جاباما
۵۸۶۲۵۳
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

با بازیگران فیلم جدید «اصغر فرهادی» آشنا شوید

طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی «همه می‌دانند» فیلم جدید اصغر فرهادی از ساعاتی قبل باید در مادرید جلوی دوربین رفته باشد. فیلمی که با توجه به اخبار تایید شده سه ستاره مشهور لاتین نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند: خاویر باردم، پنه‌لوپه‌ کروز و ریکاردو دارین.

دنیای تصویر آنلاین: طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی «همه می‌دانند» فیلم جدید اصغر فرهادی از ساعاتی قبل باید در مادرید جلوی دوربین رفته باشد. فیلمی که با توجه به اخبار تایید شده سه ستاره مشهور لاتین نقش‌های اصلی آن را ایفا می‌کنند: خاویر باردم، پنه‌لوپه‌ کروز و ریکاردو دارین.

اما اطلاعات تازه‌ای که از فیلم منتشر شده حضور چهار بازیگر اسپانیایی دیگر را در این پروژه تایید می‌کند، بازیگرانی پیش از این در آثار شاخصی از پدرو آلمودوار حضور داشته اند.
با بازیگران فیلم جدید «اصغر فرهادی» آشنا شوید

سرشناس‌ترین بازیگر این جمع خاویر کامارا است، بازیگر مورد علاقه آلمودوار که با او در فیلم‌هایی چون «با او حرف بزن»، «آموزش بد» و «من خیلی هیجان‌زده ام» با این کارگردان بزرگ اسپانیایی همکاری داشته و بارها نامزد و برنده جایزه معتبر گویا در سینمای اسپانیا بوده است. کامارا و دارین، دو سال قبل در کمدی موفق «ترومن» نیز همبازی بوده اند.
با بازیگران فیلم جدید «اصغر فرهادی» آشنا شوید

اینما کوئستا که در «خولیتا» اثر آلمودوار هم جلوی دوربین رفته بود دیگر بازیگر «همه می‌دانند» است. بازیگری که علاوه بر کارنامه قابل قبول در سینما و تئاتر اسپانیا عمده شهرت خود را در سال‌های اخیر مدیون حضور در نقش اصلی دو سریال عامه‌پسند «عشق در سال‌های آشوب» و «عقاب سرخ» است.
با بازیگران فیلم جدید «اصغر فرهادی» آشنا شوید

الویرا مینخوئز هم که جایزه گویا بهترین بازیگر زن مکمل را در کارنامه دارد یکی دیگر از اسپانیایی‌های فیلم فرهادی خواهد بود.
با بازیگران فیلم جدید «اصغر فرهادی» آشنا شوید

ادوارد فرناندز هم که دو حایزه گویا را به نام خود ثبت کرده و در فیلم «پوستی که در آن زندگی می‌کنیم» با آلمودوار همکاری داشته یکی دیگر از بازیگران محصول اسپانیایی فرهادی به شمار می‌آید. و باز هم نکته جالب حضور این بازیگر سرشناس اسپانیایی در فیلم موفق و تحسین شده «ترومن» در کنار دو بازیگر اصلی دیگر فیلم فرهادی یعنی کامارا و دارین است.

این پروژه که بین ۱۲ تا ۱۳ میلیون دلار هزینه دارد، حاصل همکاری فرانسه، ایتالیا و اسپانیا خواهد بود. الکساندر ماله‌گی از کمپانی فرانسوی «ممنتو فیلم»، آلوارو لونگوریا از کمپانی اسپانیایی «استالوارتس مورنا فیلم» و آندریا اوچیپنتی از کمپانی ایتالیایی «لاکی رد» فیلم فرهادی را تهیه خواهند کرد.

فرهادی فیلمنامه این اثر را هم مانند گذشته ابتدا به زبان فارسی نوشته و سپس به زبان دیگر ترجمه شده است. کارگردان «جدایی نادر از سیمین» برای پرتماشاگرترین فیلم کارنامه کاری خود گروهی از بزرگان سینما را گردهم آورده است که از میان آن‌ها می‌توان به آلبرتو ایگلسیاس (آهنگساز)، خوزه لوییس آلکائینه (مدیر فیلمبرداری)، کلارا نوتاری (طراح صحنه) و سونیا گرانده (طراح لباس) اشاره کرد.

هم‌چنین با وجود تغییر در کمپانی سازنده، پدرو آلمودوار هنوز تهیه‌کننده فیلم است. خوزه لوییس آلکائینه همکار قدیمی آلمودوار در فیلم‌هایی چون «بازگشت» و «با او حرف بزن» فیلمبرداری کار را بر عهده دارد و سونیا گرانده طراح لباس فیلم هم در پروژه‌هایی چون «نیمه شب در پاریس» و «خولیتا» حضور داشته است.

با وجود آن که اکثر عوامل را سینماگران سرشناس اسپانیایی تشکیل داده اند و فیلم هم در مادرید جلوی دوربین خواهد رفت، پروژه جدید اصغر فرهادی به‌عنوان محصول مشترک فرانسه و اسپانیا معرفی شده است.

فیلم جدید فرهادی به زبان اسپانیایی و انگلیسی ساخته می‌شود و سال ۲۰۱۸ به نمایش درخواهد آمد. احتمالا اولین نمایش فیلم در جشنواره کن آینده خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج