۵۵۴۱۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بوگوارد به بازار خودرو ایران می آید؟

بزودی خودروهای شاسی بلند شرکت بورگوارد آلمان به ایران وارد شود و طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان: گروه بورگوارد یکی از تولید کنندگان خودرو در جهان، از توزیع خودروهای خود در ایران برای یک فرصت منحصر به فرد جهت رانندگی به همراه ماجراجویی با خودروهای ۵BX و ۷BX خبر داد.

از آنجا که رانندگان ایرانی روز به روز به دنبال ایمنی و عملکرد بهتر خودروهستند، ۵BX و ۷BX با داشتن ۱۶ سیستم کنترل عملکرد، افزایش فعالانه و غیر فعالانه سیستم ایمنی به همراه افزایش قدرت مانور و امنیت خودرو و بهینه سازی مصرف سوخت می تواند طرفداران زیادی در ایران برای خود جذب کند.

طبق اطلاعیه گروه بوگوارد جزییاتی بیشتر در خصوص قیمت گذاری، زمان در دسترس قرار گرفتن برای فروش خودرو های این شرکت متعاقباً اعلام خواهد شد.

گفتنی است گروه بورگوارد آ.جی. سازنده جهانی خودرو است که دفتر مرکزی آن در اشتوتگارد آلمان بوده و سه مرکز تحقیقات در سراسر جهان دارد. در دوران اوج شکوفایی خود در اواخر دهه ۵۰ میلادی در قرن پیش، بورگوارد سومین سازنده بزرگ اتومبیل در آلمان بود.

بورگوارد در ایران تولید خواهد شد

در همین خصوص فرهاد احتشام راد عضو سابق انجمن وارد کنندگان خودرو گفت: توافقاتی با شرکت مادر در آلمان در این مورد به انجام و منجر به یک قرارداد هم است اما زمان دقیق ورود بورگوارد به ایران مشخص نیست.

وی افزود: یک شرکت ایرانی نمایندگی این خودروسازی آلمانی را برعهده گرفته و برنامه واردات خودروهای شاسی بلند این شرکت را اعلام خواهد کرد اما تاکنون زمان مشخصی برای ورود و قیمت خودروها این شرکت بیان نشده است.

عضو سابق انجمن وارد کنندگان خودرو در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت خودرو سازی خط تولید هم در ایران به راه خواهند انداخت یا خیر گفت: شنیده ها حاکی از این است که ورود این خودرو سازی به کشور همراه با تولید خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج