اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۹۰۳۸۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ رفع فیلتر توییتر تنها در دوازده گام!

یکی از مسائلی که از حالا مطمئنیم وزرای جدید کابینه‌ روحانی هم به آن دست نخواهند یافت، رفع فیلتر توییتر است. در همین راستا بنده شخصا به مسئولان قول می‌دهم که حتی در صورت رفع فیلتر توییتر هم حداقل تا ۱۰ سال از سر عادت با فیلترشکن واردش شوم و....

مهرداد نعیمی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

یکی از مسائلی که از حالا مطمئنیم وزرای جدید کابینه‌ روحانی هم به آن دست نخواهند یافت، رفع فیلتر توییتر است. در همین راستا بنده شخصا به مسئولان قول می‌دهم که حتی در صورت رفع فیلتر توییتر هم حداقل تا ۱۰ سال از سر عادت با فیلترشکن واردش شوم و اصلا یکجورایی لذت توییتر به با فیلترشکن‌ توش ‌رفتن است. من اگر مدیرعامل توییتر بودم، کاری می‌کردم که آمریکایی‌ها هم مجبور باشند با فیلترشکن وارد توییتر شوند. تازه آن‌وقت بود که منزلت واقعی توییتر هویدا می‌شد. در ایران هرچند حضور در توییتر جرم نیست اما دور زدن فیلترها و استفاده از فیلترشکن جرم است. این در حالی است که توییتر فیلتر است و برای استفاده از آن به فیلترشکن نیاز دایم. یعنی مقصد جرم نیست اما تمام مسیرهای ممکن یا گران است و یا ممنوع! و این وضعیت، کمی چپرچلاق است و من را یاد خیلی چیزهای دیگر می‌اندازد!

مسئولان مربوطه در جدیدترین سخنان خود اذعان داشته‌اند که شرایط رفع فیلتر توییتر این است که هرگونه مصادیق مجرمانه از این سایت حذف شود. مثلا یک همچین چیزی:

عدم آپلود هرگونه عکس با پوشش نامناسب/ تفکیک جنسیتی برای ری‌توییت کردن بین زن و مرد/ ممنوعیت نوشتن توییت مثبت هجده، زشت، جسمی، روحی، روانی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی/ تغییر نحوه عضویت در این سایت با گرفتن سوءپیشینه از متقاضیان و نیاز به کسب مجوز ارشاد برای ایجاد پیج‌های پابلیک و برخورد با هرگونه چت بدونِ کسب مجوز!/ اعمال قانون شدید کسانی‌که، شریک زندگی‌شان را از طریق این سایت پیدا می‌کنند. به نحوی که متخلفان بار اول به اردوگاه کار اجباری فرستاده شوند.
بار دوم محکوم به طلاق اجباری و بار سوم محکوم به ازدواج مجدد با یک غریبه‌ رندوم از محیط اپلیکیشن لاین گردند!/ تبلیغ سایت «پیوندها» در تمام صفحات توییتر در بخش بیوگرافی! / گرفتن اثر هر ۲۰ انگشت شخص، اسکن چشم، گرفتن نمونه‌ DNA و گروه خونی و گلاب به روي‌‌تان سایر نمونه‌ها/ اعضای توییتر قول بدهند کار بد نکنند، قول بدهند چیز خاصی رد و بدل نکنند، قول بدهند چیز خاصی ننویسند و قول بدهند اعضای احراز هویت نشده را فالو نکنند!/ تعهدات ثانویه شامل اینکه قول بدهند اصلا تا جایی که امکانش هست از این سرویس استفاده نکرده و حرف‌های‌شان را روی در توالت‌های عمومی بنویسند.
/ تعهدات تکمیلی شامل اینکه قول بدهند اصلا تا جایی که امکانش هست وارد اینترنت نشوند/ پرداخت وجه اشتراک و پر کردن فرم‌های ثبت‌نام/ خواسته‌ بعدی زیاد کردنِ پایین آوردنِ سرعتِ بالا آمدنِ این سایت منحرف است آن‌قدری‌که حلزون به اینترنت بگوید زرشک! (در آغاز به‌صورت آزمایشی، تنها پنج دقیقه در هفته فیلترینگ برداشته شود تا میزان اشتیاق ملت سنجیده شود!)/ همچنین همزمان با رفع فیلتر احتمالی لازم است ایجاد تنفر از توییتر به کمک رسانه‌ها صورت گیرد به این صورت که مجریان تلویزیون پیوسته به والدین هشدار بدهند که حضور در توییتر باعث نابودی جایگاه خانواده و پوک شدن مغز جوانان و شیوع پارکینسون می‌شود./ و آخرین شرط اینکه همه‌ اعضای توییتر شرمنده رفتاری که تاکنون داشتند باشند، چون مطمئنا به‌هر حال هر کدام یک غلطی کرده‌اند که نباید می‌کردند و حقش است که کارشان به مراجع ذی‌صلاح بیفتد. گفتنی است که در صورت برآورده شدن همه‌ موارد فوق، رفع فیلتر توییتر خالی از اشکال است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج