۵۷۷۴۳۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ادامه عزل و نصب‌ ها در دربار انگلیس

روزنامه "میل آن ساندی" در تازه‌ترین گزارش از تغییر و تحولات میان مقام‌های وابسته به دربار انگلیس نوشت، کاخ باکینگهام با به راه افتادن موجی از استعفاها و کناره‌گیری‌ها در وضعیت نگران‌کننده‌ای به سر می‌برد.

خبرگزاری ایسنا: روزنامه "میل آن ساندی" در تازه‌ترین گزارش از تغییر و تحولات میان مقام‌های وابسته به دربار انگلیس نوشت، کاخ باکینگهام با به راه افتادن موجی از استعفاها و کناره‌گیری‌ها در وضعیت نگران‌کننده‌ای به سر می‌برد.

به نوشته روزنامه میل آن ساندی، کاملا واضح است که الیزابت دوم، ملکه انگلیس همزمان که شرایط را آماده می‌کند تا در آینده شاهزاده چارلز، ولیعهد انگلیس بتواند زمام امور را در دست بگیرد، شخصا دستور عزل و نصب‌ها در کاخ‌های سلطنتی را صادر کرده است.

اما منابع مطلع در دربار انگلیس نگران هستند و می‌گویند که اوضاع ابهام آلودی ایجاد شده که به دنبال استعفای ناگهانی دست راست ملکه و سایر چهره‌های سرشناس در هفته گذشته تشدید شده است. یکی از درباری‌ها می‌گوید: این شرایط را می‌توانید یک "قتلگاه سلطنتی واقعی" توصیف کنید.

از جمله مقام‌هایی که از دربار خارج می‌شوند، شامل منشی‌های شخصی شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، پسران ولیعهد انگلیس می‌شوند. از سوی دیگر منشی شخصی عروس ولیعهد انگلیس هم قصد دارد از دربار خارج شود. علاوه بر این، مشخص شد که دومین مشاور و دستیار ملکه هم استعفای خود را تقدیم کرده است.

گرچه هنوز مشخص نیست که این پیشنهادها از طرف چه شخصی به ملکه داده می‌شود، یک منبع مطلع در دربار انگلیس گفت: نباید این مساله را فراموش کنید که هنوز ملکه رئیس است و جدا از پیشنهادات، خودش تصمیم می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج