۵۸۱۵۵۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بازتاب طرح مقابله با اقدامات آمریکا در رسانه‌های خارجی

مجلس شورای اسلامی طرح مقابله با اقدامات خصمانه و ماجراجویانه آمریکا در منطقه را به تصویب رساند که افزایش توان دفاعی و بازدارندگی در حوزه موشکی را شامل می‌شود. تصویب این طرح بازتاب قابل توجهی در رسانه‌های بین‌المللی داشت.

خبرگزاری ایسنا: خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: پارلمان ایران به طور یک‌ صدا به افزایش برنامه موشکی بالستیک این کشور و فعالیت‌های نظامی سپاه پاسداران در پاسخ به تحریم‌های اخیر آمریکا رای مثبت داد. قانونگذاران ایران در جلسه روز یک‌شنبه خود که با حضور تمامی نمایندگان برگزار شد، با ۲۴۰ رای موافق این طرح را به تصویب رساندند.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز با انتشار خبر تصویب طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در مجلس شورای اسلامی گزارش داد: ایران قرار است در پاسخ به تحریم‌های آمریکا ۵۲۰ میلیون دلار به توسعه برنامه موشکی‌اش اختصاص دهد.

اسپوتنیک در ادامه بخش‌هایی از اظهارات علی لاریجانی، رئیس مجلس را منتشر کرد که گفته است: آمریکایی‌ها باید بدانند که این اولین اقدام ما است.

هم‌چنین خبرگزاری فرانسه در گزارشی ضمن انتشار این خبر آورده است: قانونگذاران ایران در روز یک‌شنبه برای مقابله با تحریم و ماجراجویی واشنگتن در منطقه به طرحی رای دادند که ۵۲۰ میلیون دلار را به توسعه برنامه موشکی ایران اختصاص می‌دهد.

از میان ۲۴۴ نماینده‌ای که در این جلسه حضور داشتند، ۲۴۰ نفر به این طرح رای مثبت دادند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد: ایران پس از تحریم‌های آمریکا بودجه بیش‌تری به موشک‌هایش و سپاه پاسداران اختصاص داد.

پارلمان ایران روز یک‌شنبه به اتفاق آراء به کلیات طرح مقابله با اقدامات خصمانه و ماجراجویانه آمریکا در منطقه را با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا تصویب کردند که به موجب آن بودجه توسعه برنامه موشکی این کشور و سپاه پاسداران به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد، بدون اینکه ملزم باشد توضیحی درباره آن ارائه دهد.

ایران در واکنش به تحریم‌های جدید آمریکا که اوایل ماه اوت به تصویب رسید و ایران آن را ناقض توافق هسته‌ای می‌داند، این طرح را به تصویب رسانده است.

علاوه بر این شبکه فاکس نیوز گزارش داد: پارلمان ایران با حضور تقریبا تمامی نمایندگان خود طرحی را برای افزایش بودجه برنامه موشکی این کشور و سپاه پاسداران تصویب کرده، اقدامی که پاسخی برای تحریم‌های اخیر واشنگتن علیه تهران محسوب می‌شود.

هیچ جزئیاتی درباره این‌که این بودجه قرار است چگونه مورد استفاده قرار گیرد، منتشر نشده است.

خبرگزاری شینهوا نیز گزارش داد: قانونگذاران ایران کلیات طرحی موسوم به مقابله با فعالیت‌های تروریستی و ماجراجویانه ایران در منطقه را به تصویب رساندند.

پارلمان ایران که هفته آینده قرار است درباره جزئیات این طرح بحث و رایزنی کند، آن را با ۲۴۰ رای موافق و در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه ایران تصویب کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا غربها میترسن ایران موشک داشته باشه چون انان میدانن ودیدن جوانان ایرانی با دست خالی صدام شکست دادن و در صورتی که موشکهای پیشرفته داشته باشد استقلال خود را حفظ خواهد کرد انها غیر از ایرا بر تمام منابع نفتی منطقه دسترسی اسان دارن. وتنها نقطه ضعف ما اقتصاد ماست که اگر قوی گردد دیگه انها تسلط بر ایران را در خواب خواهند دید وچون توانای حمله به ایران را ندارن امروز از تریق اقتصادی میخواهن ضربه به انقلاب بزنن وایجا مسولین وظیفه بزرگی دارن که اقتصاد ما را قوی کنن واگر چنین کاری نکنن خیانت به اتقلاب کرده ان

    • بدون نام

      درود خدا به نمایندگان خانه ملت و درود خدا بر سپاه مقتدر ایران خدا قوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج