۵۵۶۴۹۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کاهش حجم سفرهای عید فطر در «دور رفت»

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه موج رفت سفرها در تعطیلات اخیر خاتمه یافت، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای امروز، تردد در هر دو محور چالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه موج رفت سفرها در تعطیلات اخیر خاتمه یافت، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای امروز، تردد در هر دو محور چالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر تصاویر دوربین‌های نظارتی و گزارش همکارانمان از محورهای مواصلاتی سراسر کشور نشان می‌دهد ترافیک در محور کرج چالوس از ابتدای این محور تا کیلومتر ۳ آن سنگین بوده و ترافیک در ادامه مسیر به سمت چالوس، پرحجم و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: همچنین گزارش‌های دریافتی حاکی از ترافیک سنگین خودروها در باند جنوب به شمال جاده هراز از پلور تا گزنک است و مسافران در طول این محور با ترافیک پرحجم ولی روان روبرو هستند.

وی با بیان اینکه در محور قدیم کرج قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت، شاهد ترافیک پرحجم در محدوده آبیک هستیم گفت: علاوه بر این موارد، ترافیک پرحجم در ورودی‌های شهر مشهد نیز گزارش شده و لازم است مسافران در این محورهای مواصلاتی، با صبر و آرامش ادامه مسیر دهند.

رحمانی با تاکید بر اینکه از امروز سفرهای رفت هموطنان در تعطیلات عید فطر خاتمه می‌یابد افزود: پیش بینی می‌شود از امروز موج رفت سفرها خاتمه یافته و باید منتظر شروع موج بازگشت مسافران طی روزهای آتی باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت، امروز در هیچیک از جاده‌های شمالی، محدودیت تردد اعمال نخواهد شد و تردد در هر دو محور چالوس و هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت انجام خواهد شد.

وی در پایان از مسافران خواست تا با توجه به اتمام تعطیلات در روز جمعه، به هیچ وجه برای بازگشت خود روز جمعه را انتخاب نکرده و بازگشت خود را به زمان دیگری موکول کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج