۵۷۸۴۷۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نامزدی امی «این ما هستیم» پس گرفته شد!

به خاطر اتفاقی غیرمنتظره، سریال نت فلیکس ممکن است یک شانس بیشتر برای دریافت جایزه امی داشته باشد.

روزنامه بانی فیلم: به خاطر اتفاقی غیرمنتظره، سریال نت فلیکس ممکن است یک شانس بیشتر برای دریافت جایزه امی داشته باشد.
به نقل از هالیوود ریپورتر، سریال درام «خانه پوشالی» محصول نت فلیکس توانسته به طوری غیرمنتظره یک نامزدی دیگر برای دریافت جایزه امی در سال ۲۰۱۷ را کسب کند و به این ترتیب هفتمین نامزدی اش در جوایز امسال را به ثبت برساند.
نامزدی امی «این ما هستیم» پس گرفته شد!
روز جمعه، در حالیکه بیش از سه هفته از زمانی می گذرد که آکادمی هنرها و علوم تلویزیونی نامزدهای رسمی سالانه خود برای دریافت جایزه امی را معرفی کرد، آکادمی تلویزیون نامزدی خود برای سریال «این ما هستیم» در بخش بهترین لباس مدرن برای یک سریال، سریال لیمیتد یا فیلم را بازپس گرفت چون بیشتر داستان اپیزودی که سریال به خاطر آن نامزد شده بود، در بازه زمانی مورد نظر به وقوع نمی‌پیوست.
این مسئله باعث شد یک جایگاه جدید در این بخش کنار سریال‌های «دروغ های کوچک بزرگ» محصول اچ بی او، «امپایر» محصول فاکس، «گریس و فرنکی» محصول نت فلیکس و «شفاف» آمازون باز شود.
در بیانیه ای که بعد از ظهر روز جمعه منتشر شد، یکی از نمایندگان آکادمی تلویزیون گفت: «حسابداران آکادمی سریالی که در رتبه ششم قرار داشته و به این ترتیب در حال حاضر تبدیل به پنجمین نامزد خواهد شد را مشخص می کنند و وقتی که پلتفرم بازبینی نهایی آکادمی در روز دوشنبه باز می‌شود، این نامزد نهایی آشکار خواهد شد.»
با استناد به منابع آگاه، «خانه پوشالی» قرار است وارد آن جایگاه بشود و به خاطر نهمین اپیزود از جدیدترین فصلش که با عنوان «بخش ۶۱» منتشر شد و روز سی ام ماه مه توسط نت فلیکس به نمایش درآمد، هفتمین نامزدی اش در جوایز امسال را کسب کند. جوهانا آرگان، کمال هریس، جسیکا ونگر و استفانی برنستین به طور مشترک برای کارشان در این اپیزود نامزد خواهند شد.
«خانه پوشالی» سریال سیاسی درام آمریکایی و محصول سرویس پخش نت‌فلیکس است که توسط بو ویلیمون تهیه شده اقتباسی از مینی سریال شبکه بی‌بی‌سی با همین نام است و بر اساس رمان‌ مایکل دابز ساخته شده است. شخصیت‌های مرکزی اصلی سریال، زوج فرانک آندروود (کوین اسپیسی) و کلِر آندروود (رابین رایت) هستند.
با توجه به اینکه بیش از ۴۰۰ سریال تلویزیونی وجود داشت که باید از میان آن ها انتخاب می شد و در هر بخش هم تنها چند جا وجود داشت، بیش از ۲۱ هزار عضو رای دهنده آکادمی تلویزیون انتخابی غیر از این نداشتند تا تعدادی از رقبای قدرتمند را از لیست نامزدهای دریافت جوایز امی سال ۲۰۱۷ کنار بگذارند.
در معرفی نامزدهای امی بیشترین نامزدی‌ها به دو برنامه شوی شبانه شبکه ان‌بی‌سی با عنوان «برنامه شبانه زنده شنبه شب» یا «ساتردی نایت لایو» و نیز سریال «وست ورلد»از شبکه اچ‌بی‌او رسید و هر یک از این دو برنامه ۲۲ نامزدی کسب کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واى خدايا خانه پوشالى فوق العدس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج