۵۸۶۹۱۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سردار شریف: تکفیری‌ها مثل «شمر» عمل می‌کنند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به هیچ وجه شاهد رعایت حداقل‌ استانداردهای برخورد نظامی از سوی تروریست‌ها نیستیم و آنها امروز با جهالت محض، کانه «یزید و شمر» عمل می‌کنند.

خبرگزاری میزان: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به هیچ وجه شاهد رعایت حداقل‌ استانداردهای برخورد نظامی از سوی تروریست‌ها نیستیم و آنها امروز با جهالت محض، کانه «یزید و شمر» عمل می‌کنند.

سردار رمضان شریف با اشاره به محبوبیت فراوان مدافعان حرم اهل بیت (ع) در نزد افکار عمومی اظهار کرد: هر چه جلوتر می رویم، خباثت‌ها و جنایات تروریست‌ها و همچنین وابستگی آنها به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی خصوصا آمریکا ملموس‌تر می‌شود و هرچه این افشاگری‌ها و روشنگری‌ها موثرتر واقع شود، طبیعتا کسانی که صادقانه با تروریست‌ها مبارزه می‌کنند، نزد افکارعمومی محبوب‌تر می‌شوند.

وی افزود: طی چند مدت اخیر شاهد بودیم که هر چه زوایای مختلف این «مبارزه صادقانه» آشکارتر شد، همراهی، تحسین و تکریم مدافعان حرم از سوی افکار عمومی چند برابر شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امروز شهدای مدافع حرم، ضمن آنکه قهرمانان دفاع از حرم و فرهنگ اسلام ناب محمدی (عج) هستند، قهرمانان مبارزه با تروریسم بین‌المللی و برقراری نظم و آرامش در دنیای امروز نیز محسوب می‌شوند.

سردار شریف با بیان اینکه هدف اصلی داعش و گروهک‌های مثل آن، خدشه‌دار کردن چهره اسلام است، تاکید کرد: مبارزه ما با این تروریستهای تکفیری مبارزه با کسانی است که با جهالت و نادانی خودشان، چهره نورانی پیامبر اکرم (ص) و دین مبین اسلام را خدشه دار می‌کنند.

وی در همین زمینه تصریح کرد: مدافعانی که با داعش مبارزه می‌کنند، حفظ جان انسان‌ها برایشان در اولویت قرار دارد و برای‌ آنها مهم نیست که این انسانها ایزدی یا کُرد یا عرب یا عجم یا سنی یا شیعه باشند؛ بلکه آنچه برای این پاسداران اهمیت دارد، حفظ کرامت انسانی و جلوگیری از مردم‌کُشی با شعار قرآن است.

سخنگوی سپاه افزود: یکی از دلایل تحسین ویژه شهید حججی از سوی مردم و مسئولان در طول روزهای گذشته، استقامت، ایمان قلبی و مبارزه جانانه این سرباز اسلام در برابر دشمنی با قساوت قلب فراوان بود.

سردار شریف در پایان با بیان اینکه تروریست‌های تکفیری دوباره چهره یزید و شمر را برای جامعه امروزی شفاف کرده‌اند، گفت: ما به هیچ وجه شاهد رعایت حداقل‌ استانداردهای برخورد نظامی از سوی تروریست‌ها نیستیم و آنها امروز با جهالت محض، کانه «یزید و شمر» عمل می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج