۵۹۰۰۱۷
۵۱ نظر
۵۰۶۲
۵۱ نظر
۵۰۶۲
پ

بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

بعضی از موفق ترین بازیگران زن هالیوودی در برهه ای از حرفه خود در شرایطی قرار گرفته اند که به آنها گفته شده به اندازه کافی زیبا و جذاب نیستند و در هالیوود دوام نخواهند آورد.

برترین ها: علیرغم آنکه هالیوود همیشه حتی برای آنهایی که سلبریتی نیستند عقده زیبایی ایجاد کرده، با این حال ستاره های مستعدی در این صنعت سرگرمی هم هستند که ادعا می کنند به خاطر ظاهر طبیعی شان مورد سرزنش و تحقیر قرار گرفته اند.
شاید تصورش برایتان سخت باشد، ولی بعضی از موفق ترین بازیگران زن هالیوودی در برهه ای از حرفه خود در شرایطی قرار گرفته اند که به آنها گفته شده به اندازه کافی زیبا و جذاب نیستند و در هالیوود دوام نخواهند آورد. در اینجا به یک سری از بازیگران زن هالیوودی اشاره کرده ایم که ثابت کردند حسودان و تنگ نظران کاملاً در اشتباه بوده اند!

مریل استریپ
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

خانم استریپ بیشترین نامزدی اسکار را در تمام تاریخ دارد، ولی روزگاری بود که حتی مریل استریپ هم نمی توانست در یک اتاق تمام نگاه ها را روی خود میخکوب نگه دارد!
این ستاره فیلم «انتخاب سوفی» در برنامه تاک شوی گراهام نورتون گفته بود که یادش می آید در تست بازیگری فیلم «کینگ کونگ» در سال 1976، تهیه کننده فیلم، دینو دی لورنتیس، به زبان ایتالیایی از پسرش پرسیده بود: "چرا این زن زشتو آوردی اینجا؟" استریپ حاضرجواب نیز به زبان ایتالیایی روان و سلیسی گفته بود: "ببخشید که انقدر زیبا نیستم که در کینگ کونگ باشم."

سارا جسیکا پارکر
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

سارا جسیکا پارکر برای همیشه با نقش کری بردشا، نویسنده ستون عشق عاشق فشن در یادها می ماند، ولی او هم که حالا دیگر بازیگر شناخته شده و محبوبی است هم زمانی بوده که به خاطر ظاهرش نقدهای شدیدی می شنیده است. حتی مجله ماکسیم در سال 2008 وی را «غیر جذاب ترین زن زنده دنیا» نامید که باعث می شود به این فکر بیفتیم که یک نفر هم باید قطعاً فهرستی از «غیر جذاب ترین کارمندان ماکسیم» منتشر کند.

لی میشل
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

با بازی در نقش دختر نامحبوب سریال Glee میشل چیزهای زیادی به تمام دختران جوان و نوجوان دنیا یاد داد. ولی به نظر می رسد که لی میشل برای حس کردن کشمکش های درونی این کاراکتر چندان هم سختی نکشیده، زیرا در ۱۳ سالگی، یکی از مدیران هالیوودی به او گفته بود که در اسرع وقت باید بینی اش را عمل کند. در سال ۲۰۱۴ میشل به چلسی هندلر، مجری یک تاک شوی تلویزیونی، گفته بود: "معلومه که بینی مو عمل نکردم. اون مدیر هم هر جا هست، می تونه بره به جهنم!"

کریسی تیگن
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

یکی از سوپرمدل های مشهور دنیا، کریسی تیگن، تعریف می کند که طی یک فتوشوت به خاطر اینکه زیادی چاق بوده او را بیرون انداخته اند. وی در یک برنامه می گفت که کارکنان Forever ۲۱ او را مستقیماً استخدام کردند، ولی بعد از اینکه او را حضوراً دیدند، نظرشان عوض شد.
این فروشگاه پوشاک ظاهراً از کریسی خواسته بودند که عکسش را بگیرند و بعد این عکس را برای آژانس مدلینگ او فرستاده و پیغام داده بودند که او اضافه وزن دارد. بعدها تیگن مدل روی جلد مجله مشهور Sports Illustrated شد و با جان لجند، موزیسین برنده جایزه گرمی، ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد، ولی هنوز هم آن قضیه این فروشگاه بزرگ و تحقیرشان را فراموش نکرده و می گوید: "ازت متنفرم Forever ۲۱. واقعاً که خیلی بدجنس هستید."

میندی کِیلینگ
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

«پروژه میندی» یکی از بهترین کمدی های تلویزیونی است و همه این موفقیت به لطف بازی میندی کیلینگ در نقش دکتر میندی لاهیری باهوش، زیبا و دوست داشتنی است. این شوی موفق توسط خود کیلینگ خلق و نوشته شده و تهیه کنندگی آن را نیز خودش انجام داده است.
ولی قبل از این پروژه، کیلینگ در مصاحبه با گاردین گفته بود که یک شبکه دیگر قبلاً به او طرح اولیه یک شوی کمدی را داده و از او خواسته بودند که برای کاراکتر خودش تست بدهد و بعد از انتخاب او منصرف شده بودند زیرا او به اندازه کافی زیبا نبود. کیلینگ در نهایت شوی خودش را ساخت و بعدها در مورد این تجربه تحقیرآمیز گفت: "فکر می کنم کارما انتقام منو گرفت، ولی اون موقع حس خیلی بدی بهم دست داد."

مینکا کِلی
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

تصورش را بکنید که یک دختر ۱۹ ساله هستید و آرزو دارید بازیگر شوید و یک مدل سابق مجله Playboy می گوید می تواند در این راه کمک تان کند. ولی یک شرط دارد: باید چند هفته تحت نظر یک جراح پلاستیک باشید تا هیکل پر و خواستنی تری داشته باشید.
درست مثل این است که از شما بخواهند از یک غریبه آبنبات بگیرید و با او بروید. این درس همان اتفاقی است که برای مینکا کلی رخ داد، و او این ماجرا را در برنامه تاک شوی دیوید لترمن تعریف کرد. واضح است که کلی این پیشنهاد را رد کرد و به جایش به سریال موفق Friday Night Lights پیوست.

جسیکا چستین
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

شاید این روزها جسیکا چستین یکی از مستعدترین زیبارویان هالیوودی برشمرده شود، ولی روزگاری بود که ظاهر جسیکا مانعی بر سر راه نقش گرفتن در فیلم ها بود. در سال ۲۰۱۵ بود که وی به تلگراف گفته بود: "فقط در طول همین ۵ سال گذشته است که آدما بهم میگن که جذاب و زیبا هستم. قبل از اون نمی تونستم تو هیچ فیلمی نقش بگیرم، چون همه ش بهم می گفتن به اندازه کافی قیافه م خوب نیست."

این ستاره فیلم «سی دقیقه بامداد» مانند بسیاری از ستاره های دیگر قبل از خود، حرف های تحقیر آمیزی درباره ظاهرش شنیده بود مبنی بر اینکه برای به دست آوردن نقش باید تغییراتی در ظاهرش بدهد و برای مثال رنگ موهایش را از قرمزی دربیاورد. چستین که حالا به خاطر موهای قرمز بسیار زیبایش شناخته می شود، می گوید: "اون اوایل که شروع به تست دادن برای فیلم ها کرده بودم، بهم می گفتن موهامو بلوند کنم. خنده داره که با نحوه نشون دادن خودمون به دنیای بیرون، تعریف میشیم."

واینونا رایدر
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

وقتی به همه بازیگران زیبای دهه هشتاد و نود فکر می کنید، یک نفر از میان آنها دائماً به ذهن می آید و او واینونا رایدر است، ولی او هم مشکلات زیادی برای نقش گرفتن در فیلم های هالیوودی داشت، به خصوص در اوایل دوران بازیگری اش سختی های زیادی کشید.
وی به مجله اینترویو گفته بود: «یکی از دفعات رو به خوبی به یاد میارم. درست وسط تست بودم و جمله م هنوز تموم نشده بود که کارگردان انتخاب بازیگر گفت: "گوش بده دخترجون. تو نباید بازیگر بشی. به اندازه کافی خوشگل نیستی. باید بری به همونجایی که ازش اومدی و بری مدرسه. تو اون استعداد خاص رو نداری". خیلی رک بود و راستش فکر می کنم پیش خودش داشت فکر می کرد که داره بهم لطف می کنه.»

رایدر می گوید اگر به خاطر والدینش نبود، حرف های آن کارگردان می توانست او را خرد کند. وی در این باره می گوید: "من حدوداً ۱۵ یا ۱۶ ساله بودم وقتی این اتفاق افتاد. ولی خنده دار بود و این شاهدی بر خوبی والدینم و نحوه تربیت کردن منه. به همین خاطر بود که من خرد نشدم. اونا همیشه به من یاد می دادن که خیلی باحال تره که یه فرد خاص و منحصر بفرد باشی و سعی نکنی خودت رو به رنگ جماعت کنی."

ریس ویثراسپون
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

اگر از خودتان می پرسید چطور ریس ویثراسپون توانست شجاعت و اراده ال وودز را در فیلم «بلوند قانونی» به زیبایی به نمایش بگذارد، باید بگوییم که همه این موفقیت را مدیون تجربیات گذشته خود است. این زیباروی جنوبی هم قبل از رسیدن به شهرت در هالیوود شنیده بود که برای این صنعت ساخته نشده است.
در سال ۲۰۱۱ وی به دیلی میل گفته بود: "باید تمرکز و هدف داشته باشید و سرسخت باشی، چون شخصیت محکمی می خواد که با این نوع تحقیرها و رد شدن ها کنار بیاد. وقتی اولین بار به لس آنجلس اومدم، تنها چیزی که می شنیدم این بود: "نه، خوب نیستی، قدت بلند نیست، زیاد خوشگل نیستی، زیاد باهوش نیستی."" وی چگونه واکنش نشان داد؟ هیچ جوابی به آنها ندارد. وی اعتراف می کند: "راستش نظر اونا زیاد برام مهم نبود. من خیلی لجوجم." خدارو شکر که او سرسخت بود و تسلیم نشد.

نایا واردالوس
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

از میان تمام بازیگران درجه یک این لیست، تعداد معدودی راهشان به سوی موفقیت به اندازه راه نایا واردالوس، ستاره فیلم «عروسی یونایی بزرگ من» دشوار بوده است. وی در سال ۲۰۱۲ به مجله مور گفته بود: "سالها پیش اگه بهم پول می دادین نمی تونستم شغلی پیدا کنم. اون مدیر برنامه ای که اون موقع باهاش کار می کردم گفت: "به اندازه کافی چاق نیستی که بازیگر کاراکتر بشی و به اندازه کافی خوشگل نیستی که بازیگر نقش اول بشی. به علاوه، هیچ قانون یونانی ای وجود نداره. بنابراین دیگه نمی تونم باهات کار کنم"."

واردالوس که این فیلم موفق و دنباله اش بیش از 300 میلیون دلار فروش کرد می گوید که این نقدها را جمع کرد و همه آنها را به سوی موفقیت بکار گرفت. وی می گوید: "رفتم خونه و پیش خودم گفتم اگه مشکل یونانی بودن منه، تبدیلش می کنم به راه حل.
بلافاصله شروع کردم به نوشتن و از همه داستان هایی که در پارتی ها تعریف می کردم کمک گرفتم و همه شون رو لیست کردم. به خودم گفتم که با اینا یه فیلم یونانی می نویسم و با بازیگرای یونانی کار می کنم و خودم نقش ساقدوش رو بازی می کنم." بقیه داستان را خودتان می دانید.

لیزی کاپلان
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

ستاره فیلم «دختران بدجنس» در سال 2014 به لس آنجلس کانفیدنشال گفته بود که اوایل دوران بازیگری اش، لحظه های تحقیر و رد شدن را به دفعات تجربه کرده است. وی می گوید: "همیشه حس آدمای توسری خور و بازنده رو داشتم که تا حدودی به خاطر این بود که بهم می گفتن تو سری خور و بازنده، درست هر دفعه ای که می رفتم تست بدم علناً بهم می گفتن بازنده".
مثال بارز آن هم زمانی بود که به لیزی و دوست بازیگرش، لیندزی اسلون، گفته بودند که به اندازه کافی برای بازی در سریال شبکه تلویزیونی دبلیو بی زیبا و جذاب نیستند. بعدها این دو دوست درباره آن روزها شوخی کرده و می خواستند تیشرت هایی با این جمله تهیه کنند: "من به اندازه شبکه دبلیو بی زیبا هستم".

همه می دانند که در نهایت همه چیز به وفق مراد کاپلان پیش رفت. نه تنها او در فیلم «دختران بدجنس» درخشید، بلکه یک نامزدی امی برای بازی در یک سریال موفق و محبوب بدست آورد. وی به لس آنجلس کانفیدنشال گفته بود: "در کل، خیلی خوشحالم که این همه طول کشید تا موفق بشم، چون تونستم به تدریج به این حال و هوا عادت کنم، تا اینکه یک شبه معروف و موفق بشم".

کَت دِنینگز
بازیگران زشتی که در هالیوود دوام آوردند!

پروفایل دنینگز در نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۲ فاش می کند که به او هم در اوایل دوران بازیگری اش گفته شده بود که تقریباً همه اجزای ظاهرش را عوض کند: دندان هایش را صاف کند، موهایش را رنگ کند، وزن کم کند و برنزه کند چون زیادی سفید است و همه اینها فقط بخشی از توصیه هایی بود که دنینگز می شنید. ولی او به اندازه کاراکترش در سریال ۲ Broke Girls سرسخت و یک دنده بود و هیچ کدام از اجزای ظاهرش را تغییر نداد و حالا همانطور که همه می دانند، میلیون ها دلار پول در می آورد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کجا زشتن آخه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بازیگرها زشت نیستند هالیوود زن ستیز و نژاد پرسته . مثلا وقتی دماغ زنی کشیده و استخوانی باشه بهش میگن زشت در حالیکه این ویژگی ظاهری خیلی از مردم خاورمیانه و مدیترانه ست .اینهایی که شیفته هالیوودند چطوری این ویژگیهای نژادپرستانه و زن ستیز هالیوود رو برای خودشون توجیه می کنند؟!

    • لیلی

      کریسی تیگن زشته ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      اینا طبیعی ومعمولین زشت نیستند

    • سانار

      اینا کجاشون زشته مثل اینکه زشت ندیدن این احمق ها .کریسی تیگن فقط اضافه وزن داره اما خوشگله .با اون تیتر مسخرتون

    • بدون نام

      نكنه منظورتون از خوشگل پلنگاى توى خيابونن

    • مرمر

      اینا که خوشگلن

    • بدون نام

      میخوان بگن اینا زشتامون هستن ببینید قشنگامون چی میشن... عقده بازی

    • شیما

      اینا زشتن ایا؟؟؟؟؟اگه نویسنده مطلب به اینا میکه زشت به زشت چی میگه

    • مصطفی

      مریل استریپ دارنده کلی جایزه و با سابقه طولانی و دستمزد هنگفت شانس آورده که دوام آورده...تیتر زدی در حد المپیک

    • بدون نام

      اینا زشت نیستن زشت اون دماغ عملی ها هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون دماغ عملی ها هم میخوان انتظارات همین هالیوود نحس و الگوهای زیبایی شناسیش رو برآورده کنند که بدنشون رو به دست جراح تیکه پاره می کنند.تا زنها تمام مساله شون بدنشون باشه و به حرف مردسالاران گوش بدهند وضعشون همینه که هست

    • محمد

      نویسنده محترم اینا از شما که خوشگل ترن حد اقل

    • سام

      از سارا جسیکا پارکر خوشم نمیاد

    • بدون نام

      اینا که خوب بودن,,,

    • بدون نام

      دوستی که این عنوان را برگزیده به مطالعه بیشتر و احترام به هویت انسانی دعوت میکنم.

    • بدون نام

      اره خب وقتی همه هنرپیشه های ما دماغ و لب و گونه و ... عملیه ، باید به اینا بگین زشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هالیوود چنین نظری داره! مثلا در بازیگران قدیمی به یکی مثل بت دیویس می گفتند زیبا نیست! سرچ کن و ببین چه زیباست. ولی با الگوهای زیبایی شناسی هالیوودی جور نبوده!مثلا شاید بخاطر چشمهای درشتش و فرم دماغش زشت محسوبش می کردند! دیگه وضع مردم خاورمیانه و شرق آسیا و آفریقایی تبار مشخصه! بیخود نیست بازیگران زنی که تبار اروپایی ندارند اصلا نمی تونن در هالیوود پیشرفت کنند.بگذریم که همین بازیگرانِ زنِ سفید هم وقتی چهل رو رد می کنند حضورشون کمرنگ میشه

    • بدون نام

      هر کسی با هر چهره ای زیبا

    • بدون نام

      جا سوسن پرور فقط خالی بود :)

    • بدون نام

      چه تیتر مضخرفی
      شما هنوز زیبایی رو در چهره می بینید!!
      زیبایی وجدان و شخصیت باید وجود داشته باشه
      نه مثل بعضی بازیگرای عملیه ایران که هم از شخصیت تهی اند هم از بازیگری
      متاسف شدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هالیوود و صنعت سرگرمی سازی هنوز همه چیز یک زن رو در ظاهرش می بینند و الگوهای زیبایی شناسانه شون هم بسیار نژادپرستانه ست.ولی اکثریت مردم دنیا محصولات همین هالیوود رو مصرف می کنند و حاضر نیستند به این چیزها فکر کنند

    • samin

      کریسی تیگن که خیلی خوشگله

    • بدون نام

      پس پلنگای ایرانی قشنگن؟؟

    • صبا

      بدا به حال خانمها که به خاطر مشتی آدم ظاهر پرست باید هزار جور بلا سر قیافه شون بیارن. ملاکهای جذابیت و محبوبیت از ادب و اخلاق و انسانیت و دانایی به دماغ و چشم و ابرو رسیده. بخدا زنها گناهی ندارند، ندارند، ندارند.. اما به قول بیهقی در تاریخ بیهقی:«فضل جای دیگر نشیند»

    • نسرین

      اینا که خوشگلن

    • زهراگل

      اینا بدون میکاپ واقعا قیافه ی معمولی دارن یه سری هم به 17 و 18 سالگیشون بزنید ببینید چه زشت بودن و در کنار بقیه ی ستاره های جذاب و زیبای هالییوود فرصت عرضه اندام انچنانی نداشتن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه هنوز زنان رو با بدنشون ارزشگذاری می کنید نشون میده وارد هزاره جدید نشدید!! اصل مساله ایراد داره.نه که خط کش و نقاله دستت بگیری و این زنها رو ارزیابی کنی!

    • لیلی

      وا...اینا که یکی از یکی خوشگلترن

    • بدون نام

      ترجمه است دوستان... کسانیکه با مجله اشنایی ندارن این مجله مطالب این چنین که میزاره ترجمه است حالا بنا به دلایلی!!که خودتون بهتر میدونید منابع را نمیشه ذکر کرد

    • بدون نام

      اگه اینها زشتن پس لابد شما خوشگلین

    • بدون نام

      اگه اینا زشت هستن ،دیگه معیاری برای سنجش زشت بودن من نیست . پس من رسما هیولا تشریف دارم !!!

    • یلدا

      ببحشیدا ولی کریستی تیگن واقعا زیباست من که عاشق چهرشم

    • بدون نام

      با اینکه زشت ترین عکساشونو انتخاب کردین ولی بازهم زیبا بودند یا در بدترین حالت ، معمولی!
      زیبایی سلیقه ایه و کمتر کسی پیدا میشه که از نظر همه زیبا به نظر بیاد

    • بدون نام

      من مرده ی انتخاب عکستون واسه ریس ویثراسپون هستم:))))

    • شیما

      اره والا گشتن یه عکس زشتشو پیدا کردم حرفشون ثابت شه

    • بدون نام

      واااا این چه مطلب مزخرفیه

    • بدون نام

      عزیزان خود هنرپیشه ها گفتن که توهالیوود بهشون گفتن زشت اینجا که نگفتن وبرترین ها فقط گرد اوری کرده اینجا گذاشته شما خوب مطلبو بخون خانم استریپو کارگردان گفته زشته نه سایت برترینها

    • جعفر نبیلی

      زیباتر از اینها ندیدم یه عمرم
      استغفرلله

    • بدون نام

      زشت شمایید با این تیترتون و این افکارتون.
      تازه زشتی شما با هیچ عمل و آرایشی درست نخواهد شد.

    • جسی

      جان من جسیکا چستین زشته نه تو رو خدا جسیکا چستین زشته
      خدااااااااااااا منوووووووووو بکششششششش
      به این زیباییییییییییی

    • بدون نام

      کرسی تینگن که خیلی خوشگله . میل استریپ هم همینطور . تیترتون یک کم بی مورد بود

    • بدون نام

      کت دنینگز خیلی قشنگ و نمکی حرف میزنه،توی فیلم ثور دیالوگای اونو بیشتر از جنگهای ثور دوست دارم

    • محیا

      والا اینا از من خوشگل ترن!!!!!!!!

    • مریم

      وینونا رایدر خیلی هم زیباست...رفتی گشتی یکی از زشت ترین عکساشو گذاشتی...از نظر زیبایی از خیلی از دختر ایرانیا سرتره....عکس بدون ارایشش هم زیباست و معصوم

    • پویا

      پس بازیگرای آفریقایی کجان بازیگرای آفریقایی که از همه زشت ترن

    • پویا

      پس بازیگرای آفریقایی کجان بازیگرای آفریقایی که از همه زشت ترن

    • حمیدرضا

      پس بازیگرای آفریقایی کجان بازیگرای آفریقایی که از همه زشت ترن

    • حمیدرضا

      پس بازیگرای آفریقایی کجان بازیگرای آفریقایی که از همه زشت ترن

    • بدون نام

      جسیکا پارکر رو موافقم

    • آرامش

      چرا جایی که می نویسن خوشگل می گویید زشت و جایی که می نویسن زشت می گویید خوشگلن ؟
      ولی واقعا اینها زشت نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج