جاباما
۵۸۶۶۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

همه چیز درباره اساتید اخلاق تهران

بخش‌ «بر آستان قله‌های تهذیب» یکی از بخش های بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که هدف از ایجاد این بخش معرفی زندگی، منش و رفتار علمای اخلاق تهران است و برنامه آن مشخصاً درباره چهار تن از علمایی است که به تازگی در گذشته‌اند مانند حاج‌آقا مجتبی تهرانی، آیت‌الله خوشوقت، آیت‌الله حق‌شناس و آیت‌الله مجتهدی تهرانی.

خبرگزاری مهر: بخش‌ «بر آستان قله‌های تهذیب» یکی از بخش های بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که هدف از ایجاد این بخش معرفی زندگی، منش و رفتار علمای اخلاق تهران است و برنامه آن مشخصاً درباره چهار تن از علمایی است که به تازگی در گذشته‌اند مانند حاج‌آقا مجتبی تهرانی، آیت‌الله خوشوقت، آیت‌الله حق‌شناس و آیت‌الله مجتهدی تهرانی.

نگارخانه‌ای با بیش از ۶۰ تابلو از توصیه‌های اخلاقی، دستورالعمل‌ها و پیام مقام معظم رهبری هنگام ارتحال این چهار عالم بزرگوار در بخش «بر آستان قله‌های تهذیب» بر پا شده که در معرض دید عموم مردم قرار دارد.

بخش دیگری از غرفه‌های این بخش به سایر علما مانند آیت‌الله بهجت، آیت‌الله قاضی، حضرت امام (ره) و علمای تأثیرگذار، اختصاص دارد. همچنین بخشی هم برای معرفی گروه نشر دیجیتال و مکتوب در حوزه اخلاق مشخص شده است که مجموعه‌ای از منابع دست اول اخلاقی را برای عموم مراجعه‌کنندگان مهیا می‌کند.

این گزارش می افزاید: برگزاری ۱۶ نشست با موضوع سبک زندگی حاج‌آقا مجتبی تهرانی، آیت‌الله خوش‌وقت، آیت‌الله حق‌شناس و آیت‌الله مجتهدی تهرانی و موضوعات مرتبط با مباحث اخلاقی علمای تهران از دیگر برنامه های این بخش در طول برپایی نمایشگاه قرآن کریم است که برخی از این نشست‌ها عبارتند از «تفاوت مشرب اخلاقی علمای تهران با سایر علما»؛ پنج‌شنبه ۲۰ تیرماه، «نقش علامه طباطبایی در مکتب توحید علمای اخلاق تهران»؛ شنبه ۲۲ تیرماه، «بررسی و تبیین سیره اخلاقی آیت‌الله مجتبی تهرانی»؛ چهارشنبه ۲۶ تیرماه با حضور محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان و از شاگردان خصوصی حاج‌آقا مجتبی برگزار می شود.

تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و هدیه آن به روح علمای اخلاق، ارائه مشاوره‌های اخلاقی با محوریت زندگی حاج‌آقا مجتبی تهرانی، آیت‌الله خوش‌وقت، آیت‌الله حق‌شناس و آیت‌الله مجتهدی تهرانی و پخش مستندی از سیره علمی و رفتاری این ۴ عالم اخلاقی تهران از دیگر برنامه‌های بخش «بر آستان قله‌های تهذیب» به شمار می‌رود.

علاقمندان برای بازدید از بخش «بر آستان قله‌های تهذیب» در نمایشگاه بین‌المللی می‌توانند به طبقه همکف، شبستان، ورودی درب ۵۴ و ۵۵، مابین بخش حوزوی و دانشگاهی مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج