۵۶۳۱۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اجرای طرح قصه درمانی در بیمارستان مشهد

طرح مردمی قصه درمانی کودکان بیمار با حضور تعدادی از بانوان قصه گوی هنرمند عصر یکشنبه در بخش اطفال و سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا: طرح مردمی قصه درمانی کودکان بیمار با حضور تعدادی از بانوان قصه گوی هنرمند عصر یکشنبه در بخش اطفال و سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد اجرا شد.

مدیر گروه قصه گویی قاصدک در این خصوص به خبرنگار گفت: هدف از انجام این کار افزایش توانایی در مواجهه با مشکلات و بیماریها و افزایش خلاقیت و قدرت تخیل کودکان است.

هدی دامغانی ادامه داد: افزایش مهارتهای شنیداری و توان برقراری ارتباط با دیگران از دیگر اهداف قصه گویی می باشد. قصه گویی سنت فراموش شده در دوران مدرن است و خداوند متعال نیز برخی آیات قرآن را در قالب داستان برای مردم نازل کرده است.

وی گفت: تقویت روابط والدین با فرزندان، کمک به روحیه شاد برای کودکان و تفکر مثبت نسبت به اطرافیان نیز برخی دیگر از اهداف قصه گویی برای کودکان است ضمن اینکه والدین نیز تشویق به گفتن قصه برای فرزندان خود و به دنبال آن ترویج فرهنگ مطالعه و خرید کتاب می شوند.

او افزود: در تاریخ ادبیات ایران نیز توجه به قصه و داستان جزو فعالیتهای مهم بزرگان ادبی این دیار است چنانکه رستم در شاهنامه چندین سال زحمت کشید تا داستانهایی را به صورت شعر درآورد.

دامغانی ادامه داد: در برنامه قصه گویی امروز که در نوبت صبح برای کودکان معلول موسسه فیاض بخش و بعد از ظهر در بیمارستان امام رضا(ع) اجرا شد هشت نفر از افراد دارای مدارک مختلف روانشناسی، تربیت کودک، مشاوره خانواده، گرافیک و تربیت بدنی که در کنار تحصیلات دانشگاهی مهارت قصه گویی نیز دارند برای کودکان فعالیت کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج