۵۷۷۳۲۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آیفون ۸، دوربین دوال عمودی دارد

افرادی که تمایل دارند پیشرفته ترین آیفونی که تا کنون ساخته شده را خریداری کنند باید کمی بیشتر منتظر بمانند. روز گذشته تصویری منتسب به آیفون ۸ فاش شد که بر اساس آن می توان گفت که این اسمارت فون همانند آیفون ۷ پلاس از یک دوربین دوال برخوردار است.

وب سایت تک شات: گفته می شود که آیفون ۸ گران قیمت ترین آیفونی است ک امسال اپل معرفی خواهد کرد و تحلیلگران برچسب قیمت حداقل ۱۰۰۰ دلاری را برای آن پیش بینی کرده اند. همچنین، بر اساس شایعات این کمپانی کوپرتینویی احتمالا قادر نخواهد بود که این محصول را تا اواخر ماه اکتبر راهی بازار کند. البته دو مدل آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس از اواسط سپتامبر در دسترس مشتریان خواهند بود.
آیفون 8، دوربین دوال عمودی دارد

در هر حال افرادی که تمایل دارند پیشرفته ترین آیفونی که تا کنون ساخته شده را خریداری کنند باید کمی بیشتر منتظر بمانند. روز گذشته تصویری منتسب به آیفون ۸ فاش شد که بر اساس آن می توان گفت که این اسمارت فون همانند آیفون ۷ پلاس از یک دوربین دوال برخوردار است.
آیفون 8، دوربین دوال عمودی دارد

اما در این تصویر دوربین دوال از آرایش عمودی برخوردار است، در حالیکه دوربین دوال در آیفون ۷ پلاس بصورت افقی قرار گرفته است. اما جالب اینجاست که تصویر دیگری هم امروز منتشر شده که بخش های داخلی آیفون ۸ را نشان می دهد. در این تصویر محل قرارگیری دوربین کاملا متفاوت است و با هیچیک از دو مورد فوق همخوانی ندارد.

در این تصویر دیده می شود که آیفون ۸ دارای دوربین دوال عمودی است که در گوشه فوقانی سمت راست قرار دارد. جزییات دیگری همراه با این تصویر منتشر نشده است، بنابراین باید امیدوار باشیم که در هفته های آتی به اطلاعات بیشتری دست یابیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج