جاباما
۵۶۳۴۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سونی، سه مدل واکمن جدید عرضه می کند

مدت‌ها قبل، اگر شما یک واکمن سونی داشتید کودکی خاص و باکلاس و شاید باکلاس‌ترین کودک محل به شمار می‌رفتید. باعرضه آی‌پاد، روش گوش کردن آهنگ‌های دیجیتالی نیز تغییر نمود و تمامی رقبا و موزیک پلیرها را از دور خارج کرد.

وب سایت آی تی رسان - مسعود مرادی: مدت‌ها قبل، اگر شما یک واکمن سونی داشتید کودکی خاص و باکلاس و شاید باکلاس‌ترین کودک محل به شمار می‌رفتید. باعرضه آی‌پاد، روش گوش کردن آهنگ‌های دیجیتالی نیز تغییر نمود و تمامی رقبا و موزیک پلیرها را از دور خارج کرد.
سونی، سه مدل واکمن جدید عرضه می کند

کمپانی سونی نام واکمن (Walkman) را در زمانی‌که هنوز با اریکسون شریک تجاری بودند به‌عنوان نام بعضی از گوشی‌های خود نگه داشت. نام سری واکمن هنوز هم زنده بوده و سونی تحت این نام تقریبا موسیقی دیجیتال را به‌صورت کامل در اختیار دارد.

این کمپانی ژاپنی تعدادی دستگاه پخش آهنگ دیجیتالی و ایرفون‌های بلوتوثی تحت این عنوان عرضه کرده است. در سال ۲۰۱۷ کمپانی سونی واکمن NW-A۳۵ را که یک دستگاه دیجیتال پخش آهنگ قابل‌حمل است متناسب با سایز جیب عرضه نمود.

خبرها حاکی از آن بوده که این کمپانی قصد دارد تا اواخر سال ۲۰۱۷ سه مدل دیگر از واکمن را به بازار عرضه کند. همانطور که در عکس پایین مشاهده می‌کنید مدل‌های جدید واکمن، NW-A۴۵، NW-A۴۶ و NW-A۴۷ هستند. تمامی این سه مدل از طریق FCC تایید شده‌اند.

FCC اطلاعات زیادی در ارتباط با مشخصات مدل‌های جدید کمپانی سونی فاش نکرده، اما تفاوت اصلی بین این سه مدل از دستگاه، حجم حافظه داخلی به‌کار رفته است. A۴۵ دارای حافظه ۱۶ گیگابایتی، A۴۶ دارای حافظه ۳۲ گیگابایتی و A۴۷ حافظه ماکزیمم ۶۴ گیگابایتی دارد. بنابراین بهترین حالت درنظر گرفتن مدل A۴۵ به‌عنوان پایه و دو مدل دیگر به‌عنوان نسخه‌هایی است که تنها از لحاظ حافظه متفاوت هستند.

سونی، سه مدل واکمن جدید عرضه می کند

اطلاعات دیگری را که منابع مختلف فاش نموده‌اند این است که مدل‌های جدید دارای باتری‌های بزرگ‌تر از NW-A۳۵ که در فوریه ارائه‌شده بود، هستند. برای شما باید بگوییم که A۳۵ تا ۴۵ ساعت زمان پخش را پشتیبانی می‌کند. مدل A۳۵ همچنین دارای NFC و بلوتوث برای ارتباط است. بر این اساس می‌توان حداقل حضور این ویژگی‌ها را در مدل‌های جدید انتظار داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج