جاباما
۵۷۳۵۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آیا نسخه‌ی جدید GTA تولید می‌شود؟

اگرچه راک استار با همکاری شرکت تیک تو نسخه ششم فرانچایز Grand Theft Auto را در سال های آینده عرضه خواهد کرد و با استفاده از محبوبیت این مجموعه به فروش فوق العاده خود ادامه خواهد داد؛ اما همچنان باید منتظر واکنش شرکت راک استار در خصوص این شایعه باشیم تا سازندگان این خبر را تایید و یا تکذیب کنند.

وب سایت کلیک: اگر به رزومه بازیگر معروف یعنی آقای تیم نف اعتماد کنید، باید بدانید که نسخه ششم مجموعه Grand Theft Auto توسط راک استار در دست ساخت است!

به گزارش وب سایت معتبر نئوجف، به تازگی بازیگر تیم نف (Tim Neff) در رزومه خود آورده که بر روی موشن کپچر و یا ضبط حرکات دو عنوان ویدیویی شرکت راک استار یعنی Grand Theft Auto ۶ و Red Dead Redemption ۲ کار کرده است. لازم است بدانید آقای تیم نف در پروژه جی تی ای ۵ نقش داشته و در ساخت بازی سهیم بوده است. به همین خاطر، پیش بینی می شود که شرکت راک استار برای ساخت دو بازی رد دد ردمپشن ۲ و نسخه ششم بازی GTA از وی دعوت کرده تا در حوزه ضبط موشن کپچر و حرکات بازی مجددا فعالیت کند.

بروز رسانی خبر:

پس از اعلام خبر ساخت و توسعه بازی GTA ۶ و انتشار رزومه کاری آقای تیم نف، وب سایت های معتبری نظیر گیمینگ بولت و PCGamesN مصاحبه ویژه ای را با ایشان ترتیب دادند. وی در مصاحبه با وب سایت پی سی گیمز ان رسما این خبر را تکذیب کرد و رزومه منتشر شده را تقلبی دانست. وی در این مصاحبه گفت:

حقیقت ندارد! هم حساب کاربری توییتر و هم رزومه منتشر شده تقلبی و ساختگی است. من هرگز آن وب سایتی که نسبت به ساخت و انتشار این رزومه اقدام کرده، نمی شناسم! درست است من در سال های گذشته در ساخت بازی Grand Theft Auto ۵ مشغول به کار بودم ولی تا به امروز فعالیت دیگری نداشتم.

وی در ادامه افزود:

برای مشکلی که پیش آمده واقعا متاسف شدم. آن طور که به نظر می رسد گویا من به طرز ناگواری مورد تمسخر کاربران قرار گرفتم!

با این وجود، خبر ساخت نسخه ششم مجموعه جی تی ای رسما تکذیب شد.


آیا نسخه‌ی جدید GTA تولید می‌شود؟

اگرچه راک استار با همکاری شرکت تیک تو نسخه ششم فرانچایز Grand Theft Auto را در سال های آینده عرضه خواهد کرد و با استفاده از محبوبیت این مجموعه به فروش فوق العاده خود ادامه خواهد داد؛ اما همچنان باید منتظر واکنش شرکت راک استار در خصوص این شایعه باشیم تا سازندگان این خبر را تایید و یا تکذیب کنند.

همان طور که اطلاع دارید شرکت راک استار هم اکنون بر روی ساخت و توسعه بازی Red Dead Redemption 2 مشغول به کار است و بسیار بعید به نظر می رسد که همزمان بر روی ساخت نسخه ششم مجموعه جی تی ای کار کند؛ اما باید توجه داشت که ساخت نسخه جدید مجموعه GTA پروسه ای زمان بر و طولانی ای است و راک استار برای آنکه این عنوان ویدیویی را در سال های آینده نظیر ۲۰۲۰، ۲۰۲۱ و.. عرضه کند، باید ساخت آن را شروع کرده باشد.

گفتنی است جدیدترین و آخرین اثر ویدیویی راک استار با نام Red Dead Redemption 2 شناخته می شود. این عنوان برای عرضه در پاییز سال میلادی جاری برنامه ریزی شده بود که گویا سازندگان برای تست و رفع مشکلات بازی و ارائه یک عنوان خارق العاده به زمان بیشتری نیازمند هستند و بدین ترتیب تاریخ انتشار بازی را به بهار سال آینده (۹۷) موکول کردند. ناگفته نماند هنوز نسخه پی سی بازی Red Dead Redemption 2 توسط سازندگان تایید نشده و شایعه های فراوانی در این رابطه دیده می شود؛ اما بر اساس اولین تریلر رسمی منتشر شده، این عنوان بر روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج