داشتن گونه هایی برجسته، بدون عمل جراحی
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
مجتمع فنی تهران_Fموبایل
کلینیک فرشته_موبایلf
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی 1
کلاسینو_1
سفیر بار ساقدوش_1
ریزخور_1
لاله زار مال_1
اپیلاسیون نانا 1
زمردی_داخلی1
کلاسینو_3
ریزخور_3
زمردی_داخلی3
دکتر نداف کرمانی 3
لاله زار مال_3
اپیلاسیون نانا 3
سفیر بار ساقدوش_3
ریزخور_4
لاله زار مال_4
کلاسینو_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر نداف کرمانی 4
سفیر بار ساقدوش_4
زمردی_داخلی4
زمردی_داخلی2
کلاسینو_2
سفیر بار ساقدوش_2
لاله زار مال_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر نداف کرمانی 2
ریزخور_2
مجتمع فنی تهران_F
کلینیک فرشته_f
۵۷۲۹۰۳
۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
۴۲۹۵۳
یکی از راه‌های برجسته کردن گونه‌ها، انجام یوگای صورت است. یوگای صورت می‌تواند از دو منظر برای شما مفید باشد: چاق‌تر کردن گونه‌ها و از بین بردن چین‌وچروک‌ها و خطوط ریزی که صورت را پیرتر از سن عادی نشان می‌دهند.
وب‌سایت سلامتیسم: گونه‌های چاق و برجسته می‌توانند صورت را پُرتر و جذاب‌تر نشان بدهند، و زیبایی‌های صورت را بیشتر به چشم دیگران بکشند. اگر هم مشکل افتادگی پوست داشته باشید،‌ گونه‌های برجسته می‌توانند این مشکل را برطرف کنند و شما را جوان‌تر نشان بدهند.
 
صورت به‌طور طبیعی در سال‌های جوانی جذاب‌تر و پُرتر به نظر می‌رسد، چون چربی زیر گونه‌ها هنوز قوام و تازگی ویژه‌ای دارند. با این‌حال،‌ همراه با افزایش سن، چربی زیرپوستی هم تحلیل می‌رود و صورت را پیرتر می‌کند.
 
داشتن گونه هایی برجسته، بدون عمل جراحی 

اگر می‌خواهید که چربی گونه‌ها را افزایش بدهید، لزوما مجبور نیستید که چربی را به روش‌های مختلف به بدن و صورت اضافه کنید. پیروی از روش‌های اثربخش و تغذیه براساس رژیم غذایی استاندارد، گونه‌های شما را به‌مرور زمان برجسته‌تر و شاداب‌تر می‌کند. افرادی که اضافه کردن چربی به گونه‌ها را بدون جراحی‌های زیبایی و استفاده از پُرکننده‌های مختلف (fillers) ترجیح می‌دهند، می‌توانند از شیوه‌های طبیعی و نکات راهنمای زیر کمک بگیرند.

تغذیه سالم و استاندارد

قبل از این‌که به سراغ شیوه‌های طبیعی برای برجسته‌سازی گونه‌ها برویم، باید تاکید کنیم که رژیم غذایی سرشار از کربوهیدرات‌های سالم و مواد مغذی ضروری می‌تواند کمک کند تا به‌طور طبیعی پوست سالم‌تر و گونه‌های پُرتر و برجسته‌تری داشته باشید. درواقع، رژیم غذایی سالم و استاندارد، پیش‌شرطی است که اثربخشی همه فرآیندهای دیگر برای دستیابی به این هدف را تسریع می‌کند. بنابراین، این ترکیبات غذایی را به رژیم غذایی خودتان اضافه کنید: برنج و نان سبوس‌دار، ‌سبزی‌های برگ‌دار، انواع میوه‌ها و فیبرهای غذایی. خودداری از سیگار کشیدن و مصرف آب به مقدار زیاد هم واقعا مهم هستند.

یوگا برای داشتن‌ گونه‌های برجسته‌تر و چاق‌تر

یوگای صورت می‌تواند از دو منظر برای شما مفید باشد: چاق‌تر کردن گونه‌ها و از بین بردن چین‌وچروک‌ها و خطوط ریزی که صورت را پیرتر از سن عادی نشان می‌دهند. برای یوگای صورت می‌توانید براساس مراحل زیر اقدام کنید:

  •     انگشت اشاره را روی نوک استخوان گونه بگذارید و پوست این ناحیه را با حرکات دایره‌وار و نرم به‌مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.
  •     حالا انگشتان دست‌ها را به سمت داخل حرکت بدهید و آن‌ها را در کنار سوراخ‌های بینی بگذارید. بعد پوست این قسمت را کاملا آرام و با حرکات دایره‌وار و نرم به‌مدت یک دقیقه ماساژ بدهید.
  •     بعد انگشتان دست‌ها را به سمت مفصل‌های فک بکشید و پوست این ناحیه را با کمک نوک انگشتان خود و با حرکات دایره‌ای آرام ماساژ بدهید.

نکته: شما باید یوگای صورت را حداقل ۴ بار در روز تکرار کنید تا سریع‌تر نتیجه بگیرید.

تمرینات ورزشی برای داشتن گونه‌های برجسته و چاق

  •     صاف روی صندلی بنشینید و عضله‌های صورت را شُل کنید. حالا دهان را به اندازه وقتی که با کسی صحبت می‌کنید، باز کنید. بعد هر دو لب را به سمت داخل و گوشه دهان را به سمت بیرون بکشید. سعی کنید که گوشه‌های لب‌ها را تا جایی که می‌توانید، بکشید. در ادامه صورت را برای یک دقیقه در همین حالت نگه دارید و بعد به حالت طبیعی برگردید. وقتی که صورت را در حالت مورد نظر حفظ می‌کنید، باید احساس کنید که عضله‌های گونه کاملا کش آمده‌اند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.
  •     یک نفس عمیق بکشید و هوا را در دهان پُر کنید. حالا هوا را در دهان نگه دارید. این حالت باید بین ۴۰ تا ۵۰ ثانیه حفظ شود تا عضله‌های گونه تحت فشار لازم قرار بگیرند. بعد از ۵۰ ثانیه،‌ هوا را به‌آرامی از دهان بیرون بدهید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.
  •     کاملا لبخند بزنید و عضله‌های صورت را با کمک کف دست‌ها در همین حالت نگه دارید. بعد کف دست‌ها را به‌آرامی روی عضله‌های صورت فشار بدهید و این فشار را به مدت ۵ ثانیه حفظ کنید. این تمرین هم باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۳ بار در روز تکرار شود.
  • لب‌ها را در حالت لبخند کامل، ولی کاملا بسته نگه دارید و گوشه‌های لب‌ها را تا حد امکان به سمت بیرون باز کنید. حالا این فشار باید به مدت ۱۰ ثانیه ادامه پیدا کند و بعد گوشه‌های لب‌ها کاملا به هم نزدیک شوند. این تمرین باید ۳ مرتبه پشت سر هم و ۲ بار در روز انجام شود.
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
20:04 - 1396/05/08
بهتر بود عکس از حرکات میذاشتین
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
دکتر نائبی_1
عارفی_1
خرید باکس 1
سوییچ ایران_1
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_1
شیرآلات زمانی_1
سوییچ ایران_3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_3
عارفی_3
شیرآلات زمانی_3
دکتر نائبی_3
خرید باکس 3
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_4
خرید باکس 4
دکتر نائبی_4
سوییچ ایران_4
عارفی_4
شیرآلات زمانی_4
شیرآلات زمانی_2
عارفی_2
دکتر نائبی_2
شرکت ویرا انرژی مهر ماهان_2
خرید باکس 2
سوییچ ایران_2
قالیشویی بانو_فوترموبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
زمردی_فوتر موبایل اصلی
کلینیک النا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
آیلین_فوتر کاشت ابرو
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
رستوران پارسیان_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
شفا_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
زمردی_فوتر اصلی
آیلین_تزریق چربی
دکتر سید مصطفی حسینی_فوتر
کلینیک النا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
فنی آتل_فوتر