۵۸۲۴۴۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نقطه ضعف استقلال مدافعان کناری بودند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با تراکتورسازی گذشت و بازیکنان و اعضای کادر فنی باید پیروزی در این بازی را فراموش کنند.

خبرگزاری مهر: ایوب اصغرخانی اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان استقلال در باد پیروزی بر تراکتورسازی نخوابند و باور کنند که این بازی به اتمام رسیده و فقط امتیازات آن برای ما باقی مانده است. صحبت کردن و پرداختن به این دیدار نه تنها فایده‌ای ندارد، بلکه می‌تواند مضر هم باشد.

وی افزود: اگر هم قرار است به آن بازی پرداخته شود باید به نقاط ضعف فکر شود. نقاط ضعفی که اگر ترمیم نشود می‌تواند در دیدار با سایپا کار دست تیم بدهد. البته من مطمئن هستم که اعضای کادر فنی و به خصوص علیرضا منصوریان قبل از ما به این نقاط ضعف پی برده‌اند و در صدد ترمیم آن هستند. اما برای یادآوری می‌گویم که نقطه ضعف تیم ما در این بازی مدافعان کناری بودند که هم در فاز تهاجمی توفیقی نداشتند و هم در فاز تدافعی موفق عمل نکردند. مهاجمان تیم حریف در صدد بودند از این نقطه ضعف استفاده کنند و بارها هم به موقعیت رسیدند.

هافبک پیشین آبی پوشان با اشاره به بازگشت قریب الوقوع امید ابراهیمی به جمع تیم گفت: شنیدم امید روز گذشته با تیم تمرین کرد. امید می‌تواند به تنهایی نیمی از تیم باشد. بود و نبود این بازیکن در تیم خیلی تاثیر دارد و من می‌گویم وقتی ابراهیمی به ترکیب تیم اضافه شد آنگاه می‌توان گفت این تیم تکمیل می‌شود. فصل گذشت هم درست از وقتی ابراهیمی راه افتاد روند تیم تغییر کرد و رو به رشد رفت.

اصغرخانی تصریح کرد: سایپا تیم خوبی است که قطعا در این فصل با علی دایی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. استقلالی‌ها نمی‌توانند سایپا را دست کم بگیرند و از قبل خود را برنده این دیدار سخت بدانند. این تیم بازیکنان جوانی و تعیین کننده‌ای دارد که در راس آنها باید از مهدی ترابی نام برد. ضمن این که خط حمله این تیم با عباس زاده بسیار خطرناک است و به نظر من مدافعان استقلال در این بازی کار ساده‌ای در پیش ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روزبه لاهیجان

      خدا اون نازنین پدرت رو بیامرزه ،ما که از اول فصل انتقالات داریم میگیم یکی دو تا دفاع چپ و راست رونده همانند رضاییان نیاز اصلی تیم مونه ،با اینکه وریا غفوری و یعقوب کریمی شاید قبلا بازیکن های خوبی بودن ولی تووی استقلال عملکرد ضعیفی داشتن ،اینکه ذکی پور کیفیت لازم برای استقلالی که در این فصل هدف قهرمانی داره هم جای بحث زیادی داره ،یه مشکل دیگه هم قرار گیری برعکس وینگر های ماست ،امیدوارم منصوریان به شجاعیان در پست وینگر راست و به بیت سعید در پست وینگر چپ بازی بده ،در خط حمله هم که شهباززاده نمیتونه مثل کاوه رضایی خودش رو در جریان بازی قرار بده ،سجاد هم اون جلو تنهاست هم اینکه جای گیریش در محوطه جریمه حریف به دلیل سیستم یک مهاجمه بطور کامل درست نیست ،اصلا سجاد نوع بازیش جوریه که یه مکمل و مهاجم سایه پاسور رو کنار خودش میطلبه وگرنه وضعیت میشه مثل بازیهای قبل که به دلیل جای گیری هاش نه سجاد از سوی دیگر بازیکن ها تغذیه شد و نه خودش عقب میومد که در جریان بازی قرار بگیره ،
      راستی آقای اصغرخانی یادش بخیر که بنا به تصمیم ناصرخان حجازی یهو در ترکیب اصلی قرار گرفتی و نامور مهار عابدی پله بزرگ شدی و اتفاقا از عهده ش بر اومدی ،همه تاجی ها رو عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج