۵۹۰۴۶۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کمپانی برادران وارنر برای اجاره اتومبیل BMW شکایت کرد

در حالی که قرار بود یک اتومبیل بی‌ام‌دبلیو ۵۰۷ خاکستری برای فیلمبرداری در فیلم جدید کمپانی برادران وانر مورد استفاده قرار بگیرد، کار به شکایت کشیده شد.

روزنامه بانی فیلم: در حالی که قرار بود یک اتومبیل بی‌ام‌دبلیو ۵۰۷ خاکستری برای فیلمبرداری در فیلم جدید کمپانی برادران وانر مورد استفاده قرار بگیرد، کار به شکایت کشیده شد.
به نقل از هالیوود ریپورتر، کار کمپانی برادران وارنر و «اوکتان فیلمز کارز» که کار تهیه اتومبیل برای فیلم‌ها را انجام می‌دهد، سر اجاره اتومبیل به شکایت کشیده است. این شکایت برای این است که روشن شود چه کسی قرار است از قرارداد پرسود اتومبیل‌های استفاده شده در «اوشن ۸» منتفع شود.
این در حالی است که استودیو اولین تصویر از فیلمبرداری فیلم «اوشن ۸» را در ماه ژوئن و وقتی از اوکتان شکایت کرد، منتشر کرد.
کمپانی برادران وارنر برای اجاره اتومبیل BMW شکایت کرد

جیمز واین‌برگر وکیل کمپانی برادران وارنر در شکایت خود نوشته است: اوکتان به لحاظ مادی این توافق را به سمت شکست برد، در حالی که در به دست آوردن بی‌ام دبلیو ۵۰۷ برای استفاده در فیلم کمپانی برادران وارنر ناتوان شد.

کمپانی برادران وانر می‌گوید موافقت کرد که ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ دلار برای کرایه یک بی‌ام دبیلو ۵۰۷ برای استفاده در فیلم بپردازد و اوکتان به نمایندگی از استودیو سعی کرد تا در هماهنگی با مالک خودور وارد عمل شود. اما پس از مبادله پیش‌نویس‌ها، بدون این که توافق‌نامه‌ای به امضا برسد، استودیو مبلغ ۱۰۰ هزار دلار از این بابت را برای فیلمبرداری در ماه فوریه پرداخت کرد.

به گفته کمپانی برادران وارنر، فیلمبرداری به تعویق افتاد و برای ضرورت‌های تولید به لس‌آنجلس منتقل شد و از این جا بود که مالک اتومبیل شروع به طرح خواست‌های خودسرانه و غیرمنطقی کرد.

مالک این دستگاه اتومبیل اصرار کرد که حتی علیرغم پیش نویس توافق‌نامه برنامه زمان‌بندی یا محل فیلمبرداری نامشخص است و کمپانی برادران وارنر لازم است تا همه اسناد را که برای همان روز و نه روز دیگری امضا کرده اجرا کند و اوکتان نیز این مسایل را به کمپانی برادران وارنر انتقال داد. حالا اوکتان نیز مدعی شده که کمپانی برادران وارنر موافقت کرده بود که ۲۰۰ هزار دلار برای اجاره دو اتومبیل بی ام دبلیو ۵۰۷ پرداخت کند تا فیلمبرداری «اوشن ۸» در اوایل فوریه در نیویورک انجام شود. اما کمپانی این قرارداد را برای بستن قراداد بهتری با بی‌ام‌دبلیو لغو کرده است.

اوکتان از بازپرداخت ۱۰۰ هزار دلار به کمپانی برادران وارنر خودداری می کند و می‌گوید این کمپانی حقی برای بازپس گرفتن این مبلغ ندارد. این اتومبیل محصول ۱۹۵۸ است و قرار بود دو اتومبیل سفید و خاکستری در این فیلم مورد استفاده واقع شود. ارزش هر اتومبیل بیش از ۳ میلیون دلار است.

به خاطر ریسک بالای استفاده از اتومبیل‌ها در فیلم و امکان آسیب رسیدن به آنها بسیاری از مالکان تعداد معدود این اتومبیل‌ها حاضر به اجاره دادن آنها نشده‌اند. گفته شده کمپانی برادران وارنر بعدا توافقنامه را لغو کرد و درخواست یک اتومبیل را مطرح کرد.

اوکتان به دلیل نقض قرارداد از این کمپانی شکایت کرده و حداقل ۱۰۰ هزاری دلار را برای خسارت وارد شده خواستار شده است. «اوشن ۸» بازسازی «۱۱ یار اوشن» با بازیگران زن است و ساندرا بولاک در نقش نخست این فیلم بازی می‌کند.

«اوشن ۱۱» داستان عده‌ای کلاهبردار را در یکی از ماموریت‌هایشان تصویر می‌کند که باید از سد موانع متعددی عبور کنند. در نسخه جدید این فیلم استیون سودربرگ به عنوان کارگردان و جورج کلونی در نقش کلاهبردار بزرگی به نام دنی اوشن، ظاهر شدند. آل پاچینو، برد پیت، مت دیمون، اندی گارسیا، جولیا رابرتز، دان چیدل، کاترین زتا جونز و بروس ویلیس دیگر بازیگران این فیلم و فیلم دوم و سوم آن با عنوان «۱۲ یار اوشن» و «۱۳ یار اوشن» را کامل کردند.

گری راس کارگردان فیلم «بازی‌های گرسنگی» برای کارگردانی فیلم «اوشن ۸» انتخاب شد و استیون سودربرگ روی صندلی مشاوره نشست. فیلمنامه اولیه این اثر را نویسنده فیلمنامه «زنان کوچک»، یعنی الیوا میلچ با همکاری گری راس نوشته است. این نخستین بار نیست که هالیوود با تغییر جنسیت بازیگران اصلی یک فیلم، آن را بازسازی کرده است و «گوست باسترز»، «دکتر استرنج»، «رازی درون چشم هایشان» و «مرد خاکستری» از دیگر نمونه‌های چنین تلاشی هستند.

گفته شده بولاک نقش شخصیت اصلی فیلم را ایفا می‌کند و در نقش خواهر بزهکار دنی اوشن یعنی جورج کلونی، ظاهر می‌شود. کیت بلانشت، هلنا بونهام کارتر، آن هاتاوی، ریحانا، سارا پالسون، مندی کالینگ، آوک‌وافینا دیگر بازیگران فیلم هستند.

سه گانه مردانه فیلم بیش از یک میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد، اما بینندگان و منتقدان این فیلم از کمبود شخصیت‌های زن این فیلم ناراضی بودند و با وجود این که جولیا رابرتز در نقش شخصیت «تس» در دو قسمت اول این فیلم ظاهرشد و کاترین زتا جونز و الن بارکین» نیز در قسمت‌های دوم و سوم وارد داستان شدند، اما بازیگران اصلی را مردها تشکیل می‌دادند.

«اوشن ۸» قرار است ۸ ژوئن ۲۰۱۸ اکران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج