۵۸۸۸۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شعر وزیر ارشاد در وصف حداد عادل

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ورود حداد عادل به عرصه سیاست و انتخابات ۹۲ یک ضرورت بود، گفت: حداد عادل کسی است که برای صیانت از ارزش های انقلاب خود را مسیر هجمه ها قرار داد و منافع شخصی را فدای منافع ملی نکرد.

خبرگزاری مهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ورود حداد عادل به عرصه سیاست و انتخابات ۹۲ یک ضرورت بود، گفت: حداد عادل کسی است که برای صیانت از ارزش های انقلاب خود را مسیر هجمه ها قرار داد و منافع شخصی را فدای منافع ملی نکرد.

سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم نکوداشت غلامعلی حداد عادل با عنوان مرد تقوا و تدبیر که صبح امروز در تالار حوزه هنری با حضور چهره های شاخص اصولگرا، نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه و فعالان دانشجویی در حال برگزاری است با اشاره به ویژگی ها و صفات حداد عادل گفت: من درجلسات و نهادهای مختلفی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی در خدمت آقای دکتر حداد عادل بودم و می دانم که ایشان به مباحث فرهنگی، هنری، فکری و ادبی احاطه و اشراف فراوان دارند و مسئولیت های خطیری را در دانشگاه، حوزه و در سازمان های پژوهشی و برنامه ریزی داشته اند و همین موضوع باعث شده است که ایشان به مسائل مختلف اشراف داشته باشند.

وزیر فرهنگ با اشاره به ورود حداد عادل به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ گفت: وارد شدن ایشان به میدان سیاست یک ضرورت بود و این موضوع نیز در جریان انتخابات کاملا احساس شد وگرنه آقای حداد حوزه فرهنگ را به دیگر مباحث ترجیح می دهند.

حسینی با اشاره به مواضع حداد عادل در سال ۸۸ گفت: مواضع شفاف ایشان نسبت به فتنه ۸۸ در حالی که بعضی افراد دو پهلو و چند پهلو موضع می گرفتند و سکوت می کردند، قابل تقدیر است و آقای حداد برای صیانت از ارزش های انقلاب همواره خود را مسیر هجمه ها قرار داده و هیچ گاه منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح نداده اند.

وی با اشاره به روش تبلیغاتی حداد عادل در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همان طور که در این انتخابات نیز شاهد بودیم ایشان هرگز منافع ملی را فدای منافع شخصی و گروهی خود نکرد و در پایان این انتخابات هم شاهد بودیم که به خاطر منافع نظام و انقلاب از جریان رقابتها کناره گیری کرد به همین منظور لوح تقدیری را تقدیم ایشان می کنیم.

در ابتدای این لوح تقدیر که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حداد عادل تقدیم شد، که در آن اشعاری در وصف حداد عادل سروده شده بود. مطلع شعر که وزیر آن را قرائت کرد ، این بود: "به کوره های خرد آبدیده حداد است به مرزهای تعالی رسیده حداد است"

و همچنین در این لوح آمده است حداد عادل در شمار آنانی است که از حرفها به جان خرید و از مواضع نبرید. حداد عادل بر آهن نیز به عدالت ضربه می زند و مخالف را نیز از ریشه نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تهران

      بعععله..... ميگن توی سلمونی ها وقتی بيکار ميشن! ميشينن سر همديگر رو کوتاه ميکنن!!!! حالا قضيه ايناست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج