۵۶۴۹۳۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

طرح کنترل مرزهای آمریکا با پهپاد

دانشگاه آریزونا در حال اجرای طرحی است که در صورت نهایی شدن، کنترل مرزهای پهناور آمریکا را بر عهده پهپادها و حسگرهای هوشمند خواهد گذاشت.

خبرگزاری مهر: دانشگاه آریزونا در حال اجرای طرحی است که در صورت نهایی شدن، کنترل مرزهای پهناور آمریکا را بر عهده پهپادها و حسگرهای هوشمند خواهد گذاشت.
طرح کنترل مرزهای آمریکا با پهپاد

به نقل از دیجیتال ترندز، استفاده از فناوری های هوشمند راه حلی هوشمندانه تر از دیوار کشیدن به دور آمریکا خواهد بود که دونالد ترامپ رییس جمهوری حامی آن است.

محققان دانشگاه آریزونا در حال طراحی یک شبکه هوشمند خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفته هستند که می تواند به طور آنی اطلاعات مربوط به شرایط مرزهای ایالات متحده را با استفاده از پهپادها، حسگرهای هوشمند و دیگر فناوری ها رصد کند و از این طریق کل مرز ۳۰۶۰ کیلومتری ایالات متحده با مکزیک را رصد کند.

دانشگاه آریزونا برای اجرای این طرح طی مدت سه سال ۷۵۰ هزار دلار بودجه از اداره تحقیقات علمی نیروی هوایی ارتش آمریکا دریافت کرده و قرار است اجرای آن را از ماه مارس آغاز کند. تکمیل این طرح تا سال ۲۰۲۰ زمان خواهد برد.

وزارت امنیت داخلی امریکا نیز در اجرای طرح یاد شده همکاری خواهد کرد و مدل سازی رایانه ای آن زیر نظر این وزارت خانه انجام خواهد شد. این مدل سازی مربوط به نحوه چینش و پرواز پهپادها در نقاط مرزی است تا کنترل و نظارت بر تمامی این مناطق با دقت بالا و به طور آنی تضمین شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج