۵۹۰۰۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گران‎ترین خط حمله فوتبال در پاری‌سن ژرمن

اگر پی‌اس‌جی انتقال امباپه به تیمش را قطعی کند با رقمی که برای این بازیکن می‌پردازد و ارقامی که پیش از این برای نیمار و کاوانی پرداخته، صاحب گران‌ترین خط حمله تاریخ می‌شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پاری‎سن ژرمن تا همین‌جا هم یکی از جذاب‎ترین نقل و انتقالات این تابستان و دنیا را انجام داده و نیمار را در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا خریده است؛ اما این پایان پول خرج کردن‌های مالک ثروتمند باشگاه فرانسوی نیست. در جدیدترین اقدام او می‎خواهد کیلیان امباپه، مهاجم ۱۸ ساله تیم فوتبال موناکو را هم به خدمت گیرد.

طبق گزارش اکیپ قرار است او در ازای ۱۸۰ میلیون یورو راهی پارک دوپرنس شود و اگر این اتفاق بیفتد یعنی پی‌اس‌جی در تابستان جاری و در بازار نقل و انتقالات این فصل ۴۰۲ میلیون یورو خرج خرید تنها ۲ بازیکن کرده است.

اگر این رقم را به ۶۴ میلیون یورویی که در سال ۲۰۱۳ برای خرید ادینسون کاوانی اضافه کنیم نتیجه این خواهد بود که ارزش خط حمله پاری‌سن ژرمن ۴۶۶ میلیون یورو خواهد شد. وقتی به این موضوع هم دقت کنیم که لیگ یک فرانسه بعد از لالیگا اسپانیا، لیگ برتر انگلیس، سری َآ ایتالیا و بوندسلیگا آلمان، پنجمین لیگ معتبر اروپا است، پرداخت چنین ارقامی در آن توسط یک باشگاه بیشتر تعجب‌آور می‌شود.

پاری‌سن ژرمن یک هدف جدی دارد، قهرمانی در لیگ قهرمانان که مدت‎هاست برای رسیدن به آن می‏‌جنگد. اونای امری، سرمربی این تیم که می‌داند به خاطر تیم گران قیمتش یکی از پرفشارترین کارهای دنیا در حال حاضر را در اختیار دارد باید راهی پیدا کند که به بهترین شکل از این ۳ مهاجم به اضافه یولیان دراکسلر، لوکاس مورا، خاویر پاستوره و آنخل دی‌ماریا که اخیرا به بارسلونا هم نسبت داده شده، بازی بگیرد.

از آنجایی که پاری‌سن ژرمن نمی‎تواند با خرید امباپه قانون فیرپلی مالی یوفا را رعایت کند، احتمال این که دی‌ماریا به بارسلونا ملحق شود بسیار زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج