۵۹۰۳۸۱
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

فحاشی به بازیگر سینما برای شرکت در «ادابازی»

سپند امیرسلیمانی گفت: ما در رسانه ملی کارهای طنز زیادی داشتیم اما هیچ گاه در هیچ برنامه‌ای به صورت مستقیم در مورد خندیدن صحبتی نشده بود و این خیلی ارزشمند است که مردم را به خندیدن و چگونه خندیدن تشویق کنیم.

خبرگزاری میزان: سپند امیرسلیمانی گفت: ما در رسانه ملی کارهای طنز زیادی داشتیم اما هیچ گاه در هیچ برنامه‌ای به صورت مستقیم در مورد خندیدن صحبتی نشده بود و این خیلی ارزشمند است که مردم را به خندیدن و چگونه خندیدن تشویق کنیم که رامبد جوان این کار را کرد و به نظر من هر زمانی که «خندوانه» تمام شود جایش تا همیشه خالی می‌ماند.
فحاشی به بازیگر سینما برای شرکت در «ادابازی»

امیر سلیمانی در خصوص حضور خود در مسابقه «ادا بازی» خندوانه و به طور کلی کار با رامبد جوان تصریح کرد: من از سری دوم خندوانه درآن حضور داشتم و خیلی خوشحالم که در چنین برنامه‌ای حضور دارم و همیشه افتخار کردم که در این برنامه پرمخاطب فعالیت می کنم و از تمام مردمی که با دیدن این برنامه به من لطف دارند سپاسگذارم.

این بازیگر تلویزیون ادامه داد: در کنار لطف مردم، یکسری حواشی هم نسبت به مسابقه در خندوانه برای من و همکارانم وجود دارد که از جمله آنها فحش‌هایی است که بعد از برد یا باخت، ما در خندوانه می‌خوریم.

او ادامه داد: به طور مثال در مسابقه «ادابازی» که نوروز امسال من و مهران غفوریان برنده شدیم با حجم زیادی از فحش در فضای مجازی مواجه شدیم و جالب است بدانید در سری جدید باز هم با اینکه در سری اول مسابقه باختیم باز هم فحش خوردیم. در این شرایط ما نمی دانیم باید ببریم یا ببازیم که فحش نخوریم.

این بازیگر سینما در خصوص اینکه پس از دیدن این واکنش ها در فضای مجازی چه حسی پیدا می‌کند؟ اظهار کرد: حقیقت این است که با دیدن این فحش‌ها در وهله اول می‌ترسم از اینکه در چه جایی زندگی‌ می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      بسه دیگه اینقدر خودت رو لوس نکن
      باختی لجت گرفته

      پاسخ ها

      • سمیرا

        واقعا بهش حق میدم بترسه بیچاره
        کامنتو ببینید ☝

    • بدون نام

      شما یکبار دیگر فیلم برنامه های خودت را بازبینی کن به رفتارت در مقابل گروه های دیگر توجه کن علت را می فهمی , چرا یک بازی خنده دار برات تبدیل به یک جنگ تمام عیار مقابل چشم مردم می شود.

    • آرال

      مردم ما واقعا بی فرهنگن

    • بدون نام

      آخه بچه ازخدات هم بایدباشه که مردم وقت گذاشتن وتورودیدن جایگاهی نداری که خودتونشون بدی برخلاف خواهرت بانوکمندامیرسلیمانی که واقعاهنرمندهستن فیلمهاشون ازخاطرنمیره دخترک کنارمرداب قرمزدرآرزوی ازدواج سریال پدرسالاروخیلی آثاردیگه سپندجان پسرم یه بارهم درعباس آباددرفروشگاه هزاردستان برخوردتوبایه هنرمندپیشکسوت سینماباچشمهای خودم دیدم دیگه به شدت ازت متنفرشدم خودت درتنهاییت بشین ببین کدوم فیلم مطرح خاص رودرکارنامه کاریت داری به کلمه هیچی میرسی درخانواده امیرسلیمانی هاتویه نفریایدمیرفتی دنبال یه شغل دیگه به غیرازهنروزین بازیگری خواهروپدرگرامیت واقعاهنرمندن بروباباجان برودنبال گردوبازیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین نحوه صحبت کردن و انتقاد این منتقد هم تحقیر آمیز است

    • هیچ کس

      کاملا مشهرده

    • شیدا

      مَــــردُم چقــد بے تربیت شدن واا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج