۵۷۵۳۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ لالایی کن نماینده من

عباس جدیدی در جدیدترین مصاحبه خود گفت: اهل شعر و ادبم. حتما منظور وی از «اهل» چیزی بودن، این است که با مشاهیر آن حوزه عکس دارد که این قدر اهل همه چیز هست. یعنی از کشتی و فوتبال و اسکی روی آب بگیر تا مدیریت شهری و درمان بیماری‌های لاعلاج و چینش استراتژی جنگ‌های نامنظم، عباس جدیدی در همه موارد دستی دارد.

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

عباس جدیدی در جدیدترین مصاحبه خود گفت: اهل شعر و ادبم. حتما منظور وی از «اهل» چیزی بودن، این است که با مشاهیر آن حوزه عکس دارد که این قدر اهل همه چیز هست. یعنی از کشتی و فوتبال و اسکی روی آب بگیر تا مدیریت شهری و درمان بیماری‌های لاعلاج و چینش استراتژی جنگ‌های نامنظم، عباس جدیدی در همه موارد دستی دارد. در زمینه شعر و ادب هم احتمالا با محمدعلی بهمنی، محمود دولت آبادی، نیما یوشیج، ابن وطواط، خواجه نصیرالدین طوسی و حافظ و فردوسی عکس سلفی دارد و در نتیجه خود را اهل شعر و ادب می‌داند. وگرنه مسیر زندگی او به شکل زیر تغییر می‌کرد:

* عباس جدیدی در وزن ۹۶ کیلوگرم به مصاف حریف چغر و بدبدن روس می‌رود. همین‌طور که در سرشاخ کار را دنبال می‌کنند، حریف روس زیر لب به کری خوانی مشغول می‌شود و می‌گوید: «دروسنوژ گرانستیپاژ سروسک آنژی ماخاچ قلعه!» عباس جدیدی لحظه‌ای دست نگه می‌دارد و به حریف خیره می‌شود و ناگهان فریاد بر می‌آورد: «چنانت بکوبم به گرز گران، که پولاد کوبند آهنگران» و اضافه می‌کند: «شعری از خودم با تشکر ویژه از مشاوره‌های شبانه روزی ابوالقاسم عزیز» و گرز گران را بر سر حریف روس می‌کوبد!

* جلسه شورای شهر در حال برگزاری است و عباس جدیدی دارد صندلی شیبانی را آرام تکان می‌دهد و یکی از سروده‌های جدیدش به اسم «لالایی کن نماینده من» را برای او می‌خواند. ناگهان چمران او را از حال خود در می‌آورد و می‌پرسد: «آقای جدیدی شما نظرتون چیه؟ باید برای مشکل ترافیک تهران چی کار کنیم؟» جدیدی قطره اشکی را از گوشه چشم خودش پاک می‌کند و قطعه‌ای از یک سروده دیگرش را می‌خواند: «تهران من از تو هیچ نخواهم، جز تکه پاره‌های گریبانم». علیرضا دبیر پوزخند می‌زند و می‌گوید: «حالا ما به روت نمیاریم که تی‌شرت پوشیدی زیر کت، خودت باید تابلو کنی؟ تی شرت تنته، کدوم گریبان؟» جدیدی آرام به سمت او بر‌می‌گردد، سپس با یک زیرگیری زیبا دبیر را به خاک می‌برد، يقه اش را جر ميدهد و می‌گوید: «این گریبان! فهمیدی حالا؟» دبیر مشتی به صورت او می‌زند و جدیدی بیهوش می‌شود.

* جلسه اصولگرایان برای ارائه لیست شورای شهر در حال برگزاری است. اسم عباس جدیدی به عنوان نفر بیست و یکم خوانده می‌شود. جدیدی ابتدا سعی می‌کند با شوخی و «من که عکس می‌گیرم باهات، بذارم برم؟» فضا را عوض کند، ولی کم کم متوجه می‌شود که قضیه جدی است و می‌پرد بالای صندلی و شروع به خواندن اشعار حماسی می‌کند. اعضای جلسه به هم نگاه می‌کنند و اسم او را با نفر سی و پنجم جابه‌جا می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج