۵۸۲۴۱۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

بيت‌سعيد در ليست سياه مک‌درموت

عليرضا منصوريان در اولين روزهاي حضور در بازار تابستاني براي خارج شدن از شوك جدايي غيرمنتظره كاوه رضايي، حسن بيت‌سعيد ستاره دو فصل گذشته استقلال خوزستان را به خدمت گرفت.

خبر ورزشی: عليرضا منصوريان در اولين روزهاي حضور در بازار تابستاني براي خارج شدن از شوك جدايي غيرمنتظره كاوه رضايي، حسن بيت‌سعيد ستاره دو فصل گذشته استقلال خوزستان را به خدمت گرفت.

بازيكني ديگر از خطه خوزستان كه تأثيرگذاري‌‌اش در قهرماني و حضور موفق استقلالي‌هاي خوزستان در دو فصل گذشته بر هيچ‌كس در فوتبال ايران پوشيده نبود و چند تيم بزرگ ليگ برتر نيز چشم به صيد او در بازار داشتند اما بيت‌سعيد با دريافت اولين پالس مثبت از سوي منصوريان و استقلال تهران بلافاصله راه پايتخت را درپيش گرفت و صاحب پيراهن شماره 7 شد، پيراهني كه بختيار رحماني فصل قبل چندان خاطره خوشي با آن به جا نگذاشت و باعث شد اين پيراهن كه سال‌ها بر تن فرهاد مجيدي بود، جنجال‌هاي بسياري را در اردوي آبي‌هاي پايتخت رقم بزند.

خريد جديد استقلال اما برخلاف تمام پيش‌بيني‌ها شروع چندان اميدواركننده‌اي در ليگ هفدهم نداشت تا بار ديگر اين كابوس كه پيراهن شماره ۷ نمي‌تواند براي بازيكنان تازه‌وارد به استقلال خوش‌يمن باشد، نقل اردوي اين تيم شود. بعد از نمايش پرانتقاد در آبادان و نيمكت‌نشيني برابر استقلال خوزستان، بيت‌سعيد در مصاف با تراكتورسازي باز هم يكي از مردان اصلي منصوريان لقب گرفت اما حضور ۷۰ دقيقه‌اي در ميدان باز هم انتظارات را از اين خريد گران‌قيمت برآورده نكرد تا جايي كه اين بار ميك مك‌درموت، دستيار ايرلندي و تئوريسين اصلي برنامه‌هاي تاكتيكي استقلال هم وارد شد و حسابي از عملكرد بيت‌سعيد در زمين انتقاد كرد. مك‌درموت كه در طول تمرينات با شناخت بيشتر از بيت‌سعيد با دقت و وسواس بيشتر در پي حل كردن ضعف‌هاي تكنيكي و فني اين خريد جديد بود، در جريان بازي با تراكتورسازي وقتي ديد شماره ۷ استقلال به هيچ‌كدام از وظايف و توصيه‌هاي فني او توجه نمي‌كند، در مشورت با منصوريان مدعي شد بيت‌سعيد فعلاً نمي‌تواند در چيدمان تاكتيكي استقلال جايي داشته باشد تا زماني كه بخواهد براساس برنامه و اهداف تيم حركت كند. از همين‌رو به نظر مي‌رسد شماره ۷ استقلال كه يكي از گران‌ترين خريدهاي تابستان هم هست، دوباره به نيمكت ذخيره‌ها دوخته شود. اتفاقي كه اگر رخ بدهد تا زمان جلب نظر مساعد مك‌درموت توسط بيت‌سعيد ادامه خواهد يافت و بعيد به نظر مي‌رسد منصوريان تا زماني كه مهاجم خوزستاني از ليست سياه ميك خارج نشود، دوباره به او براي حضور در تركيب اصلي اعتماد كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      وقتی پول از کیسه مردم باشه باید هم اینطور پول حروم کنه فکر کرد با پول مشکل حل میشه

    • بدون نام

      لابد جابر برآورده میکنه

    • mrobaei

      آقای شیشعلی خان در دو فصل گذشته نشون داده که خریدهاش تنها برای هیاهو هست. و اصلا بر اساس نیازهای فنی تیمش خرید نمیکنه.
      بیچاره میناوند که حقایق رو بجای برنامه فوتبال، در برنامه طنز بیان کرد.

    • روزبه

      منصوریان بیت سعید رو از وینگر راست به وینگر چپ تغییر پست بده ،اونوقت بهتون میگم چه بازیکن موثری میشه برای تیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج