۵۸۱۳۲۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

روحانی قول‌های زیادی به مردم داد اما ...

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: حسن روحانی در دوران تبلیغات انتخاباتی قول‌های زیادی به مردم داد و مردم هم مطالبات زیادی دارند، اما برخی از این قول‌ها را باید دید که با توجه به شرایط داخلی و بین‌المللی می‌توانند تحقق پیدا کنند یا خیر.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان گفت: حسن روحانی در دوران تبلیغات انتخاباتی قول‌های زیادی به مردم داد و مردم هم مطالبات زیادی دارند، اما برخی از این قول‌ها را باید دید که با توجه به شرایط داخلی و بین‌المللی می‌توانند تحقق پیدا کنند یا خیر. به هر حال نسبتاً باید روی این موضوع کابینه حرکت کند، البته کابینه‌ای می‌تواند مؤثر باشد که هم سو و هم دل با رییس جمهور باشد و افرادش برنامه محور باشند و شجاعانه بتوانند مسائل و مشکلات را ریشه‌یابی کنند.
حیدرعلی حجتی در خصوص کابینه پیشنهادی دولت، اظهار کرد: تا زمانی که مجلس دقیقاً سوابق وزرای پیشنهادی را بررسی نکند و برنامه‌هایشان را در مجلس مطرح نکنند نمی‌توانیم دقیقاً روی تک‌تک این افراد نظر بدهیم. نظرات مختلفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است که گاهی دلالت بر ضعف این افراد معرفی شده دارد و گاهی هم تحلیل‌هایی بین مردم است که برخی از این وزرا نمی‌توانند مطالبات ملی را به ثمر برسانند.

وی افزود: روحانی در دوران تبلیغات انتخاباتی قول‌های زیادی به مردم داد و مردم هم مطالبات زیادی دارند، اما برخی از این قول‌ها را باید دید که با توجه به شرایط داخلی و بین‌المللی می‌توانند تحقق پیدا کنند یا خیر. به هر حال نسبتاً باید روی این موضوع کابینه حرکت کند، البته کابینه‌ای می‌تواند مؤثر باشد که هم سو و هم دل با رییس جمهور باشد و افرادش برنامه محور باشند و شجاعانه بتوانند مسائل و مشکلات را ریشه‌یابی کنند.

سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: در این برهه از زمان در حال اجرای برنامه ششم توسعه هستیم و از طرفی هم برنامه چشم‌انداز 20 ساله را داریم که بالای 12 یا 13 سال آن گذشته است. خیلی از مسائل باید در 4 سال آینده که به سال 1400 وصل می‌شود حل شده باشد و بسیاری از برنامه‌ها در این چارچوب پیش رفته باشد.

حجتی افزود: مجلس باید همه پارامترها را در نظر بگیرد و توان این وزرا را بسنجد. مجلس اگر احساس کند که این افراد نمی‌توانند مسائل را به خوبی حل و فصل کنند باید تصمیم جدی در خصوص آنان بگیرد. البته در این کابینه چهره‌های شاخصی همچون ظریف حضور دارند که سیاست خارجی ایران را ارتقا داد.

وی گفت: برخی وزارتخانه‌ها هستند که باید یک عزم ملی در آن‌ها به وجود بیاید که از مشکلات ریشه‌ای که دارند عبور کنند که یکی از این وزارتخانه‌ها وزارت آموزش و پرورش است. این وزارتخانه در توسعه کشور نقش اساسی دارد. تا زمانی که معلمان ما احساس رضایت درونی و بیرونی نداشته باشند توسعه متوازن در جامعه اتفاق نمی‌افتد. ما نمی‌گوییم که این وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بد است یا خوب، فقط این را می‌توانیم بگوییم که این وزیر جدید جزء معاونان فانی، وزیر قبلی بود. اگر قرار است که در سطح فانی باشد جای بحث دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: انتظار داریم مجلس روی مسئولیت‌هایی که هر وزارتخانه دارد برنامه‌های آنان را بررسی کند. اصلاحات نظرش ساختن مملکت و برون رفت مملکت از مشکلات است. در میان اصلاح‌طلبان افراد کارآمدی هستند که مشکلات را می‌توانند حل کنند.

حجتی خاطرنشان کرد: بنابراین آنچه برآورد افکار عمومی و تحلیل کارشناسان است این است که کابینه پیشنهادی قوی‌تر از کابینه یازدهم نیست. البته شاید برخی چهره‌های این کابینه برتر باشند ولی در مجموع نمی‌توانیم بگوییم که از کابینه قبلی بهتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اما همش دروغ بود وحرف پشت حرف

    • بدون نام

      روحانی خدا ازت نگذره آهن ۱۴ شاخه ای ۳۰۰۰۰۰هزارتومان بود ۱۶۰هزار تومان گرونتر شد یعنی۴۶۰تومن اینطوری پیش بینی شده از مرز ۵۰۰۰۰۰هزار به بالا، گوشت مرغ کیلویی شده۹۰۰۰هزارتومان، فقط وعده دروغ به مردم دادی، پنج ساله که محمود از ریاست جمهوری کنار رفته بهتر نشدیم هیچ بدتر هم شدیم، خدا پدر و مادر کفن دوزدرو بیامرزه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج