adexo3
۵۶۵۲۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نجات ۴۶۰۰ مهاجر غیرقانونی در آب های مدیترانه

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که دستکم چهار هزار و ۶۰۰ مهاجر غیرقانونی طی روزهای گذشته در آب های مدیترانه توسط گارد ساحلی لیبی و ایتالیا نجات یافته و به سواحل جنوبی ایتالیا منتقل شدند.

خبرگزاری ایرنا: منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که دستکم چهار هزار و ۶۰۰ مهاجر غیرقانونی طی روزهای گذشته در آب های مدیترانه توسط گارد ساحلی لیبی و ایتالیا نجات یافته و به سواحل جنوبی ایتالیا منتقل شدند.
این مهاجران غیرقانونی توسط کشتی های نجات غریق اروپایی در آب های مدیترانه نجات یافتند و اکثر آن ها به جزیره سیسیل ایتالیا منتقل شدند.
بنابراین گزارش بسیاری از این مهاجران سوار بر قایق های چوبی در آب های مدیترانه سرگردان بودند و برخی نیز قایق های آن ها واژگون شده بود.
پیش تر سران کشورهای ایتالیا، فرانسه و آلمان در نشستی سه جانبه در شهر 'تریئسته' در شمال ایتالیا درباره بحران پناهجویان دیدار و بر مواضع خود در رابطه با حل این بحران تاکید کردند.
با فرارسیدن فصل تابستان و بهبود شرایط جوی و دریایی، همواره شمار بیشتری از پناهجویان که از فقر و جنگ فرار کرده اند ، به امید یک زندگی بهتر، دست به سفری پرمخاطره به سوی اروپا از طریق دریای مدیترانه، که دیگر تبدیل به گورستان پناهجویان شده است، می زنند.
بسیاری از این پناهجویان در مسیر خطرناک دریایی جان خود را از دست می دهند و بسیاری نیز نجات یافته و به ایتالیا منتقل می شوند، اما اغلب آنها پس از رسیدن به این کشور به خاطر نبود شرایط مناسب مایوس شده و تلاش می کنند تا خود را به شمال اروپا برسانند.

از آغاز سال ۲۰۱۷ تاکنون حدود دو هزار و ۱۰۰ نفر جان خود را در آب های مدیترانه از دست داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج