۵۵۸۷۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ورود نوکیا به بازار محصولات دیجیتالی حوزه سلامت

نوکیا که یکی از اولین برند های تولید کننده گوشی های تلفن همراه به حساب می آید، پس از شروع فعالیت دوباره خود در زمینه تولید گوشی، قصد دارد به بازار تولید محصولات حوزه سلامت نیز وارد شود.

وب سایت کلیک: نوکیا که یکی از اولین برند های تولید کننده گوشی های تلفن همراه به حساب می آید، پس از شروع فعالیت دوباره خود در زمینه تولید گوشی، قصد دارد به بازار تولید محصولات حوزه سلامت نیز وارد شود.
ورود نوکیا به بازار محصولات دیجیتالی حوزه سلامت

اولین محصول که به نوعی برای اندازه گیری شاخص توده بدنی استفاده می شود با نام Nokia Body شناخته می شود. این محصول در واقع همان گجت شاخص دیجیتال Whiting است که با نام جدید Nokia Body به بازار ارائه می شود. در واقع تمامی محصولاتی که در ابتدای نام آن ها از نام Whiting (نام یکی از معروف ترین تولید کنندگان محصولات هوشمند در حوزه سلامت)، استفاده می شده است، با نام Nokia Body ارائه خواهند شد. مثل Whiting Body Cardio گه از این پس با نام Nokia Body Cardio به بازار ارائه می شود.
اگر چه تا پیش از این کاربران برای خرید این محصولات می بایست هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ دلار پرداخت می کرده اند اما با ارائه این محصولات توسط شرکت نوکیا این هزینه به چیزی حدود ۵۹٫۹۵ دلار کاهش یافته است. علت کاهش قیمت به نوعی یکسری از تغییرات در آن است. هر چند قابلیت هایی از جمله اندازه گیری توده بدنی و همچنین اتصال به شبکه بی سیم و بولوتوث همچنان در این اپلیکیشن ها ارائه شده است.

دومین محصول که با نام+ Nokia BPM ارائه می شود، گجتی است برای کنترل فشار خون استفاده می شود. در نمونه های قبلی این دستگاه کاربر مجبور بود تا یک پوشش پلاستیکی که از پلاستیک سخت تولید شده بود را به دور بازوی خود بپیچد. اما در نسخه جدید این محصول که توسط شرکت نوکیا ارائه شده است از مواد نرم تر و انعطاف پذیری برای ساخت آن استفاده شده است. از دیگر مزایای نمونه جدید این محصول اندازه کوچک آن است به طوری که کاربر می تواند به راحتی آن را در کیف خود قرار دهد. به گفته شرکت نوکیا این محصول می تواند برای اندازه گیری فشار خون سیستولیک و دیاستولیک و همچنین ضربان قلب استفاده شود. این محصول قرار است با قیمت ۱۲۹٫۹۵ دلار ارائه شود.

سومین محصول این شرکت نمونه جدیدی از اپلیکیشن Health mate است. این اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی تمامی محصولات جدید نوکیا را دارد. گقته می شود این محصول یکی از اساسی ترین محصولات دیجیتال نوکیا در حوزه سلامت است. از جمله مزیت های این اپلیکیشن استفاده از واسط کاربری بسیار ساده ای است که استفاده از این اپلیکیشن را برای کاربر بسیار راحت کرده است. منوهای قدیمی که در نسخه های قبلی این اپلیکیشن وجود داشتند جای خود را ۵ برگه در قسمت پایینی صفحه نمایش داده اند. در این برکه ها کاربر می تواند به اطلاعاتی از جمله آخرین تاریخ هماهنگ سازی داده ها، لیستی از ابزار های مختلف برای کار با اپلیکیشن و همچنین پروفایل شخصی کاربر در نوکیا دسترسی داشته باشد.
همچنین در این اپلیکیشن کاربر به برنامه هایی از جمله Sleep Smarter (خواب هوشمند تر)، Better Body (بدن سالم)، Pregnancy Tracker (کنترل بارداری)، Healthier Heart (قلب سالم تر) و همچنین leaderboard اشاره کرد که تمامی این برنامه ها به گفته نوکیا زیر نظر متخصصان حوزه سلامت طراحی شده اند. هر کدام از این برنامه ها عملکرد های منحصر به فرد خود را دارند. برای مثال ارائه راه کارهایی برای خواب بهتر، مدیریت وزن بدن، کنترل وزن در طول بارداری، کنترل فشار خون و همچنین افزایش فعالیت کاربر از جمله موارد کاربردی این برنامه ها هستند. اکثر این برنامه ها برای مدت زمان ۸ هفته ای طراحی شده اند اما مثلاً برنامه کنترل وزن بارداری برای ۹ ماه طراحی شده است.

به گفته نوکیا این برنامه ها می توانند هر کدام به عنوان یک مربی برای فرد عمل کنند. مثلاً اگر فرد مشکل کم کردن وزن دارد این برنامه ها می تواند به فرد برای رسیدن به هدف مطلوب خود با ارائه برخی راهکارها کمک کند. به گفته نوکیا کاربران زیادی از این محصولات نوکیا رضایت کامل داشته اند. همچنین به گفته نوکیا، این برنامه های تنها برای طیف مشخصی از مردم مثلاً افرادی که دچار وزن هستند نوشته نشده اند بلکه افراد مختلف با شرایط مختلف می توانند از آن ها استفاده کنند.

یکی از نکته های مهم در خصوص تولید این محصولات توسط نوکیا و استقبال افراد مختلف از این محصولات، این است که چون نوکیا برند محبوبی در بین کاربران قدیمی گوشی های تلفن همراه بوده است و محصولات آن از نظر کیفیت در بین مردم زبانزد است از این رو کاربران تمایل و اعتماد بیشتری برای استفاده از محصولات این شرکت از خود نشان می دهند. محصولات ذکر شده همگی از وب سایت نوکیا قابل خریداری هستند. همچنین بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معروف از جمله آمازون نیزاقدام به فروش این محصولات جدید نوکیا کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج