۵۶۴۷۹۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بزرگداشتی ویژه برای داود رشیدی

آغاز اجرای نمایش «مای لند» در پلاتو اجرای تئاتر شهر و برگزاری بزرگداشت داود رشیدی به مناسبت سالروز تولدش ۲ خبر از مجموعه تئاتر شهر هستند.

خبرگزاری مهر: آغاز اجرای نمایش «مای لند» در پلاتو اجرای تئاتر شهر و برگزاری بزرگداشت داود رشیدی به مناسبت سالروز تولدش ۲ خبر از مجموعه تئاتر شهر هستند.

مجموعه تئاتر شهر همزمان با سالروز تولد زنده یاد داود رشیدی نمایشگاه ویژه‌ای از آثار نمایشی این هنرمند صاحب نام تئاتر کشورمان برگزار می کند.
بزرگداشتی ویژه برای داود رشیدی

همزمان با هشتاد و چهارمین سالروز تولد زنده یاد داود رشیدی بازیگر صاحب نام تئاتر کشورمان نمایشگاه ویژه ای از آثار این هنرمند با طراحی امیر اثباتی از روز یکشنبه ۲۵ تیرماه تا شنبه ۴ شهریورماه در سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برپا و در روز پایانی هم زمان با سالروز درگذشت این هنرمند مراسمی نیز به یاد استاد داود رشیدی برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه مجموعه ای از پوسترهای نمایشی، عکس ها، لوازم شخصی، تندیس ها و نوشته های شخصی زنده یاد داود رشیدی در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد. این در حالی است که برای اولین سالگرد درگذشت این هنرمند فقید برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که جزئیات طی روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

اجرای نمایش «مای لَند» در پلاتو اجرا آغاز شد

اجرای نمایش «مای لَند» به نویسندگی و کارگردانی هومن رستگار از بیستم تیرماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

نمایش «مای لند» به نویسندگی و کارگردانی و بازی هومن رستگار از روز سه شنبه بیستم تیرماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز کرد. این نمایش روایت گر داستان اولین سفر جیمز کلارک دانشجوی دو رگه ایرانی - انگلیسی است که برای انجام تحقیقی از سوی دانشگاه به تهران اعزام شده است.

در این اثر نمایشی که هر روز ساعت ۱۸ با مدت زمان ۵۵ دقیقه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود آزاده بخشی مجری طرح و برنامه ریز، بهزاد بختیاری طراح صدا و آهنگساز، علی طهرانچی طراح پوستر و بروشور، تینا بخشی طراح گریم، لعیا رستمی انتخاب لباس و سعید جعفری پور عکاس عوامل اجرایی نمایش را تشکیل می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آق حسینی! یادت بخیر.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج