۵۷۶۲۴۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حضور معتادان متجاهر در ۱۲ استان کشور

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت زنان و کودکان خبرداد.

خبرگزاری میزان: قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت زنان و کودکان خبرداد.
سردار علی مویدی گفت: در برخی از مناطق کشور معتادان متجاهر حضور دارند و این طور نیست که در تمام شهر‌های ایران شاهد حضور معتادان متجاهر باشیم.

وی افزود: حضور معتادان متجاهر در کلانشهر‌ها نمود بیشتری دارد و برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد نیز باید به سمت این شهرها سوق داده شود.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ۱۲ استان کشور که بیشترین تعداد معتادان متجاهر را در خود جای داده اند تصریح کرد: ۱۲ استان پر خطر که بیشترین تعداد معتادان متجاهر را در خود جای داده اند شناسایی شده و اقداماتی به منظور کاهش تعداد معتادان متجاهر در این استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

سردار مویدی با تاکید بر اهمیت مقوله کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور اظهارکرد: یکی از برنامه‌های اعضای حاضر در شورای اجتماعی کشور برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت زنان و کودکان بوده است.

وی ادامه داد: طی ۴ سال گذشته اقدامات خوبی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در میان کودکان و زنان صورت گرفته و سهم زنان و کودکان از آسیب‌ها مشخص شده است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نقش بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در حوزه کاهش آسیب‌ها خاطرنشان کرد: دستگاه‌هایی از قبیل: بهزیستی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، ناجا و قوه قضائیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش دارند و لازم است مسئولان این دستگاه‌ها به درستی به وظایف خود عمل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار

      از مسولین خواهش میکنم ساکنین مولوی و شوش را دریابن ازبس معتاد تو خیابونا و کوچه ها هست حتی مردا هم جرات بیرون رفتن از خونه رو ندارن دیگه باید چطور التماس کنیم که پاکسازی کنید امنیت منطقه به ساکنین این مناطق برگردونید هر چند میدونم بی فایدش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج