۵۹۲۳۴۲
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقاد روزنامه جوان از خندوانه

تبليغ اسپانسر خندوانه اين بار با طعم تمسخر دختراني همراه بود كه در سن ازدواج هستند.

روزنامه جوان - محمدصادق عابديني: تبليغ اسپانسر خندوانه اين بار با طعم تمسخر دختراني همراه بود كه در سن ازدواج هستند.

پنج‌شنبه شب، در بخشي از برنامه خندوانه كه به تبليغ شركت ...، يكي از اسپانسرهاي اين برنامه تلويزيوني اختصاص داشت، «دانيال» يكي از همكاران رامبد در اجراي برنامه، سراغ رامبد جوان مي‌آيد و از وي مي‌خواهد تا دخترش را شوهر بدهد و به‌رغم اينكه رامبد مي‌گويد كه دختر ندارد، دانيال تأكيد مي‌كند كه دختر را شوهر بدهد تا پير دختر نشود و براي جهيزيه‌اش از لوازم خانگي ...خريد كند. برنامه خندوانه دو اسپانسر دارد كه يكي از آنها توليد‌كننده لوازم خانگي است كه اتفاقاً تبليغات پررنگ‌تري نيز در برنامه دارد.
انتقاد روزنامه جوان از خندوانه

مديران شبكه نسيم سيما يكي از دلايل ادامه توليد و پخش برنامه خندوانه را تمايل اسپانسر‌ها عنوان كرده‌اند و قاعدتاً دست‌اندركاران برنامه تلاش مي‌كنند با راضي نگه داشتن اسپانسرها زمينه حضور طولاني‌تر خود را در شبكه تضمين كنند، براي همين در مقاطع مشخصي از برنامه، رامبد جوان و همكارانش شروع به تعريف و تمجيد از اسپانسر كرده و از كيفيت كالا و شرايط شگفت‌انگيز فروش اين محصولات مي‌گويند. در اين بين بعضاً رامبد و همكارانش خودشان را سوژه كرده و درباره اينكه حتماً بايد اسنوا بخرند مي‌گويند! با اين همه، هيچ كدام از اين روش‌هاي تبليغاتي كه گاهي خيلي گل‌درشت و غير مؤثر است، نمی‌تواند مجوزي باشد تا بخشي از جامعه براي اينكه محصولات لوازم خانگي فروش بیشتری داشته باشد، مورد تمسخر قرار گيرند. بالا رفتن سن ازدواج و اينكه بخشي از دختران جامعه به خاطر نبود تمايل به ازدواج شانس زندگي متاهلي را از دست مي‌دهند، واقعيتي است كه با آن روبه‌رو هستيم، اما اطلاق واژه «پيردختر» براي دختراني كه نتوانسته‌اند همسر مناسب پيدا كنند، آن هم براي اينكه يك برند توليد لوازم خانگي بتواند فروش بهتري داشته باشد، كار اخلاقي است؟

اجراي تبليغ توهين‌آميز حامي مالي برنامه خندوانه توسط رامبد جوان و همكارش دانيال، بازتاب‌هاي منفي زيادي در شبكه‌هاي اجتماعي داشته است. «حتي اگه يه دختر هم امشب پيش خونواده‌اش از شنيدن «دخترتو بده بره» و «پيردختر» تو خندوانه خجالت كشيده باشه مسئولي آقاي رامبد جوان»، «تو خندوانه براي تبليغ خريد محصولات اسنوا رو آوردن به تحقير دختراي تو خونه، لطف كردن نگفتن ترشيده گفتن ميخواي دخترتو نگه داري پير دختر بشه؟» اينها دو نمونه از اين واكنش‌هاي اعتراضي به خندوانه است، آيا مدير و ناظر پخش شبكه نسيم، نسبت به اين موارد حساسيت ندارند؟! روز گذشته رامبد جوان با انتشار متني در اينستاگرامش توضيحاتي درباره اين اتفاق داد و عذرخواهي كرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منم موافقم خیلی کلمه توهین آمیزی بود

    • بدون نام

      بی خیال بابا! تلویزیون کدوم حرفش آزاردهنده نیست؟

    • آوین

      بسه بابا همش دارین نکته میگیرین و جنبه منفی کار رو میبینین.اگه همین یه ذره خنده رو هم نکنیم که دیگه باید بترکیم.تو رو خدا انقدر از همدیگه ایراد نگیریم .خیلی چیزهای مهمتری تو جامعه هست که نیاز به نکته سنجی دار ه.اگه زورتون به اونا نمیرسه لطفا سر این برنامه ها تلافی نکنین.

    • بدون نام

      به این روزنامه جوان بگین چه عاملی باعث بالارفتن طن ازدواج دختران شده؟؟ غیز از ناامنی شغلی و آینده پسرا؟؟ دنبال اصل موضوع باش

    • بدون نام

      اطاق فکرشان واقعا فکر می کنند شنیدم این برنامه ها اول باز بینی بعد پخش می شود خودتان را زدید بخواب اگر اقتصاد درست بود بندگان خدا لازم نبود از شما حرف بخورند به نظرم هم به آقایون بی حرمتی میشه و بعد به خانمها

    • بدون نام

      بابا به همه چی گیر میدن ملت. خواسته یه مقدار طنز بیاره تو کار. همین مونده بود بعد پزشکا و پلیسا و وکیلا و ... به پیر دخترا هم بر بخوره. طنزه دیگه

    • هادی ت

      بنظرم این برنانه رو باید جمش کرد
      خیلی خسته کننده و تکراری شده

    • مهسا

      خب آقای هادی اگه تکراری شده نبین عزیزم چه کاریه.بیکاریا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج