۵۷۵۶۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

موزه‌های تهران روز تحلیف باز هستند

مدیر اداره‌کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی خبر داد: تمامی موزه‌های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در روز شنبه ۱۴ مرداد و در روز برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور باز هستند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر اداره‌کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی خبر داد: تمامی موزه‌های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در روز شنبه ۱۴ مرداد و در روز برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌جمهور باز هستند.

نهم مرداد ماه محسن حاجی میرزایی، دبیر هیئت دولت اعلام کرد؛«با توجه به شرکت گسترده هیئت‌های خارجی در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و به منظور برگزاری مناسب و شایسته مراسم مذکور و ایجاد تسهیلات لازم در رفت و آمد هیئت‌های خارجی و رفاه حال شهروندان تهرانی، کلیه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی( غیر از اورژانس و نهادهای امدادی) در روز شنبه چهاردهم مرداد ۱۳۹۶ در شهر تهران تعطیل است.»

محمدرضا کارگر درباره‌ی احتمال تعطیل شدن موزه‌های سازمان میراث‌فرهنگی در روز شنبه ۱۴ مرداد به ایسنا گفت: همه‌ی موزه‌های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به جز کاخ موزه سعدآباد در تهران روز شنبه ۱۴ مرداد فعال هستند.

رئیس کاخ موزه سعدآباد تاکید کرد: این مجموعه تاریخی به دلیل حضور میهمانان عالی رتبه نهاد ریاست جمهوری در بخش حافظیه سعدآباد به منظور انجام امور تشریفاتی و میزبانی سعدآباد از مقامات بلند پایه کشورهای خارجی و با هدف تامین امنیت کامل؛ این مجموعه در روزهای جمعه ،شنبه و یکشنبه ۱۳ تا ۱۵مرداد ماه تعطیل است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج