جاباما
۵۸۹۷۳۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

صعود قیمت سکه در یک هفته

بازار سکه طی روزهای اخیر نوساناتی چشمگیر داشت و طی شش روز اخیر انواع سکه با افزایش قیمت چشمگیری روبرو شده است؛ به طوری که سکه تمام ۱۴ هزار تومان، نیم سکه ۱۷ هزار تومان و ربع سکه ۱۱ هزار تومان صعود قیمت را تجربه کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: بازار سکه طی روزهای اخیر نوساناتی چشمگیر داشت و طی شش روز اخیر انواع سکه با افزایش قیمت چشمگیری روبرو شده است؛ به طوری که سکه تمام ۱۴ هزار تومان، نیم سکه ۱۷ هزار تومان و ربع سکه ۱۱ هزار تومان صعود قیمت را تجربه کرده‌اند.

قیمت انواع سکه در روزهای گذشته با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبرو شده است؛ به طوری که سکه تمام طرح جدید طی پنج روز گذشته ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

سکه تمام در روز ۳۱ مرداد یک میلیون و ۲۱۰ هزار تومان در بازار عرضه شد در ادامه و در روز دوم شهریور با ۲۰۰۰ تومان افزایش به یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان رسید. همچنین در روز چهارم شهریور این نوع سکه یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان به فروش رسید. در روز گذشته هم نرخ سکه تمام به یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسید که بر این اساس طی پنج روز اخیر این نوع سکه ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت را پشت سرگذاشته است و امروز هم به روند صعودی خود ادامه داد و یک میلیون و ۲۲۴ هزار تومان معامله می‌شود.

همچنین نیم سکه در همین بازه زمانی ۱۷ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. در ۳۱ شهریور ماه نیم سکه ۶۲۶ هزار تومان قیمت داشت. در دوم شهریور به ۶۳۲ هزار تومان رسید و در چهارم شهریور ۶۳۷ هزار تومان فروخته شد. این نوع سکه دیروز - پنجم شهریور ماه - ۶۴۳ هزار تومان در بازار به فروش رسید.

ربع سکه طی نیز طی یک هفته اخیر با افزایش ۱۱ هزار تومانی مواجه شده است. این نوع سکه در ۳۱ شهریور ۳۶۲ هزار تومان به فروش رسیده است و دیروز و امروز ۳۷۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

به نظر می‌رسد افزایش قیمت سکه در روزهای اخیر تحت تاثیر روند صعودی قیمت طلا در بازار رخ داده است. از سوی دیگر هم دلار در چند روز گذشته با روند صعودی همراه شده است که دو عامل سبب تغییر و تحول در بازار سکه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در مورد افزایش قیمت اهن ومیلگرد هم خبر تهیه فرمایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج