۵۷۴۷۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دو محروم استقلال در دربی امیدها بازی می‌کنند

سرمربی استقلال در بحبوحه درگیری های این باشگاه با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی دو تن از محرومان تیمش را در اختیار نوازی قرار داد.

ورزش سه: علیرضا منصوریان که در روزهای گذشته جنگ لفظی بزرگی با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی پیرامون محرومیت سه بازیکن امید استقلال داشت در تصمیمی عجیب با وجود تاکید بر ادامه محرومیت این بازیکنان امید نورافکن و مهدی قائدی را در اختیار سرمربی امید استقلال قرار داد تا فردا در دربی تهران برای این تیم به میدان بروند.

رقابت های قهرمانی امیدهای تهران فردا در حالی پیگیری می شود که دو رقیب سنتی در این رده سنی دربی حساسی را برگزار خواهند کرد از همین رو با درخواست محمد نوازی سرمربی امیدهای استقلال و موافقت منصوریان نورافکن و قائدی که در فهرست امیدهای استقلال حضور دارند فردا آبی پوشان را در جدال سنتی با پرسپولیس همراهی خواهند کرد.

این تصمیم قطعا می تواند جنجال ها و تبعات بسیار زیادی داشته باشد به خصوص بعد از تایید حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی برای این بازیکنان در پی خواهد داشت ضمن این که استفاده از نورافکن و قائدی در دربی امیدها آن هم در فاصله ۴۸ ساعت تا بازی حساس با استقلال خوزستان در هفته دوم لیگ برتر عملا شانس آنها برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را به حداقل خواهد رساند البته به شرطی که محرومیت آنها برداشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج