۵۷۳۵۵۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ مسئولان بی‌خیال شوید

شکر خدا با درایت جمعی از مسئولان یکی دیگر از توطئه‌های غرب وحشی خنثی و قرار بر این شد که توییتر رفع فیلتر نشود. حالا این که از نمایندگان مجلس تا رییس‌جمهور همه توییتر دارند به ما ربطی ندارد.

پویان فراستی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

شکر خدا با درایت جمعی از مسئولان یکی دیگر از توطئه‌های غرب وحشی خنثی و قرار بر این شد که توییتر رفع فیلتر نشود. حالا این که از نمایندگان مجلس تا رییس‌جمهور همه توییتر دارند به ما ربطی ندارد. قبل از این هم دوستان مرحمت کردند و تماس صوتی تلگرام را فیلتر کردند که آن هم مطمئنا علتی دارد که ما مردم عادی متوجه نمی‌شویم.

مدیران برنامه تلگرام که خواستند با ایجاد تماس صوتی رایگان، کار دختر پسرها در دور دور را راحت کنند و جلوی رد و بدل کردن شماره در جردن را بگیرند، با هوشیاری و زیرکی مسئولان نقشه‌شان نقش بر آب شد.

اما بخشی از مردم که این درایت را ندارند به این تصمیم اعتراض کردند که خب ما کاری با آن‌ها نداریم آن‌ها هم بهتر است یک گوشه ماست خود را بخورند.

اما با ‌این‌حال به نظر می‌رسد که در آینده تغییراتی در این ممنوعیت‌ها داده شود. شما یادتان نمی‌آید (من هم یادم نمیاد، بابام بهم گفته)‌ تا همین چند سال پیش دستگاه وی.اچ.اس حکم قتل عمد را داشت و اگر کسی را با ویدیو می‌گرفتند به یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران می‌رفت! در آنجا برایش کلاس‌هایی می‌گذاشتند تا متوجه اشتباه کارش بشود.

یا مثلا دوره‌ای داشتیم که اگر ماشین شما را با نوار می‌گرفتند به آن منطقه خوش آب و هوا می‌رفتید. حالا فرقی نمی‌کرد شما سمفونی ۹ بتهوون گوش می‌دادید یا زبون زرگری استاد شماعی‌زاده که می‌فرمایند: دوزو سزه تزه دازا رزه مزه

اما همه این‌ها گذشت الان دیگر دوستداران استاد شماعی‌زاده به ‌راحتی به آخرین کارهای استاد گوش جان می‌سپارند. خلاصه این‌که، بد نیست مسئولان کمی بیخیال شوند.

مردم هم کمی به بزرگی خودشان ببخشند، اوج مکالمات مردم در تلگرام راجع به لباس شهین در مهمانی خاله اقدس است که با همان ویس فرستادن کارشان راه میافتد. حالا اگر دیگر خیلی کار واجب داشتند می‌توانند از تماس صوتی واتس اپ استفاده کنند تا مسئولان کم‌کم سوژه جدیدی برای ممنوع کردن پیدا کنند و بی‌خیال قبلی‌ها شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج