۵۸۴۴۸۲
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

کاشت ۱۰۰ هزار درخت در روز با هواپیمای بدون سرنشین

اگر فکر می‌کنید هواپیماهای بدون سرنشین فقط برای عکاسی هستند اشتباه می‌کنید. A. U.K. یک استارتاپ است که تلاش خود را برای مبارزه با جنگل زدایی بااستفاده از درون‌ها آغاز کرده است.

برترین ها: اگر فکر می‌کنید هواپیماهای بدون سرنشین فقط برای عکاسی هستند اشتباه می‌کنید. A. U.K. یک استارتاپ است که تلاش خود را برای مبارزه با جنگل زدایی بااستفاده از درون‌ها آغاز کرده است. لورن فلچر که ۲۰ سال مهندس ناسا بوده است اکنون وعده داده است که با استفاده از تکنولوژی صنعتی یک میلیارد درخت بکارد. پس از فاز توسعه و برنامه ریزی طولانی، تلاش‌های اولیه آن‌ها در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. فعالیت‌های کاشت این سازمان از میانمار آغاز شده، جایی که ۷۵۰ هکتار زمین را با دست درخت مانگرو کاشته اند.

آن‌ها با استفاده از درون که می‌تواند روزانه ۱۰۰ هزار درخت بکارد خواهند توانست یک میلیون درخت در ۲۵۰ هکتار در مدت زمان بسیار کم بکارند. ابتدا درون روی محدوده مورد نظر پرواز می‌کند تا نقشه‌های سه بعدی برای احیای جنگل ایجاد کند. این نقشه‌ها آنالیز می‌شوند تا الگوی کاشت مناسب برای زمین ایجاد شود. این مرحله است که این تکنولوژی را از روش‌های کاشت هوایی معمولی متمایز می‌کند. در این روش می‌توانیم چیزی که می‌خواهیم بکاریم و محل کاشت را تعدیل و اصلاح کنیم بنابراین گیاه شانس بیشتری برای رشد دارد. درحالی که اگر از روش پخش دانه هوایی استفاده کنیم دانه‌ها را هرجایی پخش می‌کنیم و آن‌ها ممکن است روی صخره، باتلاق یا هرجای دیگری بیفتند و احتمال رشدشان بسیار کم می‌شود. اما در این روش می‌توانیم کنترل بیشتری داشته باشیم.

بار دومی که درون بر فراز محدوده پرواز می‌کند، بذر‌ها را با سرعتی که در زمین فرو روند به زمین پرتاب می‌کند. هر درون ترکیبی از بذرهای مختلف را حمل می‌کند و از الگوی پرواز پیروی می‌کند تا دانه‌ها را در جای درست و با دقت باورنکردنی شلیک کند؛ و با خلبانی که می‌تواند ۶ درون را همزمان هدایت کند می‌توان روزانه ۱۰۰ هزار گیاه کاشت. کاشت درختان به تنهایی کار سختی نیست. بخش مهمی از پروژه احیای اکوسیستم درواقع کاشت درخت نیست، بلکه نظارت و مدیریت پعد از آن است. آزمایش‌های اولیه نشان داده که گونه‌های کاشته شده با این روش نسبت به کاشت با هلیکوپتر بهتر باقی می‌مانند و احتمال زنده ماندنشان با کاشت دستی برابر است. این شرکت پس از میانمار این تکنولوژی را به آفریقای جنوبی و جنگل آمازون خواهد برد.
کاشت ۱۰۰ هزار درخت در روز با هواپیمای بدون سرنشین
کاشت ۱۰۰ هزار درخت در روز با هواپیمای بدون سرنشین
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج