جاباما
۵۸۷۵۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اسپین آف «بازی تاج و تخت» جادو خواهد داشت

نویسنده یکی از سریال های اسپین آف شبکه اچ بی او از محبوب ترین سریالش نخستین اطلاعات در مورد پروژه ای که رویش کار می کند را فراهم کرده و می گوید داستان آن، برای کسانی که کتاب های «نغمه یخ و آتش» را خواندند یا «بازی تاج وتخت» را دیده اند، آشنا خواهد بود.

بانی فیلم: نویسنده یکی از سریال های اسپین آف شبکه اچ بی او از محبوب ترین سریالش نخستین اطلاعات در مورد پروژه ای که رویش کار می کند را فراهم کرده و می گوید داستان آن، برای کسانی که کتاب های «نغمه یخ و آتش» را خواندند یا «بازی تاج وتخت» را دیده اند، آشنا خواهد بود.

هنوز جزییات خیلی زیادی درباره چهار سریال اسپین آف «بازی تاج و تخت» که در حال حاضر در شبکه اچ بی او در حال شکل گیری هستند نمی دانیم. می دانیم که تایید شده که تمامی این ایده ها برای ساخت سریال، پیش درآمد هستند، هیچ شخصیتی که در حال حاضر در «بازی تاج و تخت» حضور دارد در آن ها دیده نخواهد شد و اگر دستور ساخت هر یک از این اسپین آف ها داده شود، هیچ یک از آن ها تا گذشت مدت قابل توجهی بعد از پایان فصل هشتم روی آنتن نخواهد رفت.

یکی از این اسپین آف ها توسط خالق مجموعه رمان های «نغمه یخ و آتش» که منبع الهام «بازی تاج و تخت» است یعنی جورج آر.آر. مارتین در همراهی با جین گلدمن ساخته می شود. امروز صحبتی با گلدمن در مورد این سریال داشتم و از او پرسیدم آیا شامل عناصر ماوراطبیعی می شود، یا هیچ از رخدادها یا دیگر داستان هایی را در خود خواهد داشت که در کتاب های فعلی یا سریال وجود دارند. این ها تمام حرف های او در مورد این پروژه هستند.

|آی جی ان: جورج آر.آر. مارتین گفته این اسپین آف ها همگی پیش درآمد خواهند بود، هیچ یک از شخصیت های موجود «بازی تاج و تخت» در آن ها نخواهند بود، اما آیا این سریال شما داستان هایی را پوشش می دهد که خوانندگان کتاب ها ممکن است درباره شان بدانند یا تمام این ها قرار است داستان های کاملا جدید باشند که هرگز پیش از این به آن ها اشاره نشده است؟

- جین گلدمن: آره، فکر کنم می توانم این را بگویم که به عنوان کسی که کتاب را خوانده یا کسی که سریال را تماشا کرده، با تماشای این سریال جدید با خودتان خواهید گفت «اوه، آن ماجرا!» آره، می توان داستان ها را به عنوان رخدادهای گذشته شناخت، اما فکر می کنم فعلا بیشتر از این چیزی نمی توانم بگویم.

|می توانید بگویید هیچ نوع جادو یا مخلوقات ماوراطبیعی در سریال خاص شما حضور خواهند داشت یا خیر؟

- آره، مسلما این ها چیزهایی هستند که در دنیایی که جورج خلق کرده وجود دارند و علاوه بر این، همین مسئله یکی از جنبه هایی است که خودم هم آن را خیلی دوست دارم، پس بله. مطمئن هستم عنصری از این قضیه در تمام چیزهایی که در حال حاضر تهیه می شوند وجود خواهد داشت، آره. حس می کنم دارم بیش از حد می گویم! غیر از این واقعا دیگر هیچ چیز نمی توانم بگویم.

|از همین حالا بخشی از نویسندگی سریال را انجام داده اید یا این اتفاق هنوز نیفتاده است؟

- اوه، نه، به نظرم، آره، می دونید چیه؟ به نظرم اتفاق های مختلف در وهله های مختلف می افتد. به نظرم می توانم این مسئله را به راحتی بگویم چون خود جورج هم در وبلاگش به آن اشاره کرده، آره، من این خوش شانسی را داشتم که توانستم مدتی با او وقت بگذرانم و روی بعضی چیزها با او کار کنم و درباره چند ایده صحبت کنم و این یک افتخار و یک لذت بود. او مردی عالی است و در صحبت کردن در مورد ایده ها و شخصیت ها و تمام چیزهای جالب اینطوری خیلی خوش گذراندیم.

|می دانید سریال فعلی چطور به پایان می رسد؟

- آره، اما اصلا نباید به این سوال پاسخ بدهم! و اگر بگویم که می دانم، چه کسی می داند که ممکن است کسی من را برای اطلاعات شکنجه کند یا نه؟

|می دانید که بعد از گذشت چه بازه ای پس از پایان سریال «بازی تاج وتخت» سریال شما روی آنتن خواهد رفت؟

- اول باید به این نکته اشاره کنیم که هنوز هیچ کس نمی داند کدام یک از اسپین آف ها ساخته خواهند شد، اما من این حس را دارم که اچ بی او می خواهد به فاصله نسبتا کمی پس از اینکه سریال تمام می شود چیز دیگری را روی آنتن ببرد و اجازه ندهد مدت زمان خیلی زیادی از آن بگذرد. به نظرم دقیقا برای همین است که الان دارند با تمام قوا به توسعه ایده های مختلف می پردازند.

|بنابراین هنوز مشخص نیست که هر یک از این سریال ها قرار است ساخته شود؟ قرار است سریالی را انتخاب کنند که بیشتر از همه آن را دوست دارند؟

- آره، این چیزی بود که جورج در وبلاگش در مورد آن صحبت کرد و گفت که مسئله توسعه ایده های مختلف خیلی جدی گرفته می شود که به نظرم کار خیلی مهمی است که باید در تلویزیون انجام شود و اصلا نباید عجله کرد. و آره، جورج دقیقا مشخص کرد که سریالی که از همه بهتر باشد انتخاب می شد بنابراین بهتر است این حرف را از دهان خود او قبول کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج