جاباما
۵۹۱۴۹۴
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

۳ کارگر زن در کوره پزخانه سوختند

روز گذشته در وایقان شبستر، سه کارگر زن در اثر انفجار در اتاقک کارگری دچار سوختگی شدید شدند. حال مصدومان وخیم گزارش شده است.

خبرگزاری ایلنا: روز گذشته، سه نفر از زنانی که به عنوان کارگر در یک کوره‌پزخانه واقع در شهر «وایقان» در منطقه شبستر استان آذربایجان شرقی مشغول کار بودند، بر اثر انفجار گاز پیک نیکی دچار سوختگی شدند.

«وحید شادی نیا» مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس آذربایجان شرقی در این مورد گفته است: این انفجار در اتاقکی که محل اسکان کارگران بوده است، رخ داد و در نتیجه آن کارگران مصدوم ۳۰ تا ۵۰ درصد دچار سوختگی شدند.

به گفته مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس آذربایجان شرقی این کارگران مصدوم اعضای یک خانواده هستند که به ترتیب ۱۵، ۳۶ و ۵۰ سال سن دارند که پس از حادثه با آمبولانس به بیمارستان «شبستر» و پس از آن به بیمارستان سوختگی «سینا » در شهر تبریز منتقل شدند.

وی از وخامت حال این کارگران مصدوم به دلیل بالا بودن جراحت سوختگی خبر داد.

شهر وایقان در استان آذربایجان شرقی دارای جمعیتی بالغ بر ۵ هزار نفر است که کار و فعالیت اکثریت مردم آن، آجرپزی بوده و اکثر خانواده‌ها دارای کوره آجرپزی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد 69

      سلام....واقعا ناراحت کننده هست یک دختر خانم ۱۵ساله داخل کارگاه کوره پری کارکنه اونم بایک دست موزد خیلی کم آخرشم ۵۰درصد سوختگی داشته باشی اینا همه بخاطر فقره مسولان لطفا ازخواب مصنوعی بیدار شیدانتظار نداریم بیان واسه مملکتتان معجزه کنیدفقط یک نگاهی به قشرطبقه یک جامعه توجه کنید که یک دختر ۱۵ساله نره جلوی کوره کارنکنه باشماهستم دولت مردان چرا همتان بفکر خودتان هستین فقط هم طبقه خودتان میبینید.مامردم به شما اعتماد کردیم والانم ازشما انتظار داریم که به داد این فقره مردم باشید فقط نگین قراره ۱۰۰پروژه اشتغالزای کنیم منتظر بوجه هستیم.چندتا ازاین بوجه ها امده ولی کاری برای مردم نیست که خرج زن وبچه شانو بدن که اخرباید دختربچه۱۵ساله بره کارکنه بخدا ازاین شرایط مردم خسته شدن بترسین از حق ناس که خدا ازهرچی بگذره از حق ناس نمیگذره لطفا نظرمو بدون سانسور به اشتراک بزارین ممنون میشم کاربران عزیزترازجانم اگر ناخواسته حرفی زدم وباعث ناراحتی تان شدم به بزرگ واریتان این بنده حقیر افع کنید

      پاسخ ها

      • احساس

        سلام میلاداقا خیلی خوشحالم که چهارتا مردمثله شما پیدامیشه که حرف دل ملت بزنه آفرین برتو

    • میلاد 69

      ... یک خواهش از مسولان دارم که مثل همون غیور مردان ناموس پرست برای این کشور کاری کننده که یک دختر بچه ۱۵ساله نره کارکنه یعنی انقدر شرایط سخته شده که بایدبرای بدست اوردن پول ۵۰درصد سوختگی بدی اونم تو اوج نوجوانی که کلی آرزو پشتشه من یک شهروند معمولی هستم وهمین شهروندان معمولی ملتو میسازن پس شماهم بیان بخاطر همین ملت یه کارکنید که قتل.دزد.تجاوز.حرام خواری.کم.بشه.مگه یک دزد مادرزاد دزد بدنیا امده.خب بیکاری بی پولی کشیده جلوزن بچه ۵سالش شرمنده شده مجبور شده دست به هزاران کارخلاف بزنه که عاقبتش زندانه ازخدا میخوام این کامنتو یکی از مسولان زحمتکش ما ببینند که تعهداتی که در قبال مردم کشور دارنو بیشترکنه همون جور که ماها در قبال خانواده ما تعهداتی داریم باسپاس

    • مرمر

      هرچی سنگه واسه پای لنگه

    • دکتررضا

      بعنوان پزشک اورژانس خیلی ناراحت شدم چون ازاین مواردزیاددیدم.خدابه همشون سلامتی بده بحق مولاعلی وعیدغدیرخم

      پاسخ ها

      • ازاد

        واقعا متاسفم برای مسولين.خیلی از مناطق کشور ما آب آشامیدنی درستی ندارند حالا چه برسه به کار ومعيشت خانوادها.اونوقت صدا سیما .....

    • بدون نام

      کار از این حرفها گذشته،نه مسئولی به داد مردم میرسه و نه خدا

    • نصیری

      بمیرم الهی واقعا سخته مخصوصا تابستون خدا کمکشون کنه

    • میلاد ۶۹

      سلام این رسانه کار سانسور کردن کامنت دومین کامنت ماله من نصفش سانسور کردن میترسن کسی حقیقت بگه جای تاسف داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج