۵۸۷۱۸۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

خبر حضور اشتيليكه در استقلال جهانی شد!

شايعه تغيير مربي در استقلال و حضور يك چهره خارجي روي نيمكت اين تيم پرطرفدار پايتخت به دردسري بزرگ براي عليرضا منصوريان و مديران باشگاه تبديل شده است.

خبرورزشی: شايعه تغيير مربي در استقلال و حضور يك چهره خارجي روي نيمكت اين تيم پرطرفدار پايتخت به دردسري بزرگ براي عليرضا منصوريان و مديران باشگاه تبديل شده است. اين خبر بازتابي جهاني پيدا كرد تا بيشتر رسانه‌هاي معتبر خبري در شرق و غرب قاره‌كهن به آن بپردازند. ناكامي‌هاي ادامه‌دار عليرضا منصوريان در استقلال آن هم با تمام ريخت و پاش‌هايي كه او در تابستان براي تقويت تيم انجام داد بازتاب بسيار بدي داشت تا جايي كه شايعه بركناري او و حضور يك مربي خارجي سرشناس روي نيمكت رهبري استقلال به يكي از سوژه‌هاي جالب توجه رسانه‌هاي داخلي و خارجي تبديل شد. در ميان تمام نام‌ها و شايعاتي كه پيرامون گزينه‌هاي خارجي براي جانشيني منصوريان به گوش رسيد شنيدن يك نام آلماني بيشتر از هر كس ديگري سرو صدا داشت. اولي اشتيليكه سرمربي ناكام كره‌جنوبي كه يكي، دو ماه قبل بعد از شكست برابر قطر از سمت خود اخراج شد نامي بود كه براي جانشيني منصوريان مطرح شد گرچه اين شايعه بلافاصله از سوي مديران باشگاه تكذيب شد.

با وجود تكذيب‌هاي رسمي توسط استقلال اما رسانه‌هاي خارجي اين شايعه را حسابي مورد توجه قرار دادند تا جايي كه بعد از خبرگزاري يونهاپ و چند رسانه معتبر ديگر كره‌جنوبي كه استقلال تهران را مقصد بعدي اشتيليكه آلماني دانستند سايت معتبر استاد الدوحه نيز به نقل از همين رسانه‌ها مدعي شد مذاكرات اوليه باشگاه سرشناس ايراني با سرمربي آلماني و ناكام سابق باشگاه‌هاي العربي و القطر انجام شده است و هيچ بعيد نيست اولي آلماني سرمربي استقلال شود. بدون شك در شرايط فعلي كه استقلال براي بازگشت به روزهاي طلايي و قرار گرفتن در زمره مدعيان قهرماني نياز به آرامش دارد شايعه همكاري احتمالي باشگاه با مربي ناكام آلماني كره‌جنوبي مي‌تواند بدترين شايعه ممكن در محافل فوتبالي داخلي براي منصوريان و شاگردانش باشد. شايعه‌اي كه هر قدر هم تكذيب شود اين ذهنيت را به وجود مي‌آورد که با ادامه روند ناكامي‌ها ممكن است سرانجام اين شايعات رنگ واقعيت به خود بگيرد و زمينه بركناري كادر فني فعلي فراهم شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح ف

      با غرور مشکل استقلال حل نمیشه با اسم مشکل استقلال حل نمیشه وقتی مدیر تیم رو با لابی ونه با نگاه طرفدار انتخاب میکنند میشه این که تو آسیا اینجوری اعتبار نه باشگاه بلکه اعتبار فوتبال ایران زیر سوال میره فقط خدا به داد استقلال برسه شاید هدف دوستان رساندن جایگاه استقلال به تیم سابق قهرمان پاس میباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج