۵۸۷۲۷۹
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

سناریوی لیگ هشتم برای استقلال؟

با باخت شب گذشته استقلال مقابل پدیده، این تیم با ۴ امتیاز از ۵ بازی در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و اگر پیکان و گسترش فولاد بر حریفان خود غلبه کنند، استقلال به قعر جدول لیگ برتر سقوط خواهد کرد.

آی اسپورت: با باخت شب گذشته استقلال مقابل پدیده، این تیم با ۴ امتیاز از ۵ بازی در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و اگر فردا پیکان و گسترش فولاد بر حریفان خود غلبه کنند، استقلال به قعر جدول لیگ برتر سقوط خواهد کرد. این اتفاقی است که در لیگ هشتم هم برای استقلال افتاد. در آن مقطع استقلال با امیر قلعه‎نویی لیگ را با پیروزی ۲-۰ بر ابومسلم آغاز کرد اما در ادامه به پگاه رشت ۱-۰ باخت، با سپاهان ۱-۱ مساوی کرد و مس کرمان و صبای قم ۱-۰ و ۳-۱ باخت. با این نتایج استقلال با ۴ امتیاز در رده هفدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ برتر قرار گرفت اما در ادامه همه چیز عوض شد.

استقلال در هفته ششم ۶-۰ استقلال اهواز را برد و در مسیر پیشرفت قرار گرفت و مدعی قهرمانی شد و سرانجام با پیروزی ۱-۰ بر پیام مشهد و با استفاده از باخت ۴-۱ ذوب‎آهن به فولاد قهرمان لیگ هشتم شد. فعلا بخش اول لیگ هفدهم دقیقا شبیه بخش اول لیگ هشتم است اما استقلالی‌ها چقدر به تکرار اتفاقات آن فصل در ادامه لیگ هفدهم امیدوارند؟

تفاوت‌هایی که در فضای موجود در باشگاه در این دو مقطع وجود دارد نشان می‌دهد که استقلالی‌ها زیاد نباید به تکرار تاریخ امیدوار باشند. هرچند منصوریان در فصل‌های گذشته همواره تیمش را گام به گام رو به جلو برده و در نیم‌فصل دوم نتایج بهتری گرفته اما باز هم نشانه‌هایی هست که هواداران استقلال را به تکرار تاریخ بدبین می‌کند. در لیگ هشتم بعد از باخت استقلال به صبا خبری از تغییر قلعه‌نویی نبود و ژنرال قدرتمندانه به کار ادامه داد اما حالا صحبت از استعفا و برکناری منصوریان است. در لیگ هشتم تعداد مدعیان قهرمانی کم بود و ثباتی هم در نتایج آنها دیده نمی‌شد اما در حال حاضر پرسپولیس به ثبات خوبی رسیده و شخصیت و روحیه قهرمانی کاملی دارد. همین دو تفاوت بزرگ و تعیین‌کننده کافی است تا کمتر هوادار استقلالی به بهتر شدن اوضاع تیم و بازگشت به لیگ برتر امیدوار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دانشمند بازی گسترش با پرسپولیس عقب افتاد

    • وهاب بلوچستان

      از تاجی های عزیزم خواهشمند کمی صبور باشند پارسال در مورد حمایت از منصوریان با تصویب گفتم کمی صبر کنیم نتیجه رو می‌بینم حالا دوباره میگم صبر وفرصت به منصوریان حتما نتیجه میده

      پاسخ ها

      • استقلالی

        دوباره بره آسیا شش تا بخوره از عربا

    • حبیب

      هر کس از منصوریان حمایت کنه یا میخواد به استقلال ضربه بزنه یا هیچی از فوتبال بلد نیست،فقط مربی خارجی.

    • بدون نام

      عربا بیشتر لنگ را سوراخ کردند یادتون که نرفته چهار. یا پنج گل توی جیبتون گذاشتن رفتند دیگه حرفی داری لنگی جون زود فراموشی

      پاسخ ها

      • فوتبال0908

        چه رویی داره کیسه
        هنوز هم راه برای توبه هست
        اگه توبه نمیکنی لااقل خودکشی کن راحت شو کیسه جووووون

    • بدون نام

      لنگیا ساکت بگم‌ فرشید گل بزنه بهتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج