۵۹۲۰۶۷
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

آیین‌ نامه اردوهای دانش‌ آموزی تدوین شود

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طی تماس با وزیر آموزش و پرورش درخواست شد تا آیین‌نامه اردوهای دانش آموزی تدوین شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طی تماس با وزیر آموزش و پرورش درخواست شد تا آیین‌نامه اردوهای دانش آموزی تدوین شود.

فاطمه سعیدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره سانحه رخ داده برای دانش آموزان هرمزگانی در داراب گفت: مساله اول این است که اصلا چرا به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که اتوبوس حامل دانش‌آموزان نیمه شب در جاده باشد؟ فاصله دو استان هرمزگان و فارس به شکلی است که با ذره‌ای تدبیر می‌توانستند دانش‌آموزان را در طول روز که خطر وقوع حادثه کمتر است راهی مقصد کنند.

وی افزود: اگر وزارت آموزش و پرورش از صدور یک آیین‌نامه لازم‌الاجرا در این خصوص ناتوان است نمایندگان مجلس آماده‌اند این موضوع را پیگیری کنند. باید سفر شبانه جاده‌ای در اردوهای دانش‌آموزی تعطیل شود. اگر نمی‌توانند طوری برنامه‌ریزی کنند که دانش آموزان نیمه شب در جاده ها نباشند صراحتا بگویند تا فکر دیگری شود.

وی همچنین گفت: دقایقی پیش با وزیر آموزش و پرورش نیز به صورت تلفنی صحبت کردم و خواستم یک بار برای همیشه آیین نامه دقیق و جامع اردوهای دانش آموزشی تدوین شود و هرگونه تخلف با مجازات جدی روبرو شود. نمی‌شود که هرسال شاهد چنین حوادثی باشیم و همه چیز را به گردن جاده و خودرو بیاندازیم.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من سال‌ها در این کشور مدیر مدرسه بوده‌ام. معنی سهل‌انگاری و خطا را خوب متوجه می‌شوم و در این مورد نیز قطعا پیگیر موضوع هستم هرچند که پیگیری ها داغ از دست دادن دانش آموزان عزیز ما را نمی‌کاهد.

سعیدی در پایان با تسلیت به خانواده‌های داغ دیده گفت: باید از هر امکانی که داریم استفاذه کنیم تا شاهد چنین مصیبت‌هایی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح ف

      تو کشور ما حتما باید یه چند نفری باحال بمیرن بعد بیان قانون بزارن اگه کسی نمیره همه چی حله

    • بدون نام

      آقا اگه ما نخوایم بچه ها رو با ماشینهای قرازه به اردوی بی نتیجه ببرید چه کسی رو باید ببینیم کم بچه ها رو در این راه کشتید بسه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا فکر می کنید اگه تو مدرسه بمونن، نتیجه ای خواهد داشت؟

    • بدون نام

      بعد از مرگ سهراب .خانم سعیدی مگر قبل از این حادثه ،خواب بودی چرا پیگیری نکردید .خودتون سیر باشید مردم هیچی.

    • بدون نام

      چند ساله که قراره خط راه آهن شیراز به بندر را در دستور کار قرار بدهند.آقایان میگویند که شرایط جغرافیایی مانع میشود.نمیدونم پس کشورهای دیگه که از کوه و زیر آب قطار رد میکنند چکار میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج