۵۷۶۱۷۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

ساخت جاده تندرستی برای گیلانی ها

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مناطق حاشیه شهر و حتی برخی نواحی داخل شهر ظرفیت تبدیل شدن به جاده تندرستی را دارد، گفت: به شهرداری  ها ابلاغ می شود تا در گام نخست یک پروژه جاده تندرستی را با توجه به توان خود در دستور کار قرار دهند تا فضای مناسب برای دوچرخه سواری و پیاده روی شهروندان فراهم شود.

خبرگزاری ایسنا: استاندار گیلان با اشاره به اینکه مناطق حاشیه شهر و حتی برخی نواحی داخل شهر ظرفیت تبدیل شدن به جاده تندرستی را دارد، گفت: به شهرداری ها ابلاغ می شود تا در گام نخست یک پروژه جاده تندرستی را با توجه به توان خود در دستور کار قرار دهند تا فضای مناسب برای دوچرخه سواری و پیاده روی شهروندان فراهم شود.

دکتر محمدعلی نجفی در شورای ورزش همگانی استان گیلان که امروز در استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت ورزش همگانی در جامعه امروزی بر کسی پوشیده نیست.

استاندار گیلان با بیان اینکه ورزش همگانی، ورزش سلامتی برای همگان است، افزود: ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی که ورزش مهارت و هنر است باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جامعه پویا، عاری از اعتیاد، افسردگی، خودکشی و نزاع های اجتماعی با توجه به ورزش محقق می شود، ادامه داد: توجه به ورزش نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند.

نجفی با اشاره به پیشنهاد مطرح شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان مبنی بر تاسیس خانه های ورزش روستایی با استفاده از ظرفیت مدارس بلا استفاده در روستاها، گفت: این طرح بسیار خوبی است باید تمام روستاها از این قبیل امکانات برخوردار باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه از ظرفیت سپاه و بسیج با توجه به اقدامات ارزشمند انجام شده در روستاها در تحقق این امر استفاده شود، تاکید کرد: باید تلاش شود تا در توسعه روستاها و امکانات  بخشی به آنان موازی کاری صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه پیاده روی و دوچرخه سواری اعتقاد و اندیشه رایج در کشورهای توسعه یافته است، عنوان کرد: با توجه به استقبال عمومی که در ورزش همگانی و قهرمانی وجود دارد، ما باید امکانات لازم را در این زمینه فراهم کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی در ساخت امکانات رفاهی برای مردم، بخاطرنشان کرد: بسیاری از امکانات در سطح استان با کمک بخش خصوصی ساخته شده است که بی شک بودجه دولتی کفاف ساخت آن را نمی داد، لذا باید از ظرفیت بخش خصوصی در ایجاد امکانات رفاهی ورزشی حمایت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آیا در طرح سلامت جایی هم برای دوچرخه سواری زنان وجود دارد؟یا فقط یک مشت حرف مفت و بی ارزش داره زده میشه

    • بدون نام

      بعدازمهندس قهرمانی گیلان ضعیف ترین استاندارها را پیداکرده که فقط حرف می زدند نمونه اش همین استاندار،.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج