالدانا، سیگورنی ویور و استیون لانگ در فیلم قطعی شده‌ است.

جیمز کامرون فیلم‌‌برداری این مجموعه را از آگست سال جاری آغاز می‌کند و آن را برای اکران در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ آماده می‌کند. کامرون در هر از این چهار قسمت با نویسنده‌ای جدید همکاری می‌کند و کمپانی سازنده پس از رایزنی‌ها تاریخ اکران نسخه‌های بعد را به‌ترتیب ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ اعلام کرد. طبق برنامه‌ریزی کامرون این چهار قسمت همزمان فیلم‌برداری می‌شوند بعد به ترتیب اولویت و زمان بندی قسمت‌های فیلم، تدوین می‌شوند.

اولین قسمت آواتار در دسامبر ۲۰۰۹ اکران شد و تنها در هفته‌ی اول اکران توانست به فروشی بیشتر از ۸ میلیون دلار برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج