۵۹۱۰۲۰
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

احمد پور مخبر از بازیگری خداحافظی کرد

پسر احمد پورمخبر گفت:در سینمای امروز امثال محمدرضا گلزار را فقط می‌خواهند که به همه تهیه‌کنندگان می‌گوید اول پول را به حسابم واریز کنید بعد سر صحنه حاضر می‌َشود. سینمای امروز امثال محمدرضا گلزار را می‌خواهد نه پدر من. و درود و صد درود به محمدرضا گلزار که در کارش زرنگ است.

خبرگزاری میزان: پسر احمد پورمخبر گفت:در سینمای امروز امثال محمدرضا گلزار را فقط می‌خواهند که به همه تهیه‌کنندگان می‌گوید اول پول را به حسابم واریز کنید بعد سر صحنه حاضر می‌َشود. سینمای امروز امثال محمدرضا گلزار را می‌خواهد نه پدر من. و درود و صد درود به محمدرضا گلزار که در کارش زرنگ است.

پسر احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ما در خصوص این روزهای پدرش گفت: حال پدرم خداروشکر خوب است و سرحال در منزل استراحت می‌کند.
احمد پور مخبر از بازیگری خداحافظی کرد

وی در خصوص اینکه آیا این روزها به پدرش کاری در عرصه سینما و تلویزیون پیشنهاد می‌شود یا خیر افزود: پیشنهاد به پدرم زیاد می‌شود اما وی دیگر دوست ندارد در عرصه بازیگری ظاهر شود. و متأسفانه باید بگویم که احمد پورمخبر برای همیشه از عرصه بازیگری خداحافظی کرد.

پورمخبر ادامه داد: از مهم‌ترین دلایلی که پدرم از هنر بازیگری خداحافظی کرد ندادن پول مناسب و به‌موقع از سوی تهیه‌کنندگان فیلم‌ها است.

فرزند احمد پورمخبر تصریح کرد: این همه سال پدرم تلاش کرد که روزی تبدیل به ستاره سینما شود اما اگر نمی‌شد بهتر بود. چرا یک تهیه کننده که فیلمش ۳ میلیارد می فروشد باید برای دستمزد پدرم فقط ۳۰۰ هزار تومان بپردازد.

وی ادامه داد: چرا پدرم باید در چنین کارهایی بازی کند؟ این پول‌ها برای یک ماه بنزین زدن ماشین و رفت‌و آمد پدر هم نمی‌شود. شاید باورتان نشود ۳۰ عدد چک برگشتی که هرکدام مبالغ مختلفی دارد در دست ماست که هنوز توسط تهیه‌کنندگان محترم پاس نشده است. در چنین شرایطی چرا پدرم باید انرژی خود را برای چنین حرفه‌ای بگذارد؟.

وی افزود: در سینمای امروز امثال محمدرضا گلزار را فقط می‌خواهند که به همه تهیه‌کنندگان می‌گوید اول پول را به حسابم واریز کنید بعد سر صحنه حاضر می‌َشود. سینمای امروز امثال محمدرضا گلزار را می‌خواهد نه پدر من. و درود و صد درود به محمدرضا گلزار که در کارش زرنگ است.

پورمخبر در خصوص حواشی‌ که اخیراً در یکی از بیمارستان‌ها برای پدرش به‌وجود آمده بود خاطرنشان کرد: تمام حاشیه‌هایی که از پدرم و فیلمی که از وی در یکی از بیمارستان‌ها منتشر شد دروغ محض بود چرا که من همیشه پشت پدرم هستم و هیچ‌گاه او را تنها نگذاشته‌ام که بخواهم حتی لحظه‌ای در بیمارستان رهایش کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پسرش در مورد پدرش حرف زده یا در مورد آل پاچینو؟؟؟
      یه جوری گفته سالها زحمت کشید انگار....
      این اقا رو رضا عطاران طبق یک اتفاق برای یه سریال انتخاب کرد همین و بس

      پاسخ ها

      • ارمان

        به کسی بی احترامی نکنیدبعضی بازیگرای خوب اتفاقی کشف میشوند مثل الپاچینو اگر اوهم دستمزد کارش رانمیدادندالان مجبور نبودی یااقای پورمخبرمقایسش کنی

    • بدون نام

      والا یه جور تیتر زدین انگار آلن دلون گفته دیگه فیلم بازی نمیکنیم این آقا از اولش هم بازیگر نبود حتی یک دیالوگ هم نمیتونست بگه آقا زادش هم اون وقت که پدرش لقب گرونترین بازیگر ساعتی سینما رو گرفته بود و فخر فروشی دوتا ماشین مدل بالا رو میکرد یادش رفته

      پاسخ ها

      • tnt2

        چقدر سطح فکرتون پایینه بخدا شما ها دیگه کی هستید اولا ایشون شاید تحصیلات مرتبط با بازیگری نداشته باشه مثل اکثریت بازیگرهای معرف ما اما وقتی بازی میکنه تو نقشش غرق میشه با تمام وجودش بازی میکنه نه مصنوعی مثل گلزار .این مهمه .بعدم نیست تمام بازیگرهای ما الن دلون و ارنولد و شان کانری هستند که این پستهای مسخره رو میگزارید ..

    • بدون نام

      اخی. دلمون تنگ میشه واسش

    • ع- مرسلی

      چه مقایسه خنده داری .میشه بفرمایند ایشون فارغالتحصیل کدام آکادمی هستن طرف فک کرده باباش ارنولده

      پاسخ ها

      • شیدا

        از ارنولد چیزی کم نداره صد برابر بهتره ارنولد کیه دیگههخ

    • بدون نام

      ای ول بابا دمت گرم به این میگن یک پسر خوب بازیگر خیلی خوبی بود راست میگه همه ی بازیگرانی این دوره زمانه مثل گلزار اول به فکر پولشان هستن بعد به فکر سرگرم کردن مردم جای تاسف داره

    • بدون نام

      مگه چندتا فیلم بازی کرده؟!!!!

    • بدون نام

      انصاف هم خوب چیزیه ولله

    • بهزاد

      حالا حرفتو درمورد گلزار تمجید حساب کنیم یا ...؟

    • م.ا

      در یک مجموعه همه به نسبت زحمت میکشن تا نتیجه مطلوب بدست بیاد اینکه یه نفرو بزرگ کنیم وهمه موفقیت به خاطر اون باشه وپولشو پیش پیش بدیم وبقیه نه کار غیر منطقیه مثل اینه که تمام کار اداره رو فقط به مدیر نسبت بدیم نتیجش میشه حقوق های نجومی

    • شیدا

      احمدپورمخبررعشقمه چرااااا اخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا وکیلی مرد شریف و زحمت کشی هست.آقای پور مخبر زنده باد.چرا واقعا بعضی از ما ها انسانیت رو زیر پا میگذاریم و در مورد دیگران انقدر راحت قضاوت میکنیم؟ اصلا گیریم که آقای پور مخبر هیچی نباشه، واقعا اگر پدر خودتون هم بود دوست داشتید این مباحث رو در موردش بشنوید؟

    • بدون نام

      احمدپور مخبرچه بازی کند وچه بازی نکنه عشقه خیلی زیبا بازی می کرد

    • مسافر

      احمد پورمخبر بهترین بازیگر ایرانی هس که من تا حالا دیدم بقیه هیچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج