۵۷۸۵۷۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

برترین و بدترین تولید کنندگان لپ تاپ کدامند؟

در زمان خرید لپ تاپ همیشه به این فکر می کنیم که چه برندی را بخریم؟ برند لپ تاپ می تواند به اندازه ویژگی های مهم آن برای کاربران دارای اهمیت باشد. طبق آمار و ارقامی که هر ساله منتشر می شود می توان به این موضوع پی برد که کدام برند در میان کاربران بیشتر اهمیت داشته است.

وب سایت زوم تک: در زمان خرید لپ تاپ همیشه به این فکر می کنیم که چه برندی را بخریم؟ برند لپ تاپ می تواند به اندازه ویژگی های مهم آن برای کاربران دارای اهمیت باشد. طبق آمار و ارقامی که هر ساله منتشر می شود می توان به این موضوع پی برد که کدام برند در میان کاربران بیشتر اهمیت داشته است.
برترین و بدترین تولید کنندگان لپ تاپ کدامند؟

طبق آمار های سال ۲۰۱۷ برندهای لپ تاپ به ترتیب ۱) لنوو ۲) ایسوس ۳) دل ۴)اچ پی ۵) اپل ۶) ایسر ۷)ام اس ای ۸) ریزر ۹) سامسونگ ۱۰) مایکروسافت توانسته اند مقام کسب کنند.

رتبه بندی لپ تاپ هادر این رتبه بندی شاید برایتان جالب باشد که چرا اپل که برندی مطرح است جایگاه ۵ را بدست آورده در حالی که در سال های ۲۰۱۰تا۲۰۱۶ این برند همیشه حرف اول را در بین کاربران زده است . علت این افت قیمت محصولات اپل است که ترجیحا می دانیم قیمتی بالا دارد و برخی از کاربران تهیه چنین بودجه ی برایشان مقدور نیست.
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ تر بر روی آن کلیک کنید.

برترین و بدترین تولید کنندگان لپ تاپ کدامند؟
رتبه بندی برندها در سال ۲۰۱۷

۱- لنوو (۹۰ از ۱۰۰)

یکی از بهترین لپ تاپ های که توانسته است در امسال از ۵۸ درصد از استفاده کنندگان آن امتیاز خوبی کسب کند و همچنین در بین کاربران محبوب باشد ، لنوو بوده است . محصولات این کمپانی از باتری فوق العاده قوی بهره مند شده اند که می توانیم بگوییم ویژگی خاص کیبورد در Yoga Book و صفحه نمایش وفوق العاده محصول Yoga۹۱۰از دلایل محبوبیت آن در محصولات لنوو بوده است.

۲- ایسوس (۸۶ از ۱۰۰)

محصولات ایسوس هم از نظر کیفیت عالی هستند و هم به دلیل قیمت مناسبی که دارند در میان کاربران بسیار محبوب شناخته شده اند. در برخی از محصولات ایسوس طراحی های بسیار زیبایی به چشم می خورد که بی شک نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

۳- دل (۸۳ از ۱۰۰)

یکی از پرفروش ترین لپ تاپ های که در بازار است لپ تاپ Dell XPS ۱۳ و Dell XPS ۱۵ می باشد . این کمپانی برای بدست آوردن موفقیت اقدام به ارائه گارانتی بلند مدت برای کاربران نموده است.

۴- اچ‌پی (۸۲ از ۱۰۰)

این کمپانی هم مانند دل اقدام به ارائه گارانتی های بلند مدت نموده است و خط تولید الترابوک ها را به راه انداخته است ؛ همان طور که مشاهده می کنید اچ پی توانسته است رتبه ۴ را به خود اختصاص دهد و در بین کاربران خود محبوب باشد .

۵- اپل (۷۸ از ۱۰۰)

اپل را معمولا با قیمت گران می شناسند همین امر سبب شده است که رتبه ۵ را در امسال کسب کند. مک‌بوک‌های که توسط این کمپانی تولید می شوند از نظر قدرت و ظرافت حرف اول را می زنند.

۶- ایسر (۷۸ از ۱۰۰)

کمپانی ایسر با فروشندگان کامپیوتر هماهنگی زیادی داشته است همچنین لپ تاپ های بسیار خوش ساختی را داشته است ؛ محصولات این کمپانی عموما در رده متوسط قرار دارند . با وجود می بینیم که این کمپانی در جایگاه ۶ در سال ۲۰۱۷ قرار داشته است.

۷- ام اس ای (۷۶ از ۱۰۰)

جایگاه ۷به MSI اختصاص داشته است . متاسفانه این کمپانی خدمات پس از فروش خوبی را برای محصولات خود در نظر نداشته و همین موضوع سبب شده که در جایگاه۷ باشد . البته دقت داشته باشید که این کمپانی محصولات زیادی برای بازی کردن دارد.

۸- ریزر (۷۳ از ۱۰۰)

همانند MSI این کمپانی هم خدمات پس از فروشی را به مشتریان ارائه نکرده است ولی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی و الترابوک‌های زیادی از این کمپانی را در بازار مشاهده می نماییم .

۹- سامسونگ (۶۸ از ۱۰۰)

متاسفانه سامسونگ هم مانند دو برند MSI و ریزر خدمات پس از فروش خوبی ندارد و در جایگاه ۹ قرار گرفته است .

۱۰- مایکروسافت (۶۶ از ۱۰۰)

این کمپانی در جایگاه ۱۰ قرار گرفته و علت این موضوع تولید نکردن محصول جدید بوده است. تنها محصول جدید این کمپانی سرفیس بوک است که دارای کاربردی عادی در بین محصولات آن می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایان پی بی

      پس وایوو کجاست ؟ این رنکینگ مشکل داره انگاری

    • بدون نام

      سونی بخش وایو رو فروخت
      کجای کاری حاجی لند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج