۵۵۹۲۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

آغاز بلیت‌فروشی کنسرت - نمایش «سی»

از یازدهم تیرماه بلیت فروشی کنسرت نمایش «سی» کاری از «همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» توسط دو سایت ایران کنسرت و می.ر.سی آغاز شد. این پروژه از پانزدهم مرداد ماه در مجموعه‌ی فرهنگی و هنری سعدآباد روی صحنه خواهد رفت.

موسیقی ایرانیان: از یازدهم تیرماه بلیت فروشی کنسرت نمایش «سی» کاری از «همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» توسط دو سایت ایران کنسرت و می.ر.سی آغاز شد. این پروژه از پانزدهم مرداد ماه در مجموعه‌ی فرهنگی و هنری سعدآباد روی صحنه خواهد رفت.
آغاز بلیت‌فروشی کنسرت - نمایش «سی»

«سی» کاری از همایون شجریان و سهراب پورناظری، بر اساس سه داستان از داستان‌های شاهنامه - زال و رودابه، رستم و اسنفندیار و رستم و سهراب- با نویسندگی «نغمه ثمینی» و دراماتورژی «امیرحسین ماحوزی» از پانزدهم مرداد ماه روی صحنه می‌رود. کارگردانی این اثر را «علی اصغر دشتی» برعهده دارد و بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل، امیر جدیدی و صابر ابر در آن حضور دارند.

این کنسرت- نمایش تلاشی است جهت بازسازی هویت ملی که با تکیه بر موضوع فرهنگ، هنر و اندیشه ایرانی با حضور تعدادی از چهره‌های موسیقی، نمایش و همچنین انیمیشن روی صحنه می‌رود. «سی» با نگاه امروزی سه داستانِ نامه‌ی باستان را روایت می‌کند. مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پروژه‌ی «سی» به آدرس C-project.ir و همچنین اینستاگرام آن به آدرس ir_cproject مراجعه کنند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی موسسه‌ی دل‌آواز و بارانا و با همراهی شرکت سامسونگ برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را از سایت ایران کنسرت ww.iranconcert.com و همچنین می.ر.سی www.miresi.ir خریداری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج