۵۵۴۷۱۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

صخره های کی‌روش، نقطه‌ اتکای سرخ و آبی

سید جلال حسینی فرماندهی دفاع پرسپولیس را بر عهده دارد .پژمان منتظری هم به دنبال بازگشت از لیگ قطر مسئولیت مشترک با سید جلال را در استقلال دارد .

ورزش سه: سید جلال حسینی فرماندهی دفاع پرسپولیس را بر عهده دارد .پژمان منتظری هم به دنبال بازگشت از لیگ قطر مسئولیت مشترک با سید جلال را در استقلال دارد .

بین این 2 مرد بزرگ در فوتبال ایران تفاوت ها وشباهت های خواندنی بسیار وجود دارد .توجه کنید :

۱-سید جلال حسینی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۶۰ است ودر حال حاضر ۳۵ سال و۱۴۱ روز سن دارد اما پژمان منتظری متولد ۱۷ دی ۶۲ است و۷۰۳ روز یعنی یک سال و۳۳۸ روز از سید جلال کوچکتر است ، این ۲ مرد مسن ترین مدافعان تیم های حال حاضر خود در لیگ هستند .

2-سید جلال حسینی برخاسته از فرهنگ فوتبال شمال کشور وپژمان منتظری نماینده فوتبال جنوب است که این 2 فرهنگ در قالب فوتبال خوزستان وگیلان به فوتبال ایران معرفی شده اند .هر 2 از شهرستان های موفق در فوتبال به تیم ملی رسیده اند .

۳-سید جلال وپژمان هر ۲ در جام جهانی حضور داشته وهر ۲ نفر ۲۷۰ دقیقه کامل در این مسابقات حاضر بوده اند .

4-سید جلال وپژمان مدتی است در تیم ملی رقیب هم هستند ونمیتوانند در کنار هم بازی کرده ودر ادوار اخیر یکی از این 2 زوج پور علی گنجی در تیم ملی بوده است .

۵-هر ۲ مرد سابقه بازی در مسابقات فوتبال لیگ قطر را داشته اند .باشگاه مشترک هر ۲ تیم الاهلی قطر بوده است اما منتظری در تیم فوتبال ام صلال قطر هم بازی کرده است .

6-سید جلال حسینی وپژمان منتظری مسن ترین مردان تیم ملی هستند ومسعود شجاعی کاپیتان اول تیم ملی از هر 2 مرد مورد نظر ما کوچکتر است .

۷-هر ۲ مرد مورد نظر ما سابقه قهرمان شدن با امیر قلعه نویی را در مسابقات لیگ ایران برای ۲بار در اختیار دارند .

8-در حال حاضر این 2 مرد وظیفه فرماندهی خط دفاع تیم خود را در تیم های سرخابی ودر فصل اخیر در اختیار دارند .

۹-سید جلال در مسابقات لیگ زیر نظر منصوریان در تیم فوتبال نفت تهران بازی کرده است وپژمان منتظری هم مثل سید جلال بعد از برگشت از قطر ، تیمی که منصوریان سرمربی آن است را همراهی میکند .
*اما نگاهی به چند مورد تفاوت بین این ۲ مرد هم خواندنی است:

1-هر 2 مرد در فوتبال ایران سابقه قهرمانی در لیگ کشور را دارند .سید جلال یک بار با سایپا، 3بار با سپاهان ویک بار با پرسپولیس قهرمان لیگ شده ولی پژمان 2بار با استقلال ویک بار با فولاد در مسابقات لیگ قهرمان شده اند .

۲-سید جلال ۱۰۸ بازی ملی دارد اما تعداد بازیهای منتظری بسیار کمتر است .او در مدت حضورش در تیم ملی تنها ۴۲بازی ملی انجام داده است .

3-پژمان منتظری در لیگ ایران برای تیم های فولاد واستقلال بازی کرده اما سید جلال در 5باشگاه یعنی ملوان،سایپا،سپاهان، نفت وپرسپولیس بازی کرده است .

۴-بی تردید سید جلال کاپیتان اول پرسپولیس است اما منتظری برای کاپیتانی در استقلال باید با مهدی رحمتی وخسرو حیدری رقابت کنند .

5- سید جلال در 108 بازی تیم ملی 2کارت زرد گرفته اما منتظری در 42بازی ملی 4 کارت زرد گرفته است.

۶-پژمان منتظری از فوتبال خوزستان به فوتبال ملی راه یافته وکارشناسان او را صاحب تکنیکی بالاتر دانسته واعتقاد دارند او در بازیسازی وسید جلال در دفاع کردن نسبت به دیگری برتری دارند .

7-پژمان هشتمین سال حضورش در استقلال را سپری میکند اما سید جلال تنها 3فصل در این تیم بوده وامسال برای چهارمین سال در تیم فوتبال پرسپولیس حضور دارند .

۸- سید جلال حسینی ۳۱۲ بار در لیگ ایران به میدان رفته و۱۶ گل زده است ومنتظری در لیگ ایران ۲۸۴بار به میدان رفته و۱۵ گل زده است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه حسینی قابل مقایسه با بهترین دفاع ایران جمع کن بابا این لنگیا بعد از چند سال جز 8تیم شدن خوشحالن استقلال دوبار قهرمان دوبار نایب قهرمان

    • بدون نام

      فقط سید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج