اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۹۵۶۲
۱۰ نظر
۵۰۲۸
۱۰ نظر
۵۰۲۸
پ

حمله مرگبار به پیرزن تنها در خانه ویلایی

پیرزن تنها که در خانه ویلایی الهیه ساکن بود پس از حمله مرد نقابدار به کام مرگ فرورفت.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۱۷ روز گذشته (۱۷ مرداد) خبر مرگ مشکوک پیرزنی در بیمارستان شهدای تجریش به مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی ماجرا در بیمارستان حاضر شدند.

با حضور پلیس در بیمارستان و بررسی اولیه مشخص شد پیرزن هشتاد ساله بر اثر اصابت جسم سنگین به سرش جان خود را از دست داده است که مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام و سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران راهی بیمارستان شد.

تحقیقات اولیه درباره این پرونده نشان داد که متوفی در خانه‌ای ویلایی در منطقه الهیه سکونت داشته است همچنین مشخص شد که یک خانواده، سرایدار خانه پیرزن بوده و از وی مراقبت می‌کردند.

در ادامه تحقیقات، کاراگاهان سراغ دختر سرایدار رفته که وی در اظهاراتش به بازپرس گفت: تمام اعضای خانواده متوفی خارج از ایران زندگی می‌کنند و وی در خانه ویلایی به تنهایی سکونت داشت، زمان حادثه ما در خانه نبودیم و پیرزن تنها بود که حدود ساعت سه بعدازظهر با من تماس گرفت و در حالیکه به سختی صحبت می‌کرد از من خواست خودم را به خانه برسانم.

وی ادامه داد: زمانیکه وارد خانه شدم دیدم همه جا را دود گرفته سپس با پیرزن که خون زیادی از سرش رفته بود، مواجه شدم و سریعاً با اورژانس تماس گرفته و پیرزن را به بیمارستان بردیم، پیرزن که حال خوبی نداشت به من گفت که حدود ساعت ۱۳:۳۰ زنگ خانه به صدا درآمده و زمانیکه او از پشت آیفون پرسیده چه کسی پشت در است، مردی مدعی شده مأمور آب است که پیرزن در خانه را باز کرده سپس این مرد در حالیکه نقاب بر چهره داشته وارد خانه شده و ضرباتی را به سر پیرزن وارد کرده است.

دختر جوان اظهاراتش به بازپرس را اینگونه ادامه داد: پیرزن گفت پس‌ از ساعاتی در حالیکه تنها در خانه بوده به هوش آمده و به سختی خودش را به تلفن رسانده و با من تماس گرفته است.

به دنبال اظهارات دختر جوان، کارآگاهان همراه با بازپرس ویژه قتل پایتخت وارد خانه پیرزن شده و در بررسی اولیه با توجه مشاهده اتاق سوخته احتمال دادند که عاملان این جنایت پس از حمله به پیرزن قصد داشته‌اند با آتش زدن خانه شواهد صحنه جرم را از بین ببرند که موفق به این کار نشده و آتش خاموش شده است همچنین در بررسی دوربینهای مداربسته محل حادثه مشخص شد عامل جنایت با کلاهی نقابدار وارد خانه پیرزن شده و پس از دو ساعت با یک کیسه از خانه خارج شده است.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت، جسد پیرزن برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت متهم فراری ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      چرا این کثافتها نمیارین توی محله های تهران بگردونینشون تا مردم این آشغال وحشی رو با تف لعنت بدرقه کنن مطلب دیگر این که خونواده متوفی چگونه دلشون راضی میشه مادرشون تک و تنها رها کنن بر ن خارج یه سرایدار که دلش نسوخته از این پیر زن نگهداری کنه اینها احتیاج به مراقبت شبانه روزی دارن که اونهم بهتره از طریق ارگان های ذیربط انجام بشه .

    • برازجان

      ب نظر من مشکوکه ؛ دختره در قتل پیر زن دست داره، مگه میشه الکی کسی بیاد در خونه کسی بزنه اون قاتل احتمال زیاد با یکی از اعضای سرایدار در تماس بوده که بهش خبر داده پیرزن تنهاست؟؟؟؟؟

    • راستگو

      تلفن چک کنند ببیند واقعا پیرزن زنگ زده یا نه

    • بدون نام

      اخلاقیات در جامعه از بین رفته است

    • یداله پاسارگاد

      خاک بسر همچین فرزندانی که مادرشونو رهاکردنورفتن پی عشقوحال خودشون، استادقدیم درست میگفت که یه مادرمیتونه همه فرزندانشو جمع کنه ولی هیچکدام ازفرزندان نمیتونن مادرشونوجمع کنن

    • سین

      چرا بعضیا مادرشونو تنها میذارن و میرن دنبال زندگیشون? ماااااادرم عشقمه دنیامه دورش بگردم

    • طناز

      پیرزن بیچاره!حالا یه پیرزن مگه چقدر زور داشت خب دست وپاش میبستین کارتون انجام میدادن حتمابایدمی کشتینش.

    • بدون نام

      ممانعت از ورود سارقین به اماکنی که به هر صورت تجهیزات برق، آب و گاز در آنها قرار دارند اجتناب ناپذیره و تنها روش پیشگیری از چنین مواردی اینه که روی درب ورودی واحد مسکونی قفل ضد دیلم نصب کنید که ورود سارقین را از طریق دیلم زنی و توپی زنی غیر ممکن کنه چون درهایی که به عنوان در ضد سرقت هم به مردم معرفی میشن به راحتی با دیلم در چند ثانیه باز میشن و همین برای دزد کافیه که به بهانه خواندن کنتور یا هر طریق دیگه وارد ساختمون بشه تا بتونه از طریق دیلم زنی یا توپی زنی به ساکنین، داخل آپارتمانهاشون دسترسی پیدا کنه.

    • رضا

      چقدر کارشناس داریم تو اینجور مسائل! حالا اداره آگاهی منتظر بود بگن تلفن چک کنن.

      پاسخ ها

      • عزب

        سلام رضا جان. به شما عرض کنم که به هر طریق خانواده نگهبان ضامن هستن، چون اگه ميخواست تنها باشد که نگهبان نمی گرفت؟؟ حالا چه عمدی چه سهوی دزد یا دزدان از تنهایی این پیرزن با اطلاع شدن ممکن هست که زاغ زنی کرده باشند اما حتماً پیدا میشن حالا میبینی،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج